Star di a TV series Tim Roth

Ci hè una certa injusticee in quellu chì un attore maravigliu, populari in circuzzi strette di i cuncorsi di festivale è trà un grappulu di cinefili, invece volte à a cima di l'Olimpu grazie à a serie di television.

À u listessu tempu, u mo prumittimu marca u fattu chì a serie puderia issa cumpete nantu à ugnativu cù u cinema. A so popularità serie star Tim Roth, chì hà ghjucatu in "The Theory of Lies", hà vintu sanu. E se vulete vedere un coppiu cinimatugghi più cù "stu tipu di a TV", ùn ti ricusate micca questu piacè.

A persona media ghjera trè volte in 10 minuti di cunversazione.


"A teoria di e menti"

Cuminciare cù a fini, questu, cù a "Teoria di i Mentii" (in l'uriginali a serie hè chjamatu Lie à Me - "Iddu solu"). In l'ùltimu annu, Tim Roth parra solu d'ellu: l'attore si mette in sternu interessatu in tutti, è a quistione principale chì hè dumandatu da ellu hè, sicuru, sì esse cum'è u so caratteru. Li periodisti anu definitely a paura di dumandà à Tim questu questu quand'ellu ghjucava ogni furmazione di scrivevvi è i caccioni.

"A teoria di a minzogna" hè una serie raru, chì si trovanu vidicati ancu di quelli chì ùn si ponenu micca cum'è serial-dependent. Sembra que hè un detective standard, ancu cù metudi novi di a sonda di studiu, ma piace quant'à un embiu di tornado, è u so centru hè l'apucali ipnaticu di u prughjettu, Dr. Kel Lightman. L'ultima, interessante, hà un veramente prototipu - Prufissore di Psiculugia in l'Università di Californie Paul Ekman.


U so libru A psicoluggìa di minenti hè traduttu in russu. U Duttore Ekman hà cunsacratu trenta anni à l'estudo di comu nostru corpu ci pruduce emozioni reale, spessu contr'à e parolle. Hà introdutu u termu "microespressioni" - imitanu movimenti, per ellu pudete leghje ciò chì avemu veramente sensu. Purtendu queste gestiti picculi, insignificanti è esprimi faciale, unu pò leghje l'omu cum'è un libru apertu, chì hè quella chì l'eroi di a Theory of Lies fate - un squadra di psiculoghi à u serviziu di a ghjustizia sottu a dirigenza di Dr. Laitman.

U successu di a serie di TV di Tim Roth è a The Lie Theory si pò esse spiegatu da un listinu di ragiuni. U primu, si sparse in l'onda di a famiglia di u mondu di a "Casa" è, in fattu, sviluppa u credo di u prutagunista di questu - "Tutti sò mentri". Siconda, i metudi di i caratteri di a serie sò assai adattati per l'appiecu in a vita verita: i siti di u fanàticu sò chjucchiati di l'enciclopedie di i signori di certe emozioni è i libri populari, è i prughjetti di l'arme à i creati di a serie in i so pedi per una popularizazione d'alta qualità di a psiculugia.

Tercero, The Theory of Lies aghjunghje à e milioni di pirsuni cù un nasu in un prublema chì ùn pò micca esse resolucutu o eludiru: a cumunicazione nurmale hè impussìbule senza falà per sempre, chjucchi è granni mentri facenu i rilazioni persunali è l'associazione di cummunità più persunale, per micca di esse supra a sfera pulitica. E arti - chì hè, cum'è più di un grand devenu? E cumu avete u mondu sia cum'è sè simu cusì discendu à l'altri chì pensemu? A dramma di Kel Lightman hè in a so solità, à quale hè cunnisciutu, per esse omnisciente. Hè difficiuli di crede à una persona, videndu chì ellu hè stanu, ancu se veramente vulete crede.


L'estrema di a seria Tim Roth tocca Laitman, l'astuta, sarcastic, eccèntrica sociopatale - micca pegunatu di Gregory House - ma à u stessu tempu incredibly fatta, dissinnatu è triste. Ùn ha micca bisognu di dà u so vera età in u quadru - ellu voli in tutta a vigilia vintu quaranta quaranta. Intantu, a stella di a serie Tim Roth ùn hà micca cunsideratu stu rolu di u so. Quandu fù offerata, rinfètu - da un preghjudiziu chì mette à travaglià nantu à a television sottu à a big screen. "U teleshow hè per i perditori" - stu stereotipu, per decende di serie di TV di qualità, hè spariminatu à pocu à u passatu, ma Roth hè un attore di u vechju viechju, ùn sò micca fà più di questu ora. Ùn vede ancu a TV: ùn ùn vede u puntu. U direttore di a serie Samuel Baum hà cunvinta a stella di a serie di TV Tim Roth per cuncorda cù ellu à u lunche è dumped un colmu di papersu nantu à ellu: u contu di a serie, u cuncettu di "The Theory of Lies", i libri di Paul Eckman ... In una parola, hà addicchiatu à a stringa di l'attore più sensitivu - u sognu di sapè à fà ancora quarchi cosa nova.


