Canali di u cantante ughici Jamala

Hè splurata in u mondu musicali nantu à a "New Wave" un pezzellu di u paradisu in u prugettu exoticu - una vucidda d'ottu vucitu, una manera di splutazioni di "unglangly" è una figura brillanti rara ... L'altizza hè sentita in tuttu - quantu hè chjesa à a ciacce cù musica, in fedda tremulosa in u "ochji ardenti", in quarchi sincerità sinistra, sincerità.

In u "teatru di pupi" di u spettaculu di a cumpagnia domestica, Jamal ùn hè micca "rolu" - vai in modu propriu. Questu hè cusì ciò chì vogliu parlerà. Canali di u cantante ughjinicu Jamala hà scupetu in ogni locu, è oghje da verificà chì sta picciocca hè tantu populari.

Jamala, quandu hè dumandatu nantu à a vostra naziunalità, avete una risposta capì chì sì un aligratu. Dicimondinu di u vostru "pianeta" è i so "abitanti". U pianeta più caru per mè hè a mo casa, u mo babbu, a mo mamma è a mo sorella. È ricentimenti, ancu u mio miracle-tribu, Ediyoshka. Sò assai orguglioso da a me muggitura rattling di sangue di Crimea-Tartarie, Armenianu, Polacco è Russian. A famiglia ci dettu tuttu: crianza, i cuncetti basi di u bonu è u malu è, più importantemente, un bon gustu musicali. I mo parenti sò ancu musicisti. Mamma hè un pianista, u babbu hè un accordionista è u conductore, è Sister Evelina hè un artistu unicu in dombra. A mio surella vive in Turchia, ma cuntinueghja di studià a musica - hà insignatu à i zitelli. Avete musica "in bonu"? Sì immerse in a giulugia, pudete attruà u famusu cunfruimentu Aram Khachaturian nantu à a linea di a mamma. In parte di u papa sò ancu anziani musicali. M'arricordu chì a me avana m'hà amparatu in a zitiddina una canzona russa. Da u so babbu è avete un timbre di voce. I ghjeni sò maravigliosu. Ùn avete micca u listessu modu cum'è Saint-Exupery, ci hè sola una rosula nantu à u pianeta, aghju parechji (smiles). Hè assai impurtante per mi per a prutezzione, appiccare, "acqua", perchè si sentenu quantu impurtanti sò à mè. Avete avete una crianza "orientali"? Imponeva impone qualsiasi pruibbe nantu à voi? Certu! E staiu sempri. In a me famiglia ùn era micca accettata chì u filmu "finu à 16" anu vistu da a famiglia sana. Ùn hè micca accettata per bevande edlii spiritichi, viaghjate per discu fora fora. Ancu à a me prumessa notte, u mo papà m'hà aspittatu per mè in casa à 10 ore. Ma ùn aghju micca offisu à i mo genitori. Nun fu mai pinsatu chì era sbagliatu. Avà sò pudendu andà à qualsiasi società, ma crianza affruntà sempre. Sognu sempre cun chì cumpagnia di vanu è ciò chì hè bonu per mè è ciò chì hè male.

Cumu a musica vinite in a vostra vita? A me mamma m'hà dettu chì quandu eru 3 anni, u maestru preparava una canzone cù Mishka cun un bonu e stomped me rispetiu è arranjatu un cuncertu in a manghja per i zitelli è i genitori. L'adulte eranu stunati da a purezza di l'intonazione, perchè à i figlioli di 3 anni, in regula, Dopu da quande a mo mamma hà decisu di sviluppà i mo attitudini musicali, prima di me i canzoni di i zitelli, in seguitu i ricordi di Ella Fitzgerald è altri artisti persone pendinu per ghjucà. Volteu cantà?

Oh, era scrittu à spessu, ma cantu tuttu u tempu! I cantu à a scola, in a strada di a scola, in casa à a cena ... Ricordate, dìssenu: "Ùn andate à a tavula è si maritassi una ghjvina". Per quessa, quandu, dopu a classa 9 è era tempu di determinà a professione, ùn ci era micca dubbitu. Sapiu chì aghju entra nantu à a scola di musica. Dopu ddu puntu, è è a musica sò inseparabuli. Cumu e quandu Susana Jamaladinova diventa Jamala? Per a prima volta u nomu di Jamal hè stata intesa in una riunione cù Svetlana Remakova, un famosu stilista è artista di cumpagnie. Avemu quattru da noi: I, Sveta, Olga Navrotskaya è Lena Kolyadenko. Mi numinatu un nomu articulu. E cuminciaru à scambià l'opcions. "Susana" pareva un nomu sugliu chjucu, una musica è stilu assai adattatu. U nomu sonava bona, ma era troppu longu. Sembra chì Navrotskaya hè stata prima di dì "Jamala". Pensu chì Jamal hè unu di i 99 nomi sagri di Allah. È significa "Beautiful". Tutti hà piacevule, è si stalletà à sta scelta. "A nova onda" hà datu un impetu impetu à a vostra carrera. Avete qualchì cambiunità qualità anu realizatu in a vostra musica? Naturale! Quandu era aghju intesindicatu immediatamenti dopu à a "Wave", dicu chì scrivu canzone, ma averu da travaglià cù cumpusituri prufiziunali è poeti. Ellu disse: "Mandate canzone per me via e-mail!" Aghju ricivutu assai suggerimenti. Ma cù tuttu u rispettu riguardu à i scrittori, ùn pudia micca elettu nunda pè u mo repertoriu. Dopu a "Wave", a nostra cooperazione cresce in un nivellu differenti, è Elena cuminciò à fà ancu e funzioni di u pruduttori. Ma più avemu avemu avanzatu, u più chjaru s'hè avvistatu chì vulemu cose diffirenti. Amassi musica populari, ma ùn volenu micca limità. Per mè hè assai impurtante per micca di scurdà jazz, funk, soul, rhythm and blues, classics. E haiu sceltu u viaghju ch'e aghju avè bisognu. Pudemu solu travaglià cù un squadra chì prumessa per i stessi gattivi cum'è mè. Forsi, a via chjina per mè hè più longu. L'impurtante hè chì ora sò novu cù e persone chì cumparenu u mo puntu di vista! Chì sò i vostri piani? Prima di tutti - questu hè u libru di u primu dischettu, un grande cuncerta in solitu, è ancu discentendu novi canzoni in i Stati Uniti cun l'agricultore americanu Walter Afanasyev. In quale a direzzione musicale vo site per andà?

