Cani cani di quellu terri

A parola di traduzzione in inglese cum'è "fun", "toy". Hè u terminu "toy" in tuttu u mondu denote una razza piccula di i cani.

L'origine di e razza anu in Inghilterra in u XVIe seculu. L'animali di u ghjugnu in u Medievu eranu creati e cani di caccia di caccia di petite terri. A sta razza hè stata primurale per caccia i petra rosati, sò ancu spessu usati in cumpetizzioni di parechji fugliale di catturanti. Ma Britagna hè più vicinu à u 17u seculu, pruibbia tali cuncorsi.
A grande famusità per sta razza hè stata digià in u principiu di u XIX sèculu, quandu l'Europa sana hà saputu da i terri. Sti carchi eranu accussì senza pretensione chì assai eranu amuri. U tagliu chjucu, unanimale senza cunfluenza è devozione à u so patrone, unpretentiosità in l'alimenta, alluntanatu di tutte questa razza.

Quessi cani in Russia in u stessu tempu hà ricivutu una vocazioni, cum'è in Europa. Questi "migghiori" eranu amati di i richi, si sirvìanu comi decoru di casa, è e famìglie cù un ingaghjamentu più modestu, perchè u mantunimentu di i terri chì anu necessariu pocu costu. U zitellu rapidu è brillanti hè assai fidilià à u patrone, à i stranii chì ùn si distrustu chì per ogni casa hè un bonu "sistema di alarme". A causa di u so tommu compactu, sti cani ùn creanu micca prublemi durante u viaghju à a dacha, durante a vacanze, u so propiu hè liberu in i so azzioni.

Doppu à a so diminuitu, anu amatu di e fioretti seculare di u XIX sèculu, chì spessu sottumessu à a società alta, pussidendu un cane elegante in i so bracce.

Un pocu hè statu cambiatu da quì. Piuttostu ci pudemu vede in mani di i celebriti di l'attività domestica è di u stranieri d'esse maraviglii maraviglii. Quessi migliori cumportanu cumè di famiglie in partiti è simile. Allora a pregunta si suscita, perchè què? Perchè si portanu l'animali in queste attività? Probabilmente, dopu avè vistu a celebrità di u celebrità stranieru Peris Hilton, assai di i so fanali da u desideriu di l'imitazioni, i comprani babies è i purtàllinu fora à a luce.

Nimu hà pensatu nantu à elli, perchè i so animali anu in issi esse avvenimenti impurtanti è ruvintuti. E assai persone, cumprà un cane, ùn capisce micca a respunsabilità finu à a fine, chì pigghianu nantu à elli. Vanu da u principiu chì se fermanu, avete bisognu di piglià. Stu slogan hè utilizatu da parechji pruprietari di quellu terri. Ma tuttu hè cruel in relazione à sti animali.

Dopu tuttu, a persona chì cuminciò u cane nantu à u principiu "hè modellu, questa hè chì mi vògliu", trova u so animali quasi pâ spoiling di a so famiglia, per trattatu incorrectu è à altre aspettu negativu, in u quale ùn hè micca una upbringing correcta.

A persone chì hà cuminciatu u cane per ellu stessu è micca cum'è una "persona showy" hè più rispunsevule per i so care è educazione. Hè assai impurtante per ricurdà chì un ghjovanu ùn hè micca un ghjucatu, ma una criatura vivante. Hè bisogna rispettu, avè bisognu d'esse curamente, è micca arraggiatu intornu è sprime.

Quelli chì avianu cuminciatu u terri, ùn anu da esse indifferenti. Hè impussìbule micca ad amore. Avè vistu a prima volta in sti devoti occhi granni, pudete cuncorre in amore cun ellu per a vita. In tuttu ciò chì provoca sentimenti cale: disposizione alegre, un tamantu petite, una bella apparenza.

Tutti ùn sò micca à pudere di furnisce di un cani petite di sta razza. A queste i prezzi prufunna di 1000 à 1500 eurò, ma costu, ma vale a pena.

U me amicu strittu hà un cane di sta razza, hà soeva un cane circa sei anni. Quandu pudendu cumprà micca ella, ùn era micca un límitu di gioia. Ora hè Marseau, quì un annu è un mezu. Ùna ùn hà disprevisu ch'ellu avia acquistatu stu tesoru stessu. Ogni ghjornu ellu sorpèvule è a senti felice. U so pesu hè questu quattru kilogrammi, cù un tamantu picculu, si senti un modu formiddu, maiò è ghjennunamente in difesa di u so appartamentu, è in difesa di l'amante. E, in più, hè assai affettuosu è tipu, pò sempre vultà i membri di a so famiglia sana, puderà sempre disprezzà. Dopu tuttu, i ghjacari, cum'è e persone, questu hè impurtante nutarete questu, avè u so caratteru stessu. Iu scuntrò altri cani di sta razza, ma ùn eranu micca cusì rossi chì u cani di u mo amicu. Quandu un ghjovanu cresce in amore, crede cusì amendu i maestri è i devoti, cumparatu à quelli cani chì anu creatu in crueltà è agressione.

Avete a cura di i vostri animali, amassi, è li rispundanu cun devozione è amore.