Pepiniere: limone

U limoni di a stanza perteneci à a famiglia di rutidi. A data, occupanu un certu locu cù a maggiorità di vitturi. U sviluppu di limoni interni ùn hè micca particularmente cumunu, ma cum'è una cultura di l'habitació hè di grande interesse. Parechji pruvatu di crede i lumiuna, a maiò ùn pudìanu micca. Failure pò esse spiegatu da ignorà di e funziunalità biològichi, mancanza d'agrotechnics di cultivazioni, ignoranza di manere di cura di sta pianta. L'scelta di a varietà di u limonu pò ancu esse influenze i falli.

Limoni di camara: description.

I soli i pomi di u limone sò i picculi arghjenti eleganti chì ani foglie foglie foglie foglie foglie chì ponu fassi l'uttori cù a fragranza di i sogni, annorbanu a blancura di fiori, piacenu cù pimples punti verdi, à u tempu chì sò chini di brillo d'oru di frutti, chì portanu a felicità è a salute à i patroni.

In Russia, a storia di l'apparizione di sta pianta hè statu priservatu. Irurizò, inizialmente i pianti di citru ùn sò solu esse truvati in l'abitanti di i pòpuli. Più di più d'un seculu, un artighjanu purtatu dui betti in Pavlovo (in u Oka) da Turchia, in quali eranu limoni. È da quellu tempu, i limoni sò cultivati ​​in casa è ogni turistu chì vene à a citadine di Pavlovo vede in li finestri di e caseroni verdi è i citrati.

A patria di i citrati: righjoni subtropicale è tropiche, Asia sudientale. Dunque, per un bonu criscenti, fiorente è a presenza di frutti, a pianta li precisa lumera, umidità è un calore sustenevule.

Di i pianti di l'agrumi, u limonu havi guadagnatu assai pupularità è si usa micca solu in ceramica, ma ancu in a produzione industriale.

L'aranciu di limonu hè sparghje, micca elevatu, in parechje varietà ci sò rami spinali forti. U fioru di u limonu cuntene in tuttu l'estiu, fioritura cù fiori fragrant. Nant'à i rami tutti i frutti è u fruttu verdu è ponu esse simultaneamente. Se si abbandunete una frutta fresca nantu à l'arbre, sarà verde novu, è torci è giallu torna novu in a nova stagione.

Sembri chì e manciari avemu bisognu frescu, questu, solu cullucatu da u limonu. Un mesi dopu i rimuli sò cum'è cumincianu à appare. A l'età di 3 anni, a pianta hè cultivatu cù oculazione, cù l'corteza bona spartuta, sta volta hè stata a maghju o l'aostu. Sì a pianta hè più di trè anni d'anni, hè stata pianta cù cuttuli cù a presenza di dui riney. In questu casu, a pianta accumincia a darete frutti dopu à 3 anni. I primi chjosu duveranu esse eliminati. Per 4 anni puderete abbandunà in l'arburu 4 oviuli. Ogni annuazione di a carica di frutti chì aumenta, è nantu à un arbre adulte ponu parechje documenti.

Tutti i cimi di u limone cultivate in e cundizzioni di u clima ci sò una periodicidadi notevuli in i ciculi di vita. Per un annu, fiorente, è da induve u ligame di u fruttu in certi casi seguitu à 3 volte. Questu hè duvuta à u fattu chì u crescente vegetativu di a pianta si trova in l'onda, mentri chì i fille rivolvi in ​​u ramu.

Cù l'aiutu di una piccata, pudete accelerà u principiu di e piante. Ogni vota un ghjovanu riticeddu quessi 3-5 ore, solu a cima di a pianta hè eliminata. L'arburi di limonu accunsentinu furmate un pocu compilatu. I bianchi sò 2 volte maiori è in l'arbre sustene e sustegni necessarii per a maiò fucalizata è per fructifici riprisentate sò accumpulati. In questu casu, l'arbuli di u limuni pianu à fioru nantu à u primu annu, ùn impastonu i so foglie è ùn sò micca malati.

Una foglia di citrusu pò viere circa 3 anni. Hè stata nutata chì u regnu dipende da a prisirvazioni di a tappa foglia.