L'attore ùn cerca micca di applicà a tecnica di u so eroi in a realtà: hà travagliatu u prototipu di Lightman è hè horrified by quantu incapaci di stopping a "scan" ancu i più vicinu per i so veru emozioni. Cumu serà a guerra di l'attore cù u caratteru di i persone? Hà a tempu dicerà, ma mentri a The Theory of Lies hè bella: u manifestu era successu, era stesu per a seconda temporada, u terzu seguita nantu à l'orizzontale, Rota hà assai travagliu davanti ad ellu, cù un ghjovanu è cellu Un bastimentu cun ellu teme à respira. In Hollywood, Tim Roth hè una bestia straniera: ùn hè micca una carriera irreproachable cumminata cù una marginalità pronunzia è anti-glamour, solu da Sean Penn è Gary Oldman. Ùn hè maravillatu chì i dui sò i so amici più vicini.


Punk Intelligent

Sò attori ... avemu abbandunatu, cum'è a nostra prufissioni deve esse, - equilibrantu stu fattu cù u pensamentu chì qualcunu mi circà. Questu hè stata - nimu. "Rosencrantz è Guildenstern sò morti"

L'abitudine di esserà nè prufessionale micca a stella di seriali Tim Roth hà heredatu da u so babbu. No, ùn era micca un attore, ma un modestu ghjurnalisticu internaziunale. U so nomu era Ernie, è u so apiè era più chjaru chì nè hè nurmale - Smith (u veru nome di l'stella di a serie TV Tim Roth hè Timothy Simon Smith.) Ernie era ancu un Marxist ardente, membru di u Cumunista Communista Britannicu. Durante a guerra, sirvìu in l'avazione cum'è machineunner à muneta, è in u tempu di tempu di passu è ghjuntu per u ghjurnalismu è pigliò u nome di Roth in Ghjuda durante duie motivi: prima, in solidarizazione cù e vittimi di l'olucaustu, è in segundu, per viaghjà senza impatti versu i paesi di u campu sucialista - ùn era micca ingunutu per un espiu inglese.

Anche Ernie Roth abbandunò Anne, a mamma di Tim, è a so surella Jill, quandu u zitellu era sempre in a scola elementale, l'attore hà ereditatu di qualcosa di u so babbu - a ghjustizia radicalmenti leftist è dislike per u guvernu britannicu. Ntô 1991, abbandunò di Londra per u bonu è si trasfirìu a Los Angeles: "Partite da Gran Bretagna, incapaci à resistà l'eleven anni di Thatcherism. Eppuru, perchè ùn aghju micca d 'umilità. Per via di completezza, aghju aghjunghje chì Tim listens à punk rock, mantene i ghjurnalisti, hè amichi cù Quentin Tarantino è incendi un tatuu nantu à a so manu diritta cum'è un signu di ogni successu significativu in a so vita. Avà hà cinquintu tattoos, ma sò stampati per i marcelli di u destinu - nessunu sapi: Bocca scopri dinò infurmazione intima è mostra reluctance. È in u partitu di Hollywood ùn hè micca assai: "Di tutti i festività, Preferiscenu Sundance (Festival Internazionale di Cinema Indipendente, chì hè tenutu in l'U.Se.). Allora pudete vede u filmu, nò tuttu stu scuru glamoru, è l'ambienti hè informale. L'intervista pò esse dati in a tavernera. E ùn pudete micca darà tuttu. " In corta, u classicu "bad guy" di l'urigginariu proletariu - da l'horde di fanali di football di l'inglesi Tim Roth hè distinatu solu da a so erudizione, ancu hà chjamatu i figlioli più chjori in onore di i scrittori favoriti, Hunter Thompson ("Fear and Loathing in Las Vegas") è Cormac McCarthy ( "L'anziani ùn sò micca di parte".


Istruzione in a stella di seriale di Tim Roth da a so mamma: Anne hè una maestru di scola, re-qualificata com'è pittore di paisagiu. A famiglia campava in u spaziu di rispettabilità medievule - Dalviche, in u Sudeste di Londra, l'ambienti era assai diversu quant'è à l'uccidintali è naziunale, ma era difficult per ellu nome. Tuttavia, a mo mamma pruvò infidera à i zitelli l'ampara l'arti - Tim è Jill hà criatu nantu à i libri, i film è l'obra mestra di a pintura, anche di soldi da a famiglia, sopratuttu dopu u divorziu di i genitori, ùn era micca di parlà quellu.

Avà hè difficiulmente imaginate, ma a stella di seriali Tim Roth hà hà siverbutu più sughjettu è vulia in l'avvene di diventà un sacerdote missionariu: a mamma d'Anne era un catolicu prufessiunale. Ùn avete micca boni punti per entra à u prestigiu Dulwich College High School, è fù statu mandatu à a Tuls Hill School, u pruduttu di un ambizzjuu sperimentale educatu, valuta a qualche parolle à dì. Questu edificatori di u culleghju avutu cresce à furnisce i so studianti - i carusi è i zitelli da famiglie poviri - tutti l'opportunità per l'appiecazione i sforzi creativi: anu ci hè un travagliu, una orchestra di scola è un gimnastu giganti, è un gruppu di maestru ghjovanu cù u celo pedagogicu. Un paradisu per un studiente talentu? Ùn importa ciò chì hè.


