Aduprate micca a manera chì simu

Unu di noi, almenu una volta in a me vita, torni d'un importantu riunione - affari o romanzu - disconforme cun mè stessu. Ella sussurdiu ancu: "Ci era necessariu d'esse l'altru intu esse cusì stupidu!" E in risposta l'aghju intesu da a voce interna: "E voi, chì era a vostra opinion?" In modu, a verità hè: chì pensate veramente? Per dispelite di dubbî è cumprendu i misure propii è demeriti, cumencia cun una fantasia. Imagine chì avete una riunione cù un stranieri chì vole per sapè megliu. Be kind, ùn engorge micca e vostre expectazione - preparanu una piccula presentazione.

Dopu mi cumencia
Pigliate una carta di carta è in duie columche (elettu pocu spaziu ad elli) scrive 12 di e vostre caratteristiche chì rispundenu e quistione "Quale socu?" è "Chi sò?" Una caratteristika hè una parolla, per quessa, sei paroli sianu apparutu in a prima colonna, è in u secondu - sei aggettivi. Perchè questu hè l'autodisitivu, ci vò d'esse cose e caratteristiche chì pareanu particularmente attraente à voi, è ancu quelli chì, anchi si sò micca perfetti, sò diligently improvedu da voi.

Per esempiu, u gruppu pò esse: "addicting", "sissy", "purposeful" è cusì. Ma se l'imaginazione vi prupone più difinizzioni imaginativa, ùn resistenza. A lista pò vede questu: "Amazon", "flying", "cascata" è cusì. Propriu à ogni carattaristicu di e dui listi scrive à u so cuntrariu. Ùn tocca à a regula di l'antonii di u tipu "fredu riri" chì hè statu ubbligatu à l'scola, ma quantu cumu si vede l'antipode di stu trattu. Ùn prestu. Listen to yourself. Per esempiu, u cuntrariu di "sissies" pò esse "salsiccia di u", è forsi "martin". Un antònimu "cascata" qualchissia hà pigliatu un "puddle", è qualchissia - "oceanu". È hè particularmente curioso chì resistarà a "Amazon". Forsi un "puddaru"?

Ci hè stata Great! In u restu ughjettu di spaziu limpiu trà e colonnate, numinate i pariglii, secondu a significazione di u caratteru per voi perchè personalmente. U numeru ùn deve esse u più impurtante, da u vostru puntu di vista, a linea nume 12 - u più pocu pertinenti in u mumentu. Ora pudete mandà una copia di l'autore presentazione resultante à un strangeru misteriosu - permettenu studià. È si vultò per ella stessu.

Ciò chì hè successu
Pudete piglià solu cinque caratteristiche di i dirigenti per l'analisi, ma pudete passà tutta a lista entera è marcate quessi chì a implementazione pruvucassi u più grande diputatu. Scrivite e caratteristiche selezziunate nantu à a so foglia cù i so opposti in modu chì pudete sculaccià una ligna trà i pari. Responde pensativo, honesto y mejor para escribir a las siguientes preguntas:

Quale hè dettu (hà dettu, puderia dì) chì ghjè impurtante - per esse cum'è prescritti da a caratteristica scelta? Ricurdativi tuttu chì vi scurdate: mamma, novu, psicanalista, Carrie Bradshaw, pope, riviste brillanti, vuci silenzii in u capu - qualchissia.

Chì l'Esperienze Persunale, Esperienze, anu cunfermatu l'impurtanza di sta caratteristica in a vostra vita? L'opzione "mamma è novu appruvazioni di a me pulita" ùn hè micca bè. Tempu nantu à i vostri sentimenti. Hè impurtante chì queste sò situazione per voi è chì vi benefatevi è guddà.

In seguitu à questa carateristica. Vulete a lasciate questu sensu per sè stessu? Sì sì sì, in seguitu nantu à a linea tracciata tra u cuntrariu, marcaru u puntu à chì sì stanu oghje è oghje, è sceglite u so nome. Per esempiu: nantu à a linea trà a "cascata" è di "pozzanghi" pò esse un puntu chì ùn hè micca sempre una cascata, ma micca una puddle. Cume u so nome hè un corrente? O u fiume? Pudete essiri un ciumidù? Sceglite l'opzioni, cunsistenti à i so sentimenti, ma micca lascià di u criticu internu.

Da a lista di pirsunalità à quale a vostra currispundenza à sta caratteristica hè cusì impurtante, sceglie un. Ùn hè bisognu di participà à dialogu cù u caratteru più ghjustu è strettu, sceglite u qualchidu à quale puderete vultà. E scrivintilu una lettera. Pudete esse chjucu cum'è una nota, ma deve cumprendi i seguenti punti:
  1. A gratitude à u caratteru per a so participazione à u vostru destinu ("grazie, vicinu, per attentu à a mo vita");
  2. Auscultation of the current state ("Sò issa strata, è ùn sò micca contru ella");
  3. Assigning a position actiu ("appena mi sentu a forza è u desideriu di cambià, fatevi, è questu serà u mo scopu è a mo scelta").
U travagliu duverà esse fatte cù tutte e cose chì t'ani a vostra attenzione o insatisfacazione cun l'esempiu. Hè particulari attivu per esse cun quelli chì pruvucavanu sentenzi vividi cum'è l'ironia, u sarcasmu è solu l'intendezza di tristezza in a selezzione di l'opposti.

E cose?
Esperienze chì s'amultanu dopu à a grandi capaci "cum'è un dissinnatu!" Sò assuciati à a vostra inconsistenza cù certi standards, a lista di quale hè automaticamente nclamata in u capu in situ situatu. Queste normi tendenu à esse perfeccionista, ma ùn sò micca critichi per voi, ma da una persistenza di propositu di figuri autoritariu da l'ambienti (per quarcunu hè mare, è per quarcunu - un blogger famoso). Allora, in persone di mudelli ideali, perdemu nostru, perdemu a capacità è l'oppurtunità di amori per trattà i nostri stissi cum'è noi. Ma cun brigadierda siverzia, si troviemu dui dui meritamenti esclusivi (inoltre, spessu vittori à l'altru oppostu) di luci, arranjendu un tip de Procrustean bed. Di sicuru, paragunendu l'ideale, avemu sempre cunsiderate. Ma ricorda hè un assicuranza senza esperimenti, ci sò più modes agradezzius di portà sensazioni in armunia. Dopu cumprendi u prucessu prupostu, voi, per esempiu, hà digià pigliatu un pocu passi da a neurosi è un pocu - per truvà a vostra identità. Per rinfurzà u successu, tornanu à a lista, facenu novu da e caratteristiche significativu restante è quelli novi chì anu ricivutu u nomu, cercate u vostru postu trà l'opposti ripetuti. Ùn ùn prupone micca fà rende l'ideali in tuttu - hè per quessa chì in una lettera chì voi direttamente à i vostri critichi, ci hè una prumessa di cambiamentu, ma solu quandu u tempu vene per elli. Inoltre, insistimu chì l'opzione "per esse, per micca esse" reduci u risicu di disappointment, dà liberta di l'espressione è u piacè di ellu, ancu quandu ùn hè micca à perfetta per dà.