Sapete chì, in fattu, ùn importa micca quellu chì stile o direzione hè chjamatu. A principal hè di avè music. Pudete pruvà in una larga varietà di manere. Pudete chjamà opéra, jazz, soul. Hè impurtante chì a vostra persunità, a personalità si manifesta in questu, è dopu à sente i ghjente puderanu esse: "Oh, questu hè stilu di Jamala!" Vi spissu dicenu chì ci deve esse un "ochji ardenti" - chì cosa significa questu per voi? Hè tuttu! "O buculuze" hè charisma! Senza un "ochji ardenti" in ogni professione, una persona ùn pò micca successu. Quandu avete ochji credi, a persone risone, credi à tè è sò pronte per aiutà in ogni modu. Ùn avete nunda in una figura tradiziunale di a "eroine di mostra cummerciale". Ùn avete a paura chì un "non-format" ùn interferiscenu micca a carriera? Ùn avete scantu. Musica, cuncerti ... Ciò chì hè quì à a vita di Jamala, apparti a musica? Chì ellu altri u stessu piacè? Alimentazione è acqua. I mean, u mare (smiles). Amu u mari. Eppuru qualchì uccisu d'acqua aperta calmmi è ponu giòia. E cumu vede u vostru destinu pupulu? Certu, cum'è qualsiasi ragazza nurmale, vogliu maritaru è avè i figlioli. Ma puderebbe micca esse in un futur vicinu. Sognu ancu chì u mo futuru maritu è ​​i zitelli ti piace a me professione è a mo musica. E sugnu sicuru chì sarà cusì.

Sò una persona di casa? Vulete cocilu, furnisce a casa? Mi piace à esse in casa, in particulare in Crimea, cù i mo genitori. Sugnu prutettu, tranquillamente, a mo mamma aghja tutte parechji diluri ... Ma ùn aghju micca a cucina. E in casa, mi dispiaci, un messaticu creativo. A più bona vacanze per voi hè ... Dream. Sleep and food. Piuttostu pricisamenti, dorme è manghjà nantu à a spiaghja. E avete qualcosa punti di debulalli puri femininu? Mi piace e vistita. Per esempiu, aghju vistu calzola, Sapemu chì aghju aghju parechji volte, ma quessi sò diffirenni ... Qualchissia ma ùn pò micca nimicà stessu - Aghju compru. Oghji amuri, aghju cumplimenti è à u mio indirizzu, è à a mo musica (rire). Chì ghjè u so amicu di Jamal? Circa una bedda casa bella cù a palme d'arbureti, à quale tornu a casa dopu una visita per l'Europa è l'America, è rilassate da a piscina. In a mo casa anu esse un studiu è un grandu stadiu, perchè ùn puderebbe cantate senza cantari picanti tempu. Hè vintu amici-musicisti, récordi i so canzoni, arrange confetti. Spergu, è Stevie Wonder vi manca qualcuni (smiles).

Jamala cunsigliu:

Jamala cumprà una ricetta per u Uzbek Pilaf:

Questu pratiche à noi - famiglia, mi associa cù a zitiddina è i gustu di l'avutra. Per 4 raziammi necessitemu: risu - 1 kg, cordellu - 800 g, grass - 400 g, zucca - 800 g, cipolla - 500 g, 1 mannaghju di verdura, sal è spice à gustu. Rice hè lavatu è maceratu. U cuteddu chjappu in pezzi, aneddu di cipolla, carotta spaccata. Una sola cipolla sbuchjata è l'ossi di carne hè sbocatu in grassi pisanti. Allora pigliate e pezzi di pecuri è ceceto piccu è fretti finu à chì una furia di rudda hè furmata. Aggiunce i zappagini rasturnata, spices è frittu per altri 8-10 minuti. Rete cun l'acqua, u sali, puscia u rossu (l'acqua devia esse unu è mezzo volte più di u risottu), a purtemu à prestu. Scudemu e pilaf dispostu cù una diaporama, adornate cù verdi è pezzi di carne. Bon appetit!