Parenti à i culleghji di u 8 di marzu

Diversi esempi di congratulations in prose è poesia per i culleghji di u 8 di marzu.
U Dia di a donna internaziunale hè una occasione maravigliosa per parparà a bella metta di u gruppu di travagliu nantu à a festa. Dopu tuttu, e donne, anche si sò solu culleghji di u travagliu, portanu a vita l'alegria d'ogni persona, a risata è un sensu di necessità. Improveate e bellissimi dami cù maraviglii maravigliosuli, chì dà un sensu inescuvale di magia di primavera, a so bisognu è a so propria irresistibilità! Ancu s'ellu fate un modestu di vacanze in l'Uffiziu, ma da u core, dite l'eloquente di felicità, e donne sarà piacevule! Ogni donna u March 8 vulete sentulà l'exaltatu è senti parolle boni aduttatu à ella. Sorpresa a cumpagnia di e donne cun parenti, parvendu à ogni donna individuelle. A cosa principal hè d'espannanu in i vostri discorsi, micca solu di un signariu, ma una donna cù una lettera maiò, chì in u so modu hè bella, bella, dolce è unica!

I belli vole per a fimmini in prosa

A bella meza di u nostru postu - cù una bella vacanze di Spring, Beauty and Love! Vuliu chì vulete a solita, ma a più impurtante per ogni donna: un amare cusì, un omicidio di u fiduciale, l'esercitu di tutti i desideri è ancu capricci, è ancu di u rapidamentu di a scola di a carriera!

***

Un squadra senza donne, hè cum'è un pianu senza fiori! Affiche donna, ringraziu per ciò chì avete, per saturatu i ghjorni travagliati cù una atmosfera di buntà, bellezza è cunsulazione! Anzianu sempre com gentle and deliciosu cum'è u primu fiori primavera. U 8 di marzu, u sole sia brillatu per voi, i celi sò blu è u coru d'uccelli hè ghjustu vivu! Chì tutti oghje, cari i nostri langue, avè un centu raggiuni per smarè felice!

***

8 di marzu culleghje tutte e donne, tutte l'avucatu è l'età, in un mondu solu - in questu ghjornu hè stanu belli è rispettuosu. Fighjite u ghjornu di u 8 di marzu, e donne di a nostra uffiziva sò alive è senza sapè. Sinceramente noi vulete amori è intelligenza in i centri di famiglia, onuri è successu à u travagliu, è ancu calidez è calmezza in i vostri cori. Tutti i primi fiori fiori fiori - sulu per voi, bè!

***

Ammai Ladies è Signori! Ùn un annu passendu solu. Nn'hè grazie, affinchendu i nostri i ghjorni di travagliu cù i vostri facenni, ochji è voce! Vogliu vi felicità in u ghjornu di più di l'annu, dedicatu à e donne! Bonu cù l'anni! Prosperità à voi in a vostra carrera, a felicità in a vostra vita pratica!

***

Dunque, i nostri cumpagni, e nostri bristietti, oghje, nantu à u ghjornu di a donna internazionale, permettenu tutti i cose wait. Let E-mail representanti di l'urganizzazioni fora di l'urganizazione senza parenti, i ferries receberanu solu volte largu, è a tola invece di i ducumenti ufficiali seranu cuparti cù fiori è postale.

***

Caro maravigliosi maravigliosi! Avemu felice chì ùn avemu trattatu micca solu cù eccellenti prufessiunale, ma ancu cù verevuli, bellezza vera è sàviu. Grazie per a dicurazione u nostru travagliu cù a vostra presenza. Vulendu chì sia sempri in u stissu maravigghiusu è piacevule. Vulemu da dumandà di accettà i nostri rigali modesti in signu di rispettu è ghjornu sinceru per ellu chì hà a furtuna di cooperà cun voi.

***

I picciotti! Avemu travagliatu in u stessu squadra per parechji anni, è hè una gran pietà chì noi omi raramente l'avete dittu di cum'è fimmininu, raffinatu è maravigliosu. Oghje, nantu à u Dia di a Famiglia Internazionale, in nomi di tutti l'omi, vi piacerevule à felicità in u vostru vacanze, vogliate chì voi per guardà per tuttu u vostru charm di vita, bellezza è incantu. Grazie, e zitelline, per fà a nostra vita è noi stà megliu è felice.

***

I nostri ziteddi, bellezza, in questu ghjornu di mimosa è tulipani vulete felicitàllu è dite d'esse aghjurnate per ciò chì site. Hè vostri chì vaghjimu in noi u disiu di vene à travaglià è à ottene u successu. Solu grazii à i vostri stimi estimulantesi, a maiò parte di noi in a matina scovate è mette in corbata. Cusì permette per sempre quì u stissu cum'è l'oghje, ghjovanu giovane bella, veru donna. A so volta, avemu da pruvà à cumportanu cusì, è micca solu l'oghje, ma ogni ghjornu.