Per aghjurnà u prucessu fiore, hè pussibule è di altri modu: se l'aranciu di limonu fù cultivatu da stace, ùn hè micca trasplante, ma hè trasferitu finu à l'età di dui.

A trasbordazione di a pianta si rializeghja quandu u sistema di e ràdie aghja u cuntenutu tutale sanu è abbandunà i fossi di u bacinu.

I rigioni di a cura di limone.

Situazione. Limone - i pianti chì ùn vogliu micca i caleffii è prefèmanu u sole dissipatu. Per una vita megliu di a pianta hè posta nantu à un stand, vicinu à a finestra. À l'estiu, l'arbre pò esse mette in a strada. In u invernu, a pianta hè colata in una sala ventilata distrutente cù una temperatura di 8 o C.

Oghje sviluppanu à 15-17 gradi, se a temperatura hè maiurata, questu affettivu a fiuritura. Ma in u piriu di u sviluppu di u viso, a temperatura hè di 2 gradi più. In u tempu di vaghjimu è invernu, hè cunsigliatu di furnisce a pianta cù l'illuminazione supplementaria, perdurà a luz di u ghjornu di ghjornu durante almenu 4 ore.

D 'acqua. L'acqua di u regnu hè moderatu è si cumpunisce com'è u sustrato si secca cù acqua brutta. A matina è à a sera hè necessariu spruverà e foglie, perchè a pianta ùn pò ùn tollerà l'aria secca, è cumincia à scumpire è fiori. Se a pianta hè tenuta à 20 ° C o più, hè cunsigliatu di crescita l'umidità di l'aria, per questu hè abbastanza per impunità u cuntinuu chinu d'acqua vicinu à a pianta.

Cura. À l'estiu, a pianta fecundata 10 ghjorni una volta, in l'invierno 30 giorni una volta.

Hè preferibile d'utilizà una solu solu di 0,5% di nitru di potassiu è una misura di solu sulphosphate cun l'aghjunzione di foglia. In a fertilizzante in a forma di slurry (à a tarifa di 1 parte di manure, per diie parte di l'acqua), a pianta hà bisognu di specialmenti in May.

A corona di l'àrburu precisa furmazione. Per fà quì, u ghjovanu à a pianta hè stanca à u frivaru cun un punta, ma da 5-6 bungo, chì più tardi formanu riutane di u primu l'ordine, di quale sò simetricamenti situati 3-4 rimè. Allora furmà una ferita di seconda ordre. Dopu a furmazione di 4 rami di u ramu hè cunsideratu formatu. Finu chì u boscu hè furmatu, u fioru ùn hè micca permessu, perchè u più prestu quandu i cappi prisenti, u criatu vegetativu ferma.

Pudemu un limonaghju blossoming cun un sbagliu o un inzucatu di cuttuni, cù chì u polu hè trasferitu da l'stamensi di certi fiori à pistilli d'altri culori.

Trasplante. In a so vita, i sti paisoli ùn sò micca solu crescenu in dui petti. U primu, u limone hè pianificatu in u primu pezzu 20-25 cm, ma quandu si sviluppa chjuca, a pianta hè trasferitu à un pote di 40-45 cm.

A cumpusizioni di a misura nutritiva: humus, turf and leaf earth, sand, tuttu hè stata pigliata in parità. A pignata deve esse furnituata da drenaje.

Propagazione per cuttings, grafting and lapping.

Da i ghjetti umani ghjunghjini (0,5 cm in grossu) i tagliati sò tagliati à prima settembre. Cuttings deve esse cù 4 rizzi è in 10-12 centimetri. U cutugno di u minimu passa per u node, è a capa superiore di u riney hè 3 mm. U fogliu hè ridutu, è u zucchero hè stata pianificata in u rinu di u fiumu (pre-lavatu) è cubete cun polietileno.

Malati. L'aria sicura, borchi, purtendu a pianta da u locu à u locu, u regrossu eccessivu è l'assecamentu di a Terra com'è in l'invierno - tuttu chistu porta à u fattu chì a pianta principia a scorri di e foglie.