Sentances di a mòglia, chì u so maritu hè in cuntru


Vive, gudirla u sole di sguardu, gocce di piovana, battaglia in l'adveniu ... Ghjè in tuttu, à vena à una persona estimata, vi sottu prutezzione è cunfidenza assicurata in u futuru. Iridescente, ùn hè micca? Un bonu conte di fata, è crede in questu, ma perchè a storia dura per un tempu - finu à u tempu? Perchè chì quellu chì hà amatu anu un altru, un stranieri, chì hè a ragiuni? Avemu tentemu a analisi di i sentimenti di a donna, chì u sposu cambieghja.



Immediatamenti dumanda a quistione: "Quandu qualchissia hè sbagliatu cù mè, aghju fattu una cosa sbagliata, ùn hà micca parlatu da a so mamma o micca salutà l'amici?" Pensate, sì u soffrenu è ùn truvate micca a risposta. I penseri affascinanti astru in a mio cima, pruvatu di salvà l'altru, ma quì hè una, u più insistente, cum'è una mosca impurtentata ùn falà. Ci hè un giru è circles, hè maleful ... Da me-on ... sì, sì, hè più. No, ùn si pò esse cun mè, questu hè micca pututu. Chì deve fà? Sudu fratu un pocu refrescante, ma de sughente qualchì prublema pisanti in u pettu, ùn permettenu micca di respirazione, u cuntratu di coru, è chjudi in alta, pruvatu di firmà da u so dulore, u timore. Sì, era scantu, timore per u futuru, u passatu fermu quì, duv'ellu detta d'istu mumentu, è ùn volte mai. Pain. Iè, hè forte è senza pietosità ... Hè queste pensamentu, spessu, spinning in a testa di una donna offisa. Ma vale a pena per esse tombu? Vogliu dà un pocu di parolle chì m'e averaghju da dì, per ùn esse micca una nulla senza nucenza, ancu in i mio ochji, ùn sò micca parlendu annunziate di i mio amici.

Prima ùn aghju micca degnu di sta attitudine per mè. Tradimentu ùn hè micca justificazione, è ùn anu scusati fora di postu quì.

Sicunna, Sò a più bella, attraente è vulintà, è ... ùn avemu micca usatu e parolle forte, ma ùn hè micca ferite.

Terzu, ùn pudite campà senza ellu, seraghju felici è desiderate.

Questa frasi hè solu bisognu à parlà à sè stessi constantemente, per ùn perderà l'ultimu piu di fiducia in autore, in u vostru attrattu è in l'occasioni di novu interessanti à u sessu oppostu. Ancu in quelli casi, quandu ùn hè veramente micca u dirittu, quandu hè a to tortu per chì l'unica persona è amata hè diventata.

Sicondu statistiche, più di u 60% di i mariti cambienu e mòglie. I psicologici, i duttori è l'altri individuelti di furmazioni di l'esperienza scientifica cun fate cunvince e ghjustificate esposi chì tuttu hè normale, tutti l'omi sò poligami, sò l'hormone, etc. è simili.

Ma a traccia hè l'altru di disrespect, rudeness, rudeness, permissiveness, cantata da l'omi, per a quale tutte e donne sò diventati in dui categurie: "puttana" è "pollulu". Hè chjaru chì vi vulete sapè in seguita quale hè u cuncurrente è quantu hè bona. Chì era quellu chì hà attraversu, hà charmed? Hè un capeddu più longevule, capelli bellini, cintura finta, hè probabilmente una bellezza o un modellu supremu? E ora, un altru diputatu, hè - assai di un mudellu! Cumu dopu, quellu vole à vende di questu traitorous traitoru, ma vale a pena per passà i preziosità di u vostru, una passione passiva, vita in questa persona inutile. Inoltre, ùn deve esse più penurtatu, perchè per a listessa statistiche omnisciente, hè quì paroli chì anu avutu u divorziu assai più difficili chì femine. (Questu hè in casu si avete da passà à i miseria estremi è abbandunate u traitor). Hè a morale hè chjaru: tradimentu pò esse un impetu positiu per un sviluppu di più.

Eccu u ghjornu! Ùn ci hè micca più di cunfini di cunferenze, avete un "handicap", chì hè megliu, più limpice, più affidatu chì ellu. E ora, oh, un miraculu! Ghjè accadutu! Ùn era micca tutte e so terribili, u mondu compledu novu hè apertu davanti à voi, tuttu ciò chì hè maravigghatu hè sempre venutu, hè stata propriu liberu in u vostru sceltu. E veramenti hè una scelta! Pudete pardunà o micca, pudete divorziate o micca, pudete esse permettenu micca esse ideali o, cum'è prima, per esse un cordellu magicu, tuttu ciò chì ti piace! U terribbili hè in questu, chì ora avè a paura di? Pudete passà a vita vicinu à sta persona o quì sopra à l'altru, chì ùn pò micca pruvucate assai u so dulore. U cambiu ùn ùn sustene micca, perchè saiu prucede. Dopu tuttu, ùn site micca paura di ciò chì hè accadutu, chjamatu a bughjura di questa incertezza.

U cursu di a donna ingannata hà digià passatu, è voi, u più bellu, cù u megliu capiddi è u so capelli, in un novu libru è hairpin, ancu pruvate à cambià - perchè male, ellu perderà l'unicu tesoru chì hà - UU!

Sentimenti di a donna, chì cambia u so maritu, hè megliu ùn sapè nunda. È di colpu, u vostru omu ùn hà micca veramente cambiatu, perchè ùn vole micca perdite una bellezza cum'è voi!