***

Lovely, caru, amatu, l'unichi spessu apprezzativi, inghjuliustamenti inghjuliustamenti inghjuliustamenti, ma sempre adurati è, induve maiò rispettuosamente, invece di i vostri reculatorii impurtanti è disprezzatori, ùn cumpiemu ancu à a vostra utilità è indispensabilità in a continuazione è a prusperità di a razza umana è di ellu stessu, amori, specifichi. Felicite à voi, aghju avutu, ti vògliu un bellu, luminoso, bellu, maravigliu, necessariu, bè, in generale, u megliu in u mondu è assai!

Uffizzioni ufficiale di u 8 di marzu à tutti i vostri cumpagni nisa

Beautiful congratulations to co-workers in verse

E beni, noi, aspittavi!
L'ochju di marzu culminamu à a porta!
Ùn hè micca piacevule à esse campagnari in questa festa -
Anu avutu di prustirnassi davanti à noi!

A pulitica hà da cascà nantu à e so spalle, in una festa,
Tù, troppu, ghjè à coccu!
Dàtene rigali assai diffirenti -
A via di u nostru core vi serà cusì apertu à voi!

***

Colleagues, vi felicità
Cù una fabulosa festa,
Vulendu chì l'amore è a felicità
Semu un cullettivu di tutti l'omi.

Tutti successu à u travagliu,
Per piglià u passu per u passu,
È sempre esse prima
Vulemu un veru in un ghjornu di donna!

***

8 di marzu, u ghjornu di primavera,
Per voi, i culleghi, i nostri parenti,
Sempre sia bella è dolce,
Dàtene un mumentu maravigliu.

Senza sempre in a mattina cun quellu pede,
Per esse travagliu senza ritornu,
È ùn ci hè micca strettu per noi,
Dopu à tuttu, simu digià di a vostra attenzioni!

***

Senza e donne à u travagliu, ùn pudemu micca,
Sì voi u travagliu suntanu, hè chjaru.
Sò i nostri travagghi è amici,
Sò intelli, energetichi è belli.

8 di marzu, vi felicità,
Hè felicità è addu caliu a to ànima.
È in questu ghjornu dichjarà senza embellishment -
Ùn ci hè nimu in u mondu più belli è kinder!

***

Vi felicità u 8 di marzu,
Ùn ci hè micca più bella donna di u pianeta,
In l'affari, ti fate riesce,
È chì i vostri figlioli sò sani,

Fate chì a to bellezza,
E i visi di l'omi anu meravigliatu,
Chì ogni sònniu esse realu,
Fate tuttu in a vostra vita per esse averebbe!

***

Favignani Favignola,
E cumpagnie è amichi,
Da a primavera qualchì volta
Vi cuntentu,

Chì ponu aligria è rien,
Sò dati da u destinatu,
Cumpia bona,
Una primavera cusì grande.

Chì, i mio cullega,
In e donne di vacanza,
A teoria di i strategisti,
Sò discritti sicondu i versi.

Chì u ghjornu di u 8 di marzu,
Puderete diventà un conte di fata,
È u sole è u fiore
Dà una carizia ardente,

Allora chì e vostre sentimenti,
E stanu blossomed è fiori,
È tutti i sònii di a vita,
Sè avutu esse veru.

***

8 di marzu hè un ghjornu speciali,
L'occasioni per i cumplimenti cumplettu,
Per vistiti novi, ornamenti,
Cù i capelli di spirimenti.

L'occasion per fabulosi tulipani,
Bucanevuli sottu a late snow,
Ocasion per fà più vicinu à i parenti
È desideru bonu à i culleghi.

E vacanze è bonus,
A più inizziali.
Chì sempre fiurisce è oliu,
U nostru travagliu di i nostri amici!

Desideriu ufficiale à i culleghji di u 8 di marzu

Amicu, caru, biddissimi, maravigliosi, amatori! Accepte hearty felicità à l'occasioni di e primurale vacanze di primavera - 8 di marzu! A vostra energia, a responsabilità, a pusizione di vita activa ponu in l'armunia dinò, l'amori è l'amori. Ju ti vògliu sempre d'esse felice, sanu, circundatu di tenerezza è cura. Chì sempre sia accumpagnatu di fiducia in l'avvene!

Incisione uriginali in u 8 di marzu à i culleghi di e donne in prosa

***

Beni stu culleghi! In un bonu ghjornu u 8 di marzu, avemu a ghjustificà e vogliu esse magnificu, unicu, femminile è piacevule cusì! Chì l'omi volte à seguitori, vede una bellezza insubabinante! È allora tutti i vostri desiderii sò rializati, cumu si fendu una vaghjera màgica!

