Biografia di Mikhail Afanasyevich Bulgakov

Tutti sapemu à Mikhail Afanasyevich da a scola. A romanzu di Mikhail Bulgakov "U maestru è Margarita" hè unu di i più amati per parechje è assai persone. Biografia Bulgakov, incidentale, hè micca menu interessante da a so storia. Hè ciò chì avemu parlatu nantu à l'articulu: "Biografìa di Mikhail Afanasievich Bulgakov".

Cumu avemu duvemu avè principiatu, se avemu parlatu di a biografia di Mikhail Afanasyevich Bulgakov? Certu di nascita. U figliolu Misha appareva in a famiglia Bulgakov u 15 di maghju 1891. In u vechju stilu era u terzu di u maghju. A famiglia di Michele hà stati in a capitale d'Ucraina - Kiev. Lu poviru Bulgakov era un prufissore assuciatu di l'Academia Teologica Kiev. A mamma di Mikhail ùn occupava micca posti postu particulari è hè stata fatta à a criazione di i zitelli. In più di l'anzianu, Mikhail Afanasievich, Vera, Nadya, Varvara, Nikolai e Ivan anu criatu ancu in a famiglia. A strada, Mikhail Afanashievich fù chjamatu in onore di u tutore è patronu di a capitale - Archangel Michael.

In a classa preparatoria di u Secundariu Kiev Gymnasium, Misha hà scritta in u 1900, è u 22 d'Agostu di u 1901 - in a prima classa di u Primu Kiev Grovu Alexandrovskaya Menò. In u 1907 a so biografia hè cunsultata da un eventu cum'è a morte di u so babbu. Athanasius Bulgakov muriu da una nefrosclerose. Forsi, a biografia medica di u caratteru principiava cun a morte d'un amatu. Bulgakov vulia capaci di salvà a ghjente. Per quessa, in 1909 hà intrattu à a facultà medica di a Kiev University.

Michail si cun pessimu. U so sceltu era Tatyana Lappa. Ellu viaghjò à Kiev in vacances è si ncuntra cù Michael. Hè cascatu in amore cù una zitella, hà prupuesta à a so, è in u 1915 spusata cù ella.

Quandu a prima guerra mundiali, Michail Bulgakov vulia travaglià è hà dumandatu à u dipartimentu maritimu. Ma u ghjovanu duttore fù truvatu incapaci di purtari un servitariu militare, perchè ghjovane Bulgakov avia rinunziatu i so brami. Ma però, aiutau i suldati cum'è puderia. In i primi anni di a guerra, Mikhail hà travagliatu in ospitale di fronte è salvu assai viti. Era un duttore veramente talentu chì vole a so prufessione micca solu per fà soldi, ma per salvà a vita è aiuta à quelli chì anu più bisognu.

Ma, essendu statu un mètudu è un omu, Bulgakov hà avutu un usu cusì impurtante com'è l'addiction à a droga - morfina. Tutta cuminciatu per accidenti. Bulgakov hà realizatu una trachjetia per un ziteddu male, è teme avè infettatu cù diphtheria, hà fattu una inoculazione. Pigliò un pezzu terribiliu, è per affucallu, u futuru scrittore accumincia a piglià morfina. À u tempu, piglià sta droga hà diventatu un locu per ellu, chì ùn pudia micca più dispunibule.

