Questu robba sò adattati per cavallu

Oghje in Russia, l'equitazione hè diventata. Hè bella, utili à a psique è di salute. A cumunicazione cù u cavallu hè assai benefica per a persona. Ci hè ancu una direzzione sana in a medicina non tradiziunale - hippoterapia.

A primu dumanda per quelli chì volenu accade per dressage, cavallu, cavallu a cavallu - chì ragnu di vestiti sò adattati per cavallu. Parlamemu di questu?

I roti sò sempre un stile especial. Un cursu - micca chì u podju? Prima di tuttu, ùn hè micca solu un tributu à a moda, hè ancu l'altitudine di praticità, eleganza, eleganza.

Da u principiu di a storia per l'equitazione, sceltu a robba, esigendo à a più piacevulezza è comodità. Sti riggimi sò stati ghjorni in tutti i paesi è tutti i pòpuli è fermanu i criteri principali di l'oghje. Un vestitu distinatu à un rimanatore o rider, o in qualunque manera, ùn deve micca impiecitu u muvimentu, impone in furnisce u cavallu è l'objecti circundante, pruvenenu inconvenienti à u cavalieri, è ancu cavalli. Inoltre, a robba di i cavalieri deve esse forti, caldi, non marca.

U cavallu, idle, è più più duranti a caccia, hè sempri cunzidiratu un privilegiu di i ricchi. Tradizzioni aristocratica, quandu ogni rappresentante di una societat superiore hè simplificata bisognu di pusseda i sapè di cavallu, anu subbitu à questu ghjornu. Hè a più honora in Inghilterra. Questa occupazione era a gràzia di ancu di u reale.

A moda per cavalcate, chì venenu da un pezzu tantu, è di l'espansione di l'evoluzione di u sport equestru, determinava no solu e reguli rigulari, ma ancu un còdice di vestitu per a ropa.

U costume hà cuncessu per un pacificu impetu. U stilu chì hè fattu si pò cunsiderà un signu di aristocrazia, ricchezza tribale. A donna in questu palustu ferma assai eleganti è exquisite. Strettu, calzini chì enfatizanu a figura, altri bootleggi bellezza di l'argumintazzioni di a cinghija di i cugliera, a dignità di u pettu è a cazzetta accentenu una cuminciata di pulling o camisole. Guanti bianchi-nuvuli, facenu visualmente e mani grazzii, è a presenza di un fretu dà l'imaghjene una indirecta di inaccessibilità è frizza. Ùn hè micca una vera donna inglesa? A ropa ùn deve esse micca solu còmola è sfascià a dignità di a figura, ma ancu hà sappiutu ocultace e difetti, se qualchì. Per esempiu, a bufetta di u collu hà prutegge da prutezione di l'ochji indegusti in u collu di u prublema, è i pavimenti di a chaise allargata seranu capace d'amputate a formulina brutta di i cosci.

Un un assemblage interessanti ùn pudia aiutà à attraisce l'attinzioni di i disinfettori di moda. Disegnaturi cuminciaru à utilizà l'elementariu di vestitori di i cavalieri per creà muduli per a vita dumestra, è micca solu. Allora issa quistione di quale di ropa hè adattata per a cavallu hè assai faciule di risolve.

Per l'esèrcitu "equestru", u pruduttu certi selezziunatu hè pertinente. E luttari utilizanu altri stivali cù un petit talone, una altezza di più di 2-3 cm, avè una sole liscia è un calcariu ristrettu. Hè sta forma chì hè dita da necessità. Dopu tuttu, a scecca ghjunghje à fà spiegà u stirrup, senza stirpellatu. L'altri bootleggi di i botti guardate i ghjetti di a cavaliera da freni cù a strada di u quali u stirrup hangs. Un attributore indispensabbu di epielli hè u spurs. Ùn sò micca solu dà un capricci, ma ancu serve ancu cun più cuntrollatu di u cavallu. I spurs sporti moderni sò gràziavuli bè è ùn ne per micca u dulore à l'animali. Quandu i ghjorni chì l'animali era influinzatu da enormi spurs cavalieri. I so disinfettori di moda fintu per i botichi di i cavalieri "Cossacks", chì eranu in u cursu di una bona parte di e donne di u nostru paese in quasi 90 anni di u seculu passatu. Qualchi maistri amu aduprà sta cumpagnia oghje.

