La destinazione tràggica di Edith Piaf

Edith Piaf hè unu di i cantori più famusi in u mondu, in a so voce, hà rializatu u ricunniscenza mundiale. Malgradu u successu mundiale, sta donna hà avutu tutte e so pene di a vita.


U cantante francese più famosu hè natu in u 1915 in a famiglia d'un acrobata è una stata attuali furtiva. Edith Giovanna Gassion ùn era micca un zitellu particularmente predilettu è prestu a so mamma l'abbandunò, è u so babbu (acrobat) hè stata davanti à quellu tempu. Dopu turnò in casa, hà amparatu chì a so figliola era vivu in confusion induve è cun quale. A zitella era in cundizioni sanitariu, è chì ùn hà micca messhavlazroslym, in u so latte per un pezzu di tempu spedinu alcolu. U babbu di Edith hà pigliatu a so figliola è i mandò à a so mamma in Normandia, a so mamma hà travagliatu da culore in un pudeti.

Era in a casa publica chì era divinamente cunnisciutu chì a zitella era persone, per aiutà à a so avutru andà à u monastru è prege per a riclaccia di a so nieta, è, oh, un miraculu, l'ochji di Edith. A l'età di 6 anni, a zitella hè cuminciata à vedenderà, eventualmente si aghjò à l'scola, ma hà cessatu di studià in a so scola, perchè i so genitori ùn vulianu micca vedutu una zitella d'un puddello vicinu à i so figlioli. U cumpagnu, u babbu si tocca à a zitella à Parighia, induve durmiu cù u so attrue acrobàticu a donna chjamava.

A vita cù u so babbu ùn hè micca diffirenti da a vita in un bordellu, u so babbu cambiatu a so mistress, a chica roslasama da ellu, è da u tempu à quandu, dopu avè editu, ebbeu Edith. A zitella anu capitu chì anu bisognu di abbandunà a casa urgente. In u 1932, à l'età di 17 anni, hà cunnisciutu cù u babbu di a so figliola Louis Dupont, ma a relazione d'una ghjovana coppiu ùn hè micca stata, Edith tira u zitellu è si cumincia à vive separatamente. À questu tempu in Parigi, rampant "Spagnoli" è Edith, è a so figliola Marcel cadutu malatu, ma a zitella morire.

A picciuttedda assassina, chì ùn hè micca à 20 anni di età per mancanza di soldi per un funerale, si ferma per un attu desesperatu per a prutitizzioni. Hè a prima è l'ultima volta, hè avvistata da un omu richu vicinu à l'hotel, invitatu à a stanza è li dumandò perchè averia, Edith hà cunfidatu chì ùn hà micca mancu 10 francs per cumprà u sarcophile. Surprised by u riccu di Edith 10 francs (si parlavanu è ella parlò da u so destinu è ciò chì faci), è scrivite ancu nantu à carta l'indirizzu di un cabaret, in chì u ghjornu dopu si audizione di ghjovani cantanti. Edith hè statu auditioned è in u prossimu dui anni hà realizatu à u Zernis restaurant, à u stessu tempu u primu pupi hè vicinu à ella.

U pruprietariu di u ristrettu enseigne Edith tutti i meraviglie di cantu, è hè ancu cun u pseudònimu Piaf, chì in Francese significa pardine. Dopu à a morte di u so mentor, Piafznakomitsya cù u pueta Raymond Aso, questu omu ùn solu ùn diventò u so amatori, ma ancu u so persunalizatu persunale, perchè ellu insignava i modi mundani.

Cusì, u so finestu hè stata vinuta: Piaf hè statu invitatu à cantà in un salottu di musica famosa di Parigi "ABC". U publicu pigliò u so cantu cù sobscheniem, è a scrittura hà scrittu chì in Francia hè stata una stella di livellu mundial. A l'età di 30 hè populari è in demanda, sottu scritta scritte è Piaf ùn hè micca solu un cantante, ma ancu una attrice. Malgradu a pupularità di e rubi, chì eranu assai più belle ch'è u Piaf ordinaru, Edith hè trasfurmatu in una stella di cinema. Nantu à u settore di a prussima film, Edith Piaf è in seguitu u famosu famosu Yves Montand sò diventate in amanti. Hè uni pochi anni più vechja chì ellu, è hà più prufessiunale, u cunversione in un protegnu, aiutendu u popular.

