A storia di a marca Christian Dior

Christian Dior hè una marca mitulòggica cù una storia di centu sèculu. Sutta u so nome hè sempre entendutu l'eleganza, lu lussu è l'eleganza di tutta a rigioni - cosmetichi, robbi, perfume. A cura particulare deve esse pagatu à a storia di a creazione di a marca C hristian D ior.

Quandu u couturier era sempre in a so ghjuventù, a donna gypsy predice u futuru per ellu. Ella dicia chì in un puntu questu sarà senza soldi, ma e donne averà u successu è aiutà à diventà un omu riccu. Cristianu era quì solu 14 anni è si riurdò quandu ellu intesu sta storia.

L'adulescente era suspittosu di ogni tipu di predizioni è ùn hà micca pinsatu chì era di stà senza soldi, perchè u so babbu era un famusu affari. I parechji mandonu Christian in una carriera diplomatica, ma ùn turnà à u so vulete divintà artistu. E accussì, l'adulescente fù mandatu à l'Ecole di Scienze Politica in Parigi.

Ma a so carriera pulitica ùn hà micca travagliatu, è u desideriu di dedicà à l'arti era più forte. Christian è u so amicu decidenu vendi antichi è apre a una galeria di l'arte. Dior cariuu in boemia di Parisi è ùn pensate micca chì questu puderebbenu ghjunghje. Ma in un puntu era cambiatu tuttu. In u 1931, Cristianu fù partutu senza una mamma. U mo babbu s'hè ingannatu nantu à u sociu è si falò. A galeria di stampa era chjesa, è Dior puderia micca solu survivà cun l'aiutu di l'amichi.

A catastròfia scassessa di soldi hà fattu di Dior accòglie a so passione d'infanzia, à dì u dibuju. Per u ghjurnale «Figaro» hà pintatu una seria di sacchetti di capelli è vestiti. Christian hà ricivutu u primu penalità è hà dettu chì hè un hobby è li darà soldi. Cusì hà cumplementatu in cullaburazione cù parechje revisterà, hà impiegatu à creà una vestitu per i distretti custera.

A storia di a marca principia dopu à a guerra. Un magnìficu di tessili hà fattu una offerta à Dior per addivintà un direttore d'arti in a so Casa di Moda, a realizazione era di crià à i so pedi dopu a Prima guerra munniali. Cristianu accunsentì, ma ellu sempre hà cunnisciutu u valore di u so talentu, cusì ponu a cundizione chì a casa di a moda si deve chjamata "A Casa di Christian Dior". A cundizioni hè accettata è Dior hà pigliatu u so travagliu.

In u 1947, in Parighji, induve in l'inguernu dopu à a guerra avianu prublemi constanti incù carbone, gasoline, electricità è acqua neve, Christian Dior amene a so prima coleta, chì ellu disse "New Look". I fioretti nantu à u podju parevanu esse i fiori esotico più belli picchi, si sò in vestiti sbattuti. I spettori sò stati fascinati è admirenti chì viaghjanu queste feste in u post-guerra di Parigi. Christian Dior li dete à comprende chì e donne sò belli è belli.

U primu show offre successu incredibile. Couturier hà dettu chì ellu vulia mostra a similarità di e donne cù fiori. In quellu tempu di post-guerra, hè esse ghjustu ciò chì a femina era casi manca. Allora Dior cuminciò à avè percepitu cum'è un ídolo, chì tornonu a feminità è a tendernessità. Allora a preputenza di a ghjinera s'hè veru, era a donna chì hà fattu u successu. Dior hà ricurdatu di sti paroli, capì chì e prufeti sò vera diventata. Avà u modellu di a moda hè statu supersticiosu chì avia a so prophetessa propria - Madame Delahaye. Sì senza cunsigliu, Dior ùn hà micca fattu una decisione unica.

Per parechji anni, a Casa di Moda di Christian Dior hà turnatu in una reticciu enormi di impresi, cù 2000 pirsuni chì travagliani. Dior ùn ricunniscianu micca travagliu, solu u manual. Assicurativu tutte e robba avutu da esse accumpagnata da un travagliu minuciosu. U fashion designer ùn volenu micca a Casa di Moda per fà una imprese produttore di una travagliu di l'arti senza limitazione, perchè altri ùn anu micca pussutu esse chjamatu cusì. Couturier tratta vistimenti di esseri viventi.

À u tempu, Kristan Dior diventò famosu per a so extravaganza è hà decisu d'apre a una sucità chì pruduce perfume. Dopu tuttu, i spiriti sò a continuazione di l'indimuniatu è cumpretenu cumpreta l'impresa, in questu Dior era cunfidendu. Allora u primu perfume appareru sottu a marca Dior - Diorissimo, Diorama, J'adore, Miss Dior. Ghjunghja stillu una incredibile popularità è sò cunsiderati clàssici.

In u 1956, u perfume Diorissimo hè statu liberatu, induve l'accentu principalu hè a maschera di a Casa di Dior - lily di a vaddi. Eccu i primi perfumes in quale sta fogliu era presente.

Dior ùn stà micca quì, è decisa d'apre a altre succorante di a Casa di Dior, chì pruduce cosmètica. Dopu tuttu, u couturier hà dettu chì i cosimi anu da truvà a so applicazione in u lavu di a donna.

In u 1955, Dior pubblicò lipstick, in 1961 - ungliu d'ungiamentu, è in u 1969 cuminciò a pruduzzione di cosmichi per serie. A marca hà sempri pruvatu à truvà a combinazione diretta di colori per a serie sana. Dior ùn hè mai ripetitu annantu à creazione di culori novi, ogni ghjornu di i novi culurite fù scelti, ma tutti blendomuniamente armonii cù l'altri.

U disignu di moda hà travagliatu da a matina finu à a notte, è ùn pudia micca affettà a so salute. Per a prima volta ùn ùn hè micca state à sente a so furtuna è si n'andò in Italia per trattà. U 24 ottobre di u 1957 in Italia, Christian Dior hà mortu da un attache cardore.

Dopu à a so morte, Yves Saint Laurent divintò u principale designer di a casa. À quellu tempu era sempri un ghjovanu designer di moda chì hà travagliatu in l'affari per quattru anni. In u 1960, fù chjamatu à serviziu militari, è sustituitu da Marc Boan, chì in 1989 rimpiazzò Gianfranco Ferre. È in u 1996, u modellu di moda in a Casa di Christian Dior fu John Galliano.

Oghje, a marca Dior hè distribuitu in 43 paesi, è i buttreghi di sta marca pò truvà ancu in u Giappone, l'Australia, u Brazil, a Cina è l'altri paesi di u mondu.