Ma, anch'ellu questu, Bulgakov cuntinuau avè ottinutu successu novu in a carriera di u duttore è in u 1917 diventa u capu di u dipartimentu infettuicu è veneru in Vyazma. In u stessu annu, in dicembre, Bulgakov decide di vultà in Moscu per a prima volta. Inoltre, ellu hà un ziu, u professore Pokrovsky. A strada, era quellu chì hè diventatu u prutotipu per u prufessore Preobrazhensky da a novela "U coru di u cani". Dopu stu viaghju, Michele torna à u so nativu Kiev cù a so mòglia. Morte aprende chì Bulgakov usa a morfina è decide di aiutà u so figliolu. Nzinu cu u so sicondu maritu, u Prufissore Voskresensky, aiutanu à Bulgakov a rimbursà l'addicione è elabure a so propria prughjittazioni venereali privata. Dopu a rivoluzione, in u 1919 hà participatu in l'operazioni militari in l'esercitu di a Repubblica Populari d'ucrainu. Allora era accusatu di desertione, induppu cummattutu per l'Armata Roja, ma quandu a lotta cuminciò à Kiev, andò in u Terraniu Regimentu Cossacenu è si mantene cun regimentu di mèdre. In cunstante cun elli combattò contru i chechens insurgent, è hà travagliatu in un spaziu militare in Vladikavkaz.

À a fine di u 1919, Mikhail abbandona l'uspidale è decide di finisce a pratica medica. U travagliu di u duttore ùn ci micca appellu più. Hà capisce ciò ch'eddu vulia è pò esse ghjustu diversu, à dì la littiratura. Dighjà in u 1919, a so prima pubblicazione si prisenta in u ghjurnale Grozny. Dopu chì u Bulgakov cuntene dinò attività littiraria è in u 1919 traspenda à Mosca. Eccu, serva di Sicritariu di u Principale Glavpolitprosvet sottu u Cummissariu Populari di l'Educazione. A quellu tempu, Bulgakov coopereghja cù assai ghjurnali di Mosca, scrive i so assagghi è i storii. Allora u so primu colture di stori satìrici, u divilu, hè publicatu. Dopu, in u palcuscenicu di i teatrini di Mosca cuntanu trè juge Bulgakov: "Days di i Turbini", "Appartamentu di Zoykina" è "Crimson Island".

Bulgakov era un scrittore ambicu, chjaramente chì ùn hà micca piace u putere sovièticu. À quellu critique è ridiculu in i so roi. Inoltre, si riurdò à a classa di travagliu, nantu à u guvernu, è di l'intelligenti, chì si scurdò di ciò chì significa di esse veramente intelligente. Eppuru u pensatu chì e persone amavanu Bulgakov, ma, tutti i critichi cuntribbuvenu constantemente annantu à ellu solu i criterii male. In u 1930, Bulgakov ùn pudia micca stand u scriviu una lettera à Stalin. A lettere disse chì tutte e so teatru ùn sò micca permessu di esse posta, è storii è novelli - per publicà. Dunque, ellu dumandeghji Stalin per falla di fà marchjà, si u so travagliu ùn hè micca necessariu da quellu chì ùn pò cuntribuisce micca à i annali di a literatura russa di u XX sèculu. Bulgakov hà dumandatu di cumprinzia è di l'umanità. Sì ùn si vulete micca fà ralentisce fora di u paese, almenu avissi da esse diretta in un locu remotu, in u teatru. O qualchissia chì hè cuncessu cunnessu cù u teatru. Inutili, simpricimenti ùn sanu micca cumu fà, perchè ellu, un scrittore chì hè onoratu à u strangeru, vive in a miseria, guasi in a strada. Ùn si cunnosce chì sta littra affacca a Stalin, ma hè prubabilmente soru da u valore di u scrittore è Bulgakov hè statu permessu di travaglià novu cum'è direttore o cum'è assistente di u direttore. Hè intrattinutu in staging plays è cuntinuau di scrive. Sfortunatamente, e experienzii emozionale e poverevuli qualità viventi sò sbagliatu a salute di un scrittore talentu. Ellu murìu u 10 di marzu di 1949 è ripone nantu à u Cimiteru Novodevichy. E a generazione muderna di connataturi littirari ammirava u so talentu è leghje i rumanzi induve tutti i prublemi di l'Unioni Suvietica è tuttu l'adversità di a vita in quì, à l'iniziu di u XXu seculu, sò perfettamenti rappresentati.