"Fàbrica" ​​soloista Sasha Savelyeva

Bright, witty and spontaneous. Sta impressione hè fatta nantu à noi da u "fabbrica" ​​soloista Sasha Savelyev. "Fàbrica" ​​u solista Sasha Savelyev pò esse chjamata unu di e pochi giovani stòlii di u cummerciale di russu, chì a prestu attenzioni di publicazioni seculari è adore ad avè micca diventà in una persona chì verifica cucevuli a so imatge in i media.

Cusì cù cura chì, in u risultatu, u publicu perdi interessu in l'intervista "emasculata" è, per consensus, a persona stessu. Sasha Savelyeva hè spontanea è astuta per pudè entre in una trappula. Chistu spiega u fattu perchè ellu ferma l'enfasi di l'attinzioni.


Chì sò i piani creativi di a "fabbrica" ​​soloista Sasha Savelyeva?

Amu a risponde à sta pregunta! Cusì, ricordamu nuvelli canzoni, rimettuli di scrive (diretta da Fyodor Bondarchuk). Questu hè ciò chì tocca direttamentu a "Fàbrica". In quantu à mè, vogliu cuntinuà à migliurà in cantu, scrivite novi canti è poechi.


A "Fàbrica" ​​cantate i vostri canzoni?

Sì. So far, solu dui. Hè onestu, ùn sò micca ciò chì destinanu è per u restu di e mio opaci. In ogni casu, Igor Matvienko (u pruduttore di u gruppu) li appruvau. Cusì, un pocu di ghjornu, pudemu avè ottimatu. A strada, in più di travaglià in a "Fàbrica", sò sempri studienti à a faculte produtora, sognu di divintà un pruduttore. Prestu pruvari di fà u colaggiu di Igor Matvienko.

Cumu si Sasha Savelyeva decide nantu à a so prufessione futera?

Ghjudicate per sè stessu, sè stessu scrivite canti di tretu à quattordici anni. E pare chì scrivite a so vita cusì consciente à u listessu tempu. Eppuru u più emutivu cariu di l'adulescenza. Hè micca surprisante, perchè in 14-15 anni, "a più passione" hè stata: u primu amuri, l'amore risicu. Esperienze chì contribuiscenu à a creatività.


E quale era u primu amuri?

Micca riffidu. Era in una scola di musica, aghju piace u zitellu di l'orchestra. À u primu hà vistu, ma ùn mi piace micca. Allora aghju tornu à ellu. In generale, nunda di succorsu, ùn avemu micca scuntatu. In u risultatu, scrivia poesia: "Ùn pudemu micca vive senza voi, ma ùn pudemu micca scuntate nessun manera!"

E qualche di a relazione romantica?

Grazie à Diu, hè megliu cà a prima esperienza. Eppuru, ci eranu dissulazioni, ma in generale sò cuntentu cù a mo vita pirsunali.

Qualessu qualità in l'omi fai Sasha Saveleva apprezzate in u primu postu?

Harmonia di a bellezza interna è interna è, sicuru, un sensu di l'umuri. Mi piace a natura creativa. Hè micca forsi musicici o attori. Un omu, in my opinion, tratta tuttu creativitariu, ancu in u cummerciale.

Ciò chì voli un solista Sasha Saveleva chì vulete i so fan?

Vogliu desiderate l'armunia in a mo ànima, l'armunia cù a natura circundante! Allora chì ogni zitella trova u so cumpagnu alma. E finu à u pussibule! E chì era necessariu un felice!


I fatti d'incontru di a "fabbrica" ​​soloista Sasha Savelyeva. Vi nasciu a Mosca, u signu di u zodiacu - Capricornu. I mo parenti sughjenu à Saraha trè anni in a sezzioni articuli di u patchitu ("Aghju sku ghjutu, hè bonu per a figura è per a salute, in particulari in l'estiu quandu u calore s'apusca a pista di skate!"). Prieteni di vita (ancu!): "In u primu locu - carriera, ma solu dopu a famiglia". "Amassi di i servitori, ma, grazia à Diu, ùn avè rinunziatu. Cusì hè più di un piacè, micca una debule ». "Ora sia in una ricerca gratis. U scontru un omu decente ùn hè micca cusì faciule. U cantante, mudellu è semplice bellu Sasha Savelyeva adorna a lista di "cìantu persone più belli di Mosca"! Canta in u gruppu "Fàbrica" ​​cù Ira Toneva è Sati Casanova.