Ùn avemu mai disputa

I figlioli - hè divertitu, ma cumu per verificà chì i fratelli è e soru ùn disputanu micca, scandalizàvanu a mo mamma?
A casa hè in prumessa, ma i pani, i cridevi, chiancennu si senti da a stanza di i zitelli ... È precisamente à questu momentu, quandu avete dicisu di principià una materia urigginale. Eppuru, perchè ùn poni micca e zitelli cumpressenu almenu una meza ora, senza dispiacè è dispiacchuli fiammati? Dopu, avete a ghjustificà per esse ghjudice è siparanu i pratichi lamentable. E forsi ùn hè megliu ùn pagà à attenzione à a disputa dispunuta, elli si trovani?
I Fratelli
Pensate perchè i zitelli spessu argumintaci è cummattimenti, perchè unu o un altru prupone di guadagnà u to lado è vende a vostra simpatia. U fattu chì a ghjilosu di zitiddina hè abbastanza cumuni. Qualchi figlioli puderanu supreme questu sensu è truvà una manera pacífica per risolvi i disputi. L'altri purtaranu assai problemi per cunflitti cuntenuti adulti, sviluppati per diversi motivi.
Avete chì u zitellu più anticu diffirenti da u zitellu più chjucu da u so cumpurtamentu. L'anzianu voli esse u centru di attenzioni. Dopu l'apparenza di un fratellu minori o di a so surella, hà da cumparà l'amori è l'attinzioni di i genitori chì anu avutu solu à ellu. Cù tutti e verità è scontri, prova di ritruvà l'statutu di u principali. U più ghjovanu, à u cuntrariu, hè difficiule di seguita cù l'anziani. In solitu sarà u so cumpetu contrariu. I più giovannisani cercanu à esse u megliu induve a maiò curanu. Ùn vulete affacciarià cù a pusizioni di u più dèttimu, spessu spende i cunflitti. L'apparenza di un terzu babbu spessu cambia a priorità in a famiglia.

I parechji riferenu à u zitellu com'è u primu zitellu. Si sò tocchi, paganu assai attenti è permettenu assai più ca per i zitelli più antichi. À u stessu tempu, u più pocu prufittuatu hè u zitellu mediu, chì hè statu pocu più novu. Da l'anzianu si allughjemu u tempu, è u novu favuritu di a famiglia hè digià "pisatu in i tacchi", perchè l'adulti sò sempre da u so nomu. U modu chì ci sò spessu disputi è prublemi ùn dipende micca solu à u nùmeru di zitelli è l'ordine di a so prisenza. menu a sfarenza in età di i zitelli, u più amari a so mughji vi pare à u so pedi di i genitori, preoccupatu. Also impurtante è a picca Giovanni pianu. truvà More frequenti è seriu cunflitti trà i zitelli di u stessu sessu, ma u fratellu è surella, capu assai fàciule à truvà una lingua cumuna. Ca hè brawlers irrepressible - qualle i ziteddi di u listessu sessu incù una diffarenza à l 'etati d' unu di dui anni.

Spessu, i genitori stessi ùn vulianu micca, pruvucà i zitelli à u cunflittu.
À tutti i sureddi in i aramenti. Oh, chì pruvuccu sàviu! Hè una pienezza, ùn hè micca sempri bisognu à seguità à u pienu ... Parechji parenti crenze chì i prugrammi è l'insulti si ponu esse evettuti si i zitelli anu datu i stessi ghjoculi è dà dolci ugguali. In fatti, tuttu ùn hè micca cusì simplice. I figlioli ghjuramentu ghjurà spessu perchè, ma solu secondu qualchì bastanza cumplicà micca micca solu i rigali, ma ancu i vostri sentimenti. Praise and retreat, incitassi è punizianu ogni zitellu in a stessa mesura, ùn deve micca avè preferite. Praise properly. A volte, sò i genitori chì, senza avè avè no avè avutu, fate un rivalità trà i zitelli. Cume si comparece i vostri figlioli l'altri, favurendu a dignità d'una è cundannendu i difetti di l'altru? "Eccu a vostra sorellastra, quantu manghjà, beni, hè ghjustu! E voi, cum'è sempre, si tù ùn si pò esse cun bocca aperta è u crow crow "- dopu à tali parolle, u zitellu hà un sensu chì ellu hè peggiu di a so sughjura è chì ellu l'amare più menu. Pruvate micca circà paragunate ragiunale, perchè u più chjucu ùn serà micca una copia di l'anziana , malgradu a sola educazione.

I prublemi ponu sviluppà ancu quandu u zitellu era in disadvantage in compara cù i più ghjovani. Hè chjaru chì l'anzianu averà sempri più risposti. Tuttavia, assicuratevi chì u so cumplitimentu era in u putere di u zitellu è micca à u spensione di i so prugetti prediletti. Ùn fughjate micca à l'anzianu per cunteniranu contru à un fratellu minori o di a so sorella. Li picciotti maiò vulianu ghjucà cù i soi parenti "senza carica", perch'elli anu da rimpressà à i più ghjovani, infristendu. "U carapuzes rétitianu cù assai sulluzzimi è cagiuni per ogni pocu.

Reteate bè adequatu
Quante riflissioni à rietta à i denunzii di picculu scherzu? Prima di tuttu, ùn l'incuragisce micca. Se u zitellu incù u missaghju chì u zitellu era culpitu da u vostru telefunu mutuu in l'acqui di u pesciu, dile chì hè felice per sente a storia di i so "exploite" persunali, è chì l'affari di u to fratellu ùn interessanu micca à tuttu. soffrenu, siddu vi purtaranu u prublemu nantu à l'altri.

Seremu diplomati
Per quellu chì ci sò peleanu? L'occasionu più banale hè una ghjocu ùn hà micca spartutu da i zitelli. I i zitelli aggresibuli rispundenu à u ridicule, a burla, l'ingiustizia o l'inganne. Chì duverevamu un adultu fate micca secondu u fidgets un'altra nova unleashed a ghjustu forte? Cumporte diplomaticamente. Pruvate micca di trasfurmà in una disputa, vede i figlioli da fora, forsi anu da impronta cù u cunflittu è senza l'aiutu. È ùn si scurdate di ludà i figlioli dopu à truvà un modu di negociate cù l'altri. Ricurdativi chì a vostra tarea hè di primu, mette l'aggressioni è calmà i zitelli. Siconda, avete bisognu à insignà cumu si cumportanu bè in cunflitti, è ideale - fate senza elli. Allura sarà pace in a casa!