MakSim dumandava 200 mila rubli di Express-Gazeta

Singer MakSim hà pruneratu di prutezzione di l'oghje è di a dignità, è ancu avè principiatu a demanda cun l'Express-Gazeta.


A pop diva di u stadiu russu hà pensatu di cullà per arti ofensibili dui cìantu errublii cumpensazione.

Cum'ellu era cunnisciutu da "MK", ​​aieri u cantatore spartau una demanda in a corte di Savyolovsky di a capitale. A ragiunazione per quessa erani dui materiali pubblicati in a primavera di questu annu in "Express Gazeta" - "MakSim per una carriera durmianu cù qualcosa ore" è "MakSim hà pigliatu Lartzeny in a nightclub. "
In particulare, hà dichjaratu chì "per una carriera, hà durmiu cù qualcosa orribili" è, "senza ricerche di qualchì menzu, avè travagliatu in Mosca", etc. Inoltre, u cantante fù accusatu di participà à u panne di ... palloncini da u club.


"L'infurmazioni indicati in l'articuli hè falu è difamatori a l'unuri è dignità di Maksim", disse l'avvucatu di u cantanti Alexei Musatov. "Inoltre, sò stati scritti in una lingua vulgari, per influenzà l'instinuti umani basi è attraece a máxima atenzioni à l'articuli ...

U cantanti riclamatu chì i editori pubblicà una refutazione in l'edizione stampata è in a versione Internet di u ghjurnale. In quantu à a compensazione finanziaria, a stella hà pensatu per riceve un centu mila rubile di cumpensazione di u ghjurnale è u stessu quantità da l'autori di l'articuli chì offendenu.
frati.ru