Quandu Tim in Tuls Hill, l'istituzione avia pirdutu a maiò parte di u finanzamentu, assai maestri fughjite per truvà una vita megliu, è l'idillu multinazione chì i fundaturi anu sunnutu di cunvertisce in un pesadore. Dui millari studienti di diversi, ma micca i capulosi più ricenti di a società, rapprisentanu una folla dura à cuntrollu, cù chì i maestri ùn puderanu micca cooperà. I battelli di i studienti di Tuls Hill cù l'escadri vicinu eranu infatti nantu à e frontiere di i ghjurnali di Londra. Allora un picciottu intelligente intelligente è cun l'appiccatu juvèvule è micca l'apparenza più guaranzia, per micca di scurdà a so forma fìsica, hè diventatu un destinazione prediletti per l'intimidamentu di cumpagni di i cumpagni di i classi è i studiusi maiori (à qualchì volte seri, ancu accusatori sessuale). Allora a stella di seriali Tim Roth è hà acquistatu un rifflinu di caratteru, chì cusì esposta cusì volente - cum'è s'ellu ùn pò micca calmu a so adulazioni intarsu, chì responde agressione à a cruelità di u mondu esternu. A so abitudine rara d'imitallu quasi nisun accentu chì Roth hè ancu dettu à l'anni di scola: questu hè cumu hà imimitatu i so abusi.


Concerti di solu i punk emergentes Sex Pistols è Ramones, participazione à i manifestazii anti-guvernante, passendu a notte in stazioni di polizia - a zitella di Tim Roth era più ca un cummattimentu. U mezzu è finale di l'anni settanta ùn si sò micca facilmente facilità à l'Inghilterra: a crisa ecunomica, u travagliu, u criscamentu di u crimeu. In questu tempu turbulente, Tim cun una mitadna finisci in u scudu è vai ... à l'Art School Camberwell, per studià com scultore. L'educazione famigliali hà presu precedenza supra l'attitudini anarchisti. E a so passioni per u teatru accuminzò cù ellu à l'scola: per divertisce hà accunsentutu à participà à u musicale di Dracula da Bram Stoker, è chì era a maravigghia generale quandu avutu u principale! U primu aspettu nantu à u palcuscenicu fù ricurdatu da Tim per u restu di a so vita: "Ùn ricordate assai bè chì quandu u cortina apertu, aghju vistu in a prima fila i più brutali terribili di l'scola. Va abbughjarà u so timore è cuminciò à ghjucà, chì m'hà datu un piacè. È ùn avete micca bisognu di sta sensa per esse ". A scena hè divintata una droga per ellu: per riceve tutti i so "dosi" novi, dopu à a scola, Roth hà principiatu à ghjucà à u teatru amatoriali, è hà guadagnatu a vita, aduprate beni in l'edizzioni in u supermecciu è travagliendu com un agent di publicità. È tuttu questu - micca studii stannu: l'scultura hè sempre una di e hobbyi principali di l'attore.


In u macchina, questu ùn hè micca travagliatu, per chì i clienti cimini di Tim. Una volta, in a strada, una rota falò da ellu, è hà vultatu sottu à a pump à i so cumpagni di u teatru. E pigliate è invita à vede à i teste per un novu film di TV "Made in Britain". L'estremità di a seria Tim Roth hà pensatu chì, in u megliu, quandu avissi prisidutu in l'episodiu, ma u direttore, videndu u ghjovanu ghjovanu petite - Tim facia scatula raspata, - hà avutu chì elabureghja u rolu di u ghjovanu di Londra. Hà cunsideratu un incontriusu carattaru: un razzista falu è un sociopaticu in u core hè vulnerable, intelligente è assai solu. "A tragedia di i ghjovani inglisiane hè chì nimu ci preoccupa è hè obligatu di circà l'appiecazione di e so forze in crimini contra a sucità", u direttore hà dichjaratu. Roth hà ghjucatu quasi questu, hà pigliatu l'agressione è u dulore di u so erculu da a prufundità di u so core. Una volta à a strada era ancu attaccata da i prutigii roricienti. Tim era prestu per una lotta inugee, ma li raked in un armighiu è esitava un autografu.


U principiu di l'anni ottanta era di Roth un tempu di avvenimenti significati. In più di a so prima apparenza nantu à u screnu è di i prospecti di carriera alluring, hà amici (cun ​​Gary Oldman, chì fici un luxuu dupe cun ellu in a film "Rosencrantz è Guildenstern sò morti", Tim hà scontru unu di l'attrizzatori), l'amicinu constante di Laurie Baker è figliolu figghiu Jack Ernest, chì hè natu in u 1983. Ùn ci era nuddu postu di rinunzià, più avantaghju è avanti.