Edith Piaf era in l'abitudine di aiutà tutti i so amori, unu per esse realizatu, à altri finanziarii. Ancu Edith era famosu per a so capacità di spurtà l'omi, in a so vita hà avutu ubligatoriamente l'opara chì avete bisognu à ghjucà l'omi, prima di pensà à pensà. Tene tutti i so amanti, è dopu a scumparsa di e relazioni, m'hà datu unipochi cù un corpu è un ghjudicore blu. Comu, dopu à sente anni di relazione cù u Montan bundle, ella tira assai in sùbitu.



In u 1947, andava d'avè l'Amériel, inizialmenti travagliavanu, parmettini arraggiati, sughjurnatu per esse un fallimentu, perchè i Stati Uniti ùn li purtaru à u cantu è avete u cantante, dopu in a stampa anu scrittu ancu chì Piaf cantaba comicamenti è l'inglesi era simili à l'spagnolu. Vulianu a viriri una donna luxosa, è nantu à u palcuscenu era una donna petite è puny cù una vista torturata, ma prestu i Stati Uniti anu stazzatu a so voce.

Edith Piaf amatica l'attitudine masculina è, à u stessu tempu, puderia esse trè o più amanti, erani sustituiti, è hà continuatu cunquistà l'scena. Ci era una passioni è u romanticismu, quandu quissi sappi difettenu, elaburava questu o quellu omu. A canzunora accusava cunvertitu chì, se cullate i numeri di tutti i so amanti, ci anu una guida telefoniale. È cusì, durante u ghjiru, hà cunnisciutu l'amore di a so vita - Marcel Cerdan, u campionu europeu in u boxe.



Marcel invitò à Edith in una data è l'prima eranu amici, ma prestu l'amici hè diventatu in una rilazioni seriu. Marcel fu l'unicu omu in terra chì Piaf avia a relazione più larga. Hè cunquista Edith cù a so capacità di sèntelu, pensate, capisce, hà spesu u so soldi in u prutettore di tuttu.

Serdan è Piaf ùn anu chjamatu e so relazione, era a so mistressa, è era un omu maritatu cù trè figli.

Ufficialement, Serdana anu fattu amici cù Piaf, è i so figlioli ùn anu micca piace l'anima in a cantante (anche si e cose relazioni cale cù a so mistress è a donna ufficiale di Serdan nascinu solu dopu a morte di Marcel).

A so rumanzu finita in tragedia, mentri Marcel vene in Paris à a Nova York in un volu di u pianu, Piaf fode in potazione, ma sempre cun l'estremità di u tempu. Ella nervatura sfacciata di u capeddu. Per via di u risultatu, u cantante turnatu valkolichku, hà permessu di stà bè nantu à u palcuscenicu è a so carriera, è a vita di a vita persunale. Piaf ùn pudia affucà u dulore dopu a perdita di u so amatu.

Quandu hà cuminciatu à parlà à i nanò nantu à u palcuscenicu, dopu fù diagnosticatu com'è una frenu bianca. Dopu un pocu tempu, decide di finiscinu la so vita cù suicidiu, ma ella fù rescu. Dui anni dopu a morti di Serdan, Piaf si mette in un coltu di auto, dopu chì i medichi l'avarèbbenu chjucu in pezzi. In l'uspitalu, ella hè datu morfina à annunzià u dolore è più prestu ùn si pò micca imagine a so vita senza stu droga.

Duranti i quattru anni dopu, u detonatore opera solu per sta droga è travagliu persistente, chì hè cunnisciutu chì a morfina causa a dipressione è hè difficiule di travaglià in stu statu.

Una volta, in un accidente di droga, hà vistu a fàccia di a so mamma, chì era mortu à l'età di 50 d'una sobredosi di morfina è u cantante hà da decisu d'attaccà solu cù questa droga. Piaf s'hè liberatu di l'addiction à morfina, ma cuntinuava a cunsumà l'alcool.

Malgradu i so abitudini pernicusivi, Edith cuntinuau a travagghiari, è ancu per turnà novi. U so ultimu amicu era u pittore di 27 anni di u salottu Theo Lambucas. Si ncuntravanu in l'uspidale (usu longu di a droga è l'alcoolu ùn pudianu micca influenze a so salute), induve Piaf hè stata trattata per u cancer. Appena theoi Edith si maritassi. In i fotosi cumprendini, ellu è ella stanu cuntenti.



In u 1963, Piaf hà mortu, è u so ghjovanu maritu ùn hè mancatu senza nunda, perchè tuttu ciò chì ùn avia micca da a famosa attrice hè u so debbitu, chì avia de pagà davanti a so morte.