Entrevista cù a famosa figura secular Tatiana Franchuk

"Dopu un divorziu, a vita hè pocu principiatu"
U famusu duminiu di a galerie hè più cunnisciutu in Ucrània com'è una persona secular. Porti un'intervista cù a famosa figura secular Tatiana Franchuk. Hè cusì accade chì l'arti stimula u publicu menu di a vita pirsonali di l'astri ... In u passatu, ci era 10 anni di u matrimoniu cù u famusu affari, ex-son-in-law di u presidente Kuchma - Igor Franchuk. Issa Tatiana hà attivamente sviluppatu u so attività, hè indipendente, cuntenta, amatu è chjina di i piani di u futuru.

Tatyana, hè difficiule di principià una nova etapa di vita?
Simu tutti l'adulti è trattemu tuttu cù l'intrepretazione, base in l'sperienza di u passatu. A stu momentu avè a felicità chì ùn pò micca cumprà: i mo figlioli amatu, un omu, una casa è un travagliu!

Cumu si puderebbenu cumminà dui ipatele stà diverse - una donna di a sucità riprisentativa è a mamma?
Quattru anni fà aghjunghje a galeria d'arti contemporaneu "KyivFineArt". E in fattu, ora puderete capisce chì era una di e galeri principali in Ucrania. Cuguèimu cù i meglius artisti d'Ucraina, Russia è Europa. A mo attività cum'è a pruprietaria di a galeria hè issa centru in a prumuzione di i nostri artisti ghjovani è talentu in l'Europa occidentale. Dunque, viaghjanu à l'étranger diventò una parte integrente di a mo vita. Mi piaciunu è mi combine tuttu cù u restu attivu. Ma per u modu ... Ùn viaghju micca senza i mo figlioli. È, quandu viaghjanu à l'esteru, combina negozii in negoziatu cù u restore. A maiò spessu ch'e aghju intesu tempu è postu per chì in i missi stranieri l'aghju avutu tempu di negoziati, riunioni di l'affari è à u listessu tempu, perchè i mo figlioli piglià un massimu di informazioni da ogni postu di a nostra sughjornu. Questu, per suprattuttu, ùn importa micca i vacanze estiu - quandu puderemu andà à reste.

Hè difficiuli di esse a mamma di dui figlioli?
A cosa hè chì sò assai abbastanza mamma. I mo figlioli sò educant è accustoming da a so zitiddina à certe règule di cumpurtamentu. Questu hè appiicatu à a so cumunicazione cù i so cumpagni è anziani, u cumpurtamentu in i lochi pùblici, à a tavula, etc. In più di l'scola, assistenu à e sezzioni sporti, sò abbastanza chjucchju di musica è arti, anche a so età ...

Chì sò i vostri piani per u travagliu prufessiunale
Avà sò attivu impegnu in prughjetti internaziunali. Questa hè a prumuzione di i nostri artisti in l'esteru. In l'annu dopu mi vogliu portà à Ucrania unu di i più famusi artisti di u mondu, chì, sicuru, ùn passanu micca senza traccia di a vita culturale di u paese è dà u pruspettu per u sviluppu forti contacti cù i galeries di u mondu. L'interessu di l'elite culturale mundiali versu l'Ucraina hè abbastanza grande, è vogliu furtificà a pusizioni di l'artisti ucraini di u mondu famusu grazi à a mo galleria. Hè assai impurtante per mi di parlà di Ucraina in u mondu! Dopu tuttu, per mè Ucraghjna hè vita. E a vita hè u Ucrania è iò in questu.

I fatti interessanti da l'intervista cù a famosa figura secular Tatiana Franchuk.
Era natu u 6 di frivaru di u 1977 in Kiev.
In 1998 si sia graduatu da l'Università Linguistica, cunzignau in un traduttore di lingua (in inglese è alimania).
In 2001 si sia diploma da l'Academia di l'amministrazione publica sottu u presidente d'Ucrânia.
In maiu di u 2008, hà difendatu a so tesa nantu à a "Politica d'innovazione in u settore veru di l'ecunumia".
Hè stata graduata da un cursu d'un cursu di cumunicazione cummerciale di un annu in a Università di Boston.
Parlà in German, Inglese, Francese, Italiano, Spagnola. A formula per u successu hè: "Sè dilettante, ùn pò micca avè un pezzu fora di l'acqui, aiu fattu tuttu mè, crede in u mo successu".
Credo di vita: nunda ùn hè impussibule. Flores favuriti: "Freesia - sò tènninu è l'oliu in a primavera".