Aloe, ricetti, pruprietariu mediali

L'apparizione di pianta à pianificazione à Aloe à a prima vista hà acquistatu popolarità populari. Si cresce nantu à molti boni di canzoni in grandi cità è picculi villaggi. È tuttu hè spiegatu da pussibuli immubiliare interessanti - l'aloe ùn hè micca in vanu chjamatu "farmacia in u vitrughjolu". In questu articulu avemu da cuntà di aloe, ricette, pruprietariu mediali di sta pianta maravigliosa.

Propiani medicinali di l'aloe

In i nostri casi, sò parechji tipi d'aloe. Per esempiu, l'aloe vera hè una pianta chì righjunghja à una altezza di 30 centimetri. Questa anziana hè carpuscata, cù tagliu irregulari di spots bianchi, fogli. Accustonu una durata di 10-15 centimetri. L'Aloe Marlota sò larghevuli, cù spine à longu i verni, righjunghjendu una durata di 30 centimetri. Ci sò aloe vachiatu, dumandatu è altri spezii. I pruprietà mediate più numerosi sò aloe vera. In u populu, hè spessu chjamatu un centu anni.

Circa 3 000 anni fà, i so pruprietà curati erani cunnisciuti. I preparati da u ghjocu d'aloe sò largamente usti in pratica medica, in quantu in a medicina famigliali. U zuccu di Aloe juveniu à battè per parechje gruppi di microbicchi, cum'è disenteria, baculu di u tifusu, è di estreptococci, stafilocucchi. Impruvisa a digestioni, aumenta l'appetite, rinfurzò a secrezioni di glànduli digestiva. Juice hè stata guariscenza, colerètica, anti-burn agents. È dinò l'azzioni anti-bacteriale è anti-infjammatori. Aloe vera in tissuti danni ancu attivu effetivamente nantu à i prucessi regeneranti è aumenta i funzioni protettiva di u nostru corpu.

A pratica giniculugia puru l'aloe juice frescu. Comu laxativu, siccomu l'antichi ghjorni, utilizanu zuccaru evaporatu o ancu chjamatu sabur. A ricetta per a so applicazione hè assai simplice: per l'esurtazione laxativa, hè abbastanza da piglià 0,1-3,3 grammi d'aloe vera di zuccu before bedtime, dettu di u pesu di u corpu.

Contraindications

Quandu trattanu e variate malatii cù l'aiutu di l'aloe, vi vede a meditaria! Comu cù qualsiasi droga, ci sò certe contraindicazione. Ùn hè cunsigliatu per aplicar laxatives da l'aloe per l'ipertintura, per i malatie cardiovascular, è ancu per i persone di più di 40 anni. Ùn pudete micca usar l'aiole in i malatii di i riti, u fianu, a buca. Contraindicati ancu e ricetti medichi più utuli di l'aloe: per longu periudi di gravidanza, cù a menstruazione, cù l'hemorrhoidal et uterine bleeding.

Appricazzioni pratiche è ricette

Per esemplari medichi, l'aloe chì vanu da almenu 15 centimetri sò sò usati per preparalli ricami medicinali. In i ghjorni ghjovani, a concentrazione di nutrienti hè minimu. Hè ancu da esse dinò chì u zuccu di l'aloe durante u storicu pò perde i so pruprietariu medichi. Dunque, avà da esse usatu immediatamenti. In modu, scupreru di l'aloe hè assai simplice. Basta di abbandunà e fede chì anu aghjustatu a durazione necessaria in u moltu di carne. Allora aghjunghje bè, filtre per e varias capas di gase, è u ghjocu d'aloe hè listessu per l'usu.

I propietati terapeutichi di l'aloe sò effittivamenti in stomatitis, cù a malatia di gum. Ulcersi tròfici, furunculii è abscisses, è cume burni, sò trattati cun loci di zucchero. L'Aloe hè unu di i rimedii più preziosi per u friddu cumuni. A ricetta hè assai simplice: preparanu a squeeze da l'aloe è a misura in a listessa proporzione cù l'acqua furiosa. Sì questu agenti hè digerutu in u nostru bocu per ogni 3-4 ore per 5 pezzi, da un frenu agutu si fermera. I medichi ùn anu micca avutu a cullezione di u zuccheru di l'aloe concentrata (micca diluita cù l'acqua), in particulare i zitelli. L'irritazione di a mucosa pò esse occurrata.

Contra la pneumonia, pruvate una decocultura di aloe leaves. A ricetta hè quella manera: finamente chop 1 leaf of aloe, aghjunghjenu 0,5 tazzi di acqua è 300 grammi di meli. Allora putissivu fugliassi u cocedoru nantu à un focu chjaru, durante 2 ori. Dopu avellu è mischjà. Apply three times a day per 1 spoon. Mantene sta massa in un locu friddu.

Per rinfurzà i pulmonati è in ogni malatia pulmonale, pruvate a ricetta da l'aloe. Per a so preparazione, l'aloe ùn hè micca richeggiutu per 2 simane, in seguita tandu i casci sò tagliati. U fogliu ùn deve micca lavatu, solu s'insignò cù gasa da u polu. In un vetru di vetru, fate mette 250 grammi d'aloe finamente finamente chjudi. Ci hè ancu pour 350 grammi di meli (micca cunfitti) è 0,5 litri di vinu, annata (Cahors). Insistiu in un locu frescu per 9 ghjorni, pre-mixing. Dopu qualcosa di valore è espresso. Pigliate esse in i primi dui ghjorni: tri voti à ghjornu per 1 spoon. È in i ghjorni dopu: trè volte à ghjornu per 1 teaspoonful.

Cù inflamazioni di u intestinu chinu, u ghjumu da e foglie d'aloe, chì hè 3 anni, aiutà. Prima di spustà u zucchero, fate mette e foglie in a frigorifera durante 4 ghjorni. Pigliu trè volte à u ghjornu per 1 zucca di zucchero à una media ora prima di pranzi.

Per i zitelli malnutri è i pazienti, preparanu una mistura nutritiva. Mesture u zitelli freshly squeezed 2-3 limoni, 300 grammi di meli, 500 grammi di nocci è 100 grammi d'aloe juice. Pigliu trè volte à u ghjornu per 1 cucurrucina 30 minuti prima di manghjà.

Comu trattamentu supplementu per a tuberculosis pulmonarica, a presicenza di l'aloe hè stata effettiva. Millegheru 10 grammi di zucchero, 100 grammi di meli, 100 grammi di cacao, 100 grammi di latte (oca o grilla di porcella), 15 grammi di zucchero d'àloe freshly squeezed. Pigliate in pranzu è in a sera per 1 spoon, mentre chì si lavò cun lettuce.

Grazie à aloe, ricetti, pruprietà mediali di sta pianta senza pretensione pò esse liberata di assai malati. L'Aloe vera hè dipoi una di e più midicinali di cultivate e piantà. Se ùn avete micca sta strada miraculosa per qualchissia persunale, ùn sia micca scunvatu. Hè facilitatu à cultivà un aloe medicinal in casa. Hè propiu per cuttings apical, chì deve esse ghjustu ghjustu in l'aria o di rimessi radichi. Sta pianta hè assai piacevule di a luce. In u invernu, sti pezzi avevanu guasi raramenti, è in l'estiu hè moderatu. I parcorsi antichi si sò traspurteri in un annu, è i pianti ghjovani esse trasplantati annu. Eccu tutti i trucchi di l'agronomia. Be healthy!