Una conversazione speziale serà da u toccu di u cavalieri. U so propiu principiu hè di prutezzione di a testa da u colpu, inclusa a caduta. Questu hè speciali in autore in i modi agrìculi di sport equestri, per esempiu, in cavalli racing, saltendu, polo, steeplechase. U capricci eredi cumu per i sportivi equestri hè un jockey cun una visera dura è strap, cum'è i casmelli. Qualchì stravaganti dittevule si preferenu usà capelli in a so vita di a vita, fatta in a modu di ghjacarià, invece di i capelli di baseball spessu, ancu, in l'opinione, "visors". I Participanti - caccia aristucratica, "ballet cavallu" (carrusel), secular idle dressing, prefissi com un cumbattimentu di culore di testa, cun una corona alta guardendu quandu cai, o pignatti di velvete. I pruduttori di moda anu aghjunatu din vestimentu è spessu usatu per creà una nova imagina, anche di qualità ligeramente menu di cunti.

Avà, dì una parolla nantu à i pantaloni. Questi peculiar shorts were given to the world by England. U mudellu hè stata diseatu apposta per cavallu. Dopu à quessa, i designatori facìanu a so funzione di invintà tali pantaloni chì avaristi l'elasticità suffirenziu, ùn hà micca interferiscenu in l'alzà ghjunghje l'omi è di u stessu tempu ùn "micca cracke" à e funziunamentu, è ùn anu micca riunitu in fugliali incatiggenti è poc atractivi nantu à a ghjente, sedimentu è parti perchinu. E brieppi ùn anu micca pussidimentu di rinu, e prusperità interna, in particulare per l'internu di i cosci, per quessa, saranu cusì bè è cumu cusì possibili. A varianti di quelli cunte creati in Inghilterra hè un mudellu libbiratu da quì sopra è tirannusi. E capelli sò fatti di material elàsticu di u focu chjucu, sottuponiscenu favurizatu i peri maghju. Eppuru, chì prefè u distanti Ovest? In America, datu chì i cavalieri "Wild West" prefessu i jeans. Jeans è calzini sò perfettamenti sottumessi à a chaise, è sottu a cammisa di cowboy. Ma a versione cù trousers - calzini hè menu riesce. Hè vistimentu visuali di pesu pesu, chì hè cumminatu cum'è cù stivali bassi, un cinturellu spata, una pistoleta, un cinturari chjuche è una tunica.

L'Inghilterra annunziò à i cavalieri ùn solu i capelli, ma ancu un vestitu, chì ghjè una croce trà un capeddu curcu è una capucera. E France hà facultati felici di l'equitazioni - omu un mantellu, cum'è un mantellu. I sguardi pudaranu ellu stessu è altri versione di l'outerwear - capo, capelli, polu, capucine. Anu tagliate à i lati, è quarchi dopu è dà l'oppurtunità di espansione a varieghja di i muvimenti. U "cutteru" hà tandu un caftanu francese "joustokor", chì hè novu creatu per cavallu.

È ancu u palazzu di i signori moderni di a cavallerà hè fatta in cunfurmità cù l'imaghjini è l'imaghjini. I sguardi chì vole di vede u so megliu, spessu usanu diversi attrazzi per creà una imagina. Dopu tuttu, u costume di u cavaleri ùn anu micca solu pratiche è cunvene. À quale, ùn importa ciò chì a donna, dà u drittu per esce da è sferisce a so gràzia quant'è pussibule.