Autunno stile: trè pettini in Fashion Week-2016

L'enfasi di a nazzu hè femine è versatile. I capelli lignati cullucati in una scossu baixa o cuda, filamenti in un mannu impurtante, un tourniquet miniature - variations sò più ch'è bastante. Questu postu accentera a fila di u collu è l'spalle, purtannu nota di toccu a fragilità à l'imaghjini. Rucciosi ponu esse decorati cù sbattighjate pugnate o cuttuni.

Stacking at the back of the head: Lucky Alberta Ferretti, n. ° 21 è Fay

Romantic "fasci di ballerina" di Christian Dior è Erdem

Spit e braids - altru "chip" di u tempu di u vaghjimu. U tissezzu "flat" tradiziunale pò esse sustituitu da i braccialidi ghjinani ghjuvelli nantu à i tempii, voluminoso travaglii francesi nantu à a corona o in a zona parietali. Opzione per quelli chì in u tempu di tempu eternu - u braid di cuda: u minimu di a cumplicità - u massimu di l'eleganza.

Hairstyles with braids from Preen da Thornton Bregazzi, Emilia Wickstead è Roberto Cavalli

Fantasy motives sò una tendenza per bravure e donne di a moda. U capeddu di l'ombri in pastel hè oghji u prerogativu di micca solu di i caratteri animati, ma ancu e strazianti strazianti chì prefèunu à esse in u centru. Beige, smarone pallidu, tonalità gris-blu è oscuridi rosati sò in u palcuscenicu di a moda. I pizzicherie di culore prufessiunale è gels-fixative permettenu à trasfurmà in princesi di fata, no solu per fiorite, ma dinò per bruneta.

Ringlets colori di Philipp Plein, n ° 21 è Max Mara