Attrazioni populari Olga Krasko

A so prufessione pò esse invidata da ogni attrice, ma a so vita persunale hè un misteru cù sètica fossa. L'attuali popularu Olga Krasko hà dettu a nostra entrevista nantu à a so famiglia maravigliosa è a carriera riescita. Unu di i primi ricordi di l'attrice: vai cù a so avutru in un tramu è in altamente esposta: "Ben, cantate una canzone per noi, un ventu meritu!" Ora Olga hè a mo mamma. Dopu à filmi è realizazione, ella prumessa per a so figliola d'Olesya.
Avete alcuna cumpurtava Olesya nantu à u settore?
Olga. Olesya era ancora allargatu a casa di quandu avemu cammutu per sparà in a Repubblica Ceca. Era dura. A figlia hà un modu di sonu, è in u gruppu di filmare un schedariu di filmatu. Aviu aduprate dùbbuli. Mentri un picciottu dorme, l'altru era in u quadru ...

Chì era statu purtatu in memoria?
Olga. Cartonii nantu à a mimosa. Sò cumprendi à i zitelli. Tutte l'interazzione, parechji paroli sò familiarizati. "Kalnotki" - mutandine. "Agoy" hè "salutu". Olesya ripeti, traduce.
Quale hè aiutu per trattà cù e domicili?
Olga. Ora ci sò assai oportunità per esse una bona mamma è per esse realizatu in a professione. Avemu una babère è una assistente di u lavoro di casa.
E chì hè inclusu in a vostra intrepretazione di a felicità? Olga. Sentu cuntenti quannu fenu nutari quarchi diliziosu è mi piacè passanu tempu in un abbracu cù u mo amatori.

E quale hè? U nomu?
Olga. Hè un sicretu, ùn diceraghju solu chì e nostre professioni sò vicinu ...
Chì ci hè più impurtante in una relazione - quandu un omu basgiò e mani o mette a so spalla?
Olga. Eppuru chì e un altru. Se ùn ci hè micca un romance in un omu, hè improbabile chì ellu pò esse sensitivu. U romanticismu senza aiutu concerti hè un caso duro.
Quali mumentu di a vita annoys you?
Olga. Irritante stupidity, qualcosa chì ùn stà impotente per cambià ... Tutti avemu carricati una carica di prublemi. Negativu hè a fine di u ghjornu in tuttu. Ma s'è avete dentru tutta l'umore, ci hè una chance chì questu scorri. Dicenu: "A sabbia ùn hè micca in u desertu - sulle in u capu di u Bedouin" ...
Avete u rolu principali in u filmu "Amore à u stilu di jazz". Dicimondinu di u to heroine.
Olga. Prima paria ancu chì a mio heroina ùn hè micca assai felice. L'ecunumia è a casa sò nantu à questu. E hè una aspiring attrice. Avà ùn hè mancu ristretta. Literatu u primu ghjornu manca di disputà cù u direttore. Hè un bìddu pruduttu.

Ricunnisciute in questu?
Olga. Sò più tolerante. Ancu un omu internu. Ancu anchi occupa di gravidenza per cinque mesi.
Ti pudete trattà cù emozioni?
Olga. Hè difficiuli di mantene a calma, questu hè a prufessione di una attrice. Avete bisognu à sente cada journale una fatale donna è arghjintinu constantemente!
Intrèimu nantu à a corti cun Marat Basharov. Hè una comunicazione bellu?
Olga. Scuntraci à Marat à u Gambitu Turcu. Hè un omu di prudutti spumanti, l'ànima di a cumpagnia. Fighjula cuntentu di scuntrà à l'altru.
In a nova film chì hà travagliatu cù Elena Yakovleva. Dici un pocu di parolle ...
Olga. Elena sempre un furnisce interessanti. Per travaglià cù questi populu hè un vacanze.
Se u travagliu hè una festa, hè bella. E da celebrazione di casa quale amore?
Olga. Annu novu è, sicuru, anniversarii di i carchi. Ricertamenti, annantu à u mo aniversariu, a babbu è a mo figliola fate una maravigliosa piacevule: m'ultandianu una scatula di fiori fustu di carta, chì si sò chjappu.

Furien interessanti circa l 'attrìzia pupulari Olga Krasko.
Olga Krasko nascìu u Novembre 30 in Kharkov. Hè stata graduata da l'arte di u Teatro di Artu di Mosca (l'affari di Oleg Tabakov) in u 2002, travaglia à u Teatro Tabakerka. Hà stella in più di 20 filmi: Poirot's Failure, Gambit Turco, Yesenin, Time to Collect Stones, Sign of Destiny, and Attraction. In u marzu, un novu ritimu cù a so participazione "Amore à l'estilu di jazz" vene nantu à i scrini. Hè amata i girasoli è ... i capelli di peluche - per dà à ella, è a ricèvete cum'è un rigalu. Olga - assai temperamental è à u stessu tempu una persona amica è sensuale, ma vogliu a pena per offend - è l'insulte chì si ricorda per sempre.