***

Ditu u 8 di marzu, caru, donne! Inviò sinceramente à felicità tutte e nostri bristietti è e donne clever. No altri manera - u ghjornu di e donne - deve esse una festa di ogni persona cusì consciente. Una persona chì ùn hè micca indiferente à i valori naturali è a priorità umana. Famiglia, famiglia, mamma, suredda, avana, sposa - tutti sti stati pianu assai per ogni persona in a società. L'omu hè un esodu suciale. Perchè l'omi, in più, a zitella, a donna, in particulari a mòglia - a personificazione di citatini, statutu, sessu, continuazione di a vita. Felice festa!

***

E donne Fate stu ghjornu di u 8 di marzu hè u principiu di u bellu più belluvu in a vostra vita, perchè solu l'emozioni pusitivi sò prisenti, solu un bellu amurnu, smilleri, risati è gioia! E professionalment - creazione di carriera è aumentu di salute! Be happy, our most beautiful and gentle!

***

8 di marzu - I primi fiori è l'umilità di timida di l'uccelli, l'aria hè chinu d'aromuli acquaghjoli, cale boni ... Mi vogliu chì ogni donna senti u romanzu di l'oghje, u so brillo è l'incantu. Dames bè di a nostra squadra, hè surprisingly happy è open to new, beautiful horizons!

***

Ammai Ladies è Signori! Ùn un annu passendu solu. Nn'hè grazie, affinchendu i nostri i ghjorni di travagliu cù i vostri facenni, ochji è voce! Vogliu vi felicità in u ghjornu di più di l'annu, dedicatu à e donne! Bonu cù l'anni! Prosperità à voi in a vostra carrera, a felicità in a vostra vita pratica!

Un bonu felicitu ufficiale u 8 di marzu in i culleghi in prosa

Studi di còmica per u gruppu di e donne da u 8 di marzu

Cù eccitamento emocionale speciale
Cantemu un hymn à i donne,
O felicitàmulu à u mesi di marzu,
Piuttostu pricisu, cù u so uttavi ghjornu.

Fun there are reasons -
Avemu appiccatu u ritu di primavera!
Chì i ghjente edunu oggi,
Perli manghjanu deliciosamente.

Chjamate i belli specchiatimi
Dopu à quellu cura,
Spalla in spalle cuddinu,
Truverete a pace nantu à u lettu.

Hè bisognu d 'intervalli,
À u corpu per scaccià a vita, -
Ùn ùn puderebbe stabilisce ciambulenza
È insignà i zitelli ...

Eppuru, i ciuffii
Let the far side pass!
Chì i resto l'omi
Dopu la donna daveru.

***

L'ochju di Marzu, u ghjornu di primavera,
Sottu u soli, a nera cumminciò à funnera,
Oghje, toast e divertenti
Vulendu felicità à i culleghi.

Ùn solu in questu ghjornu, i culleghi,
È noi amu per un annu sanu.
Tù, cum'è e rote di un carrettu,
I travagliu si devi una mossa.

Sò stupendu bellezza,
Induve sia - ùn ci hè nettu è còmico,
Tandu - cum'è a fundamentu di u squadra,
E sì sempre aspittà per l'omi.

I beviu per voi, per i nostri femine,
Dà sempre primavera,
A campà in l'avvene -
Per queste vivera tuttu à u fondu!

Sò vicinu à u travagliu,
Ancu s'ellu ci hè cura di casa
Quessi sò sempri mentiscenu nantu à tè.
Oghje, tutta a male half,

Perducedi oghje, dumandate
Perchè avemu u spessu, l'omi,
Facemu un scrusciu è argumendu per nunda,
In vanu forsi annorbanu.

Dicimu i beni:
Oghje, dumane è in l'avvene,
Omi, pigliate a cura di e donne,
Per salvà l'omi!

***

Ùn un coltu - un patu sfruttatu:
Sona sò cute around!
Aghju vede à i carori alegrali -
In voi hè impussibule micca per fallu in amore!

Una bella primavera qualchì volta
U focu incendi in i cori di u ghjovanu.
Eccu a felicità, se ferma sempre!
Chì l'aghjurnà cuntene un annu.

Ju ti vògliu cuntentu, salute,
Dà i vostri amichi amori
In a vita famigliali di gràzia,
Amate i belli di i vostri amanti.

***

Fate qualcà chì mi vulete
Felicità, pace è calidez!
Fate furtificà marchja,
Sensu di umuri sempre!

È cusì chì in a vita ùn importa ciò chì passa -
Mantene e parolle sàviu:
Mentri a donna riria,
Allora a donna hè viva!

***

Grazie per travaglià sempre
Sò pronti per aiutà!
8 di marzu, in alta stima!
Vogliu desiderate bona furtuna!

Vulendu a vostra carrera
T'avete sempri guidatu.
Per esse fiducia è curaggiu
Sempre iiu à i vostri golus!