Can Pastore Asiàticu Centru

Alabai, hè un pastore d'Asia cintrali - una di e razze più antichi di cani, origine in Asia Cintrali è hè venutu à noi quasi in a so forma originale. U pastore d'Asia cintrali hà cunsirvatu a so aspettazione è u carattaru stupidu di i tempi antichi. Per parechji seculi sta razza sirviu fieru e fiducia à e persone è dunque sustene u dirittu à a so propria preservazione.

Oghji, anche qualchì differenza in l'spezia, u razza Alabai (Pastore Asiàticu Centru) hè una di e razze più persunale. Sta razza noturna hè carattarizata da loyalty, fideltà, incorruptibilité per guardia. Hè bellu cum'è cumpagnu, cum'è un amatu in a famiglia, perciò. Di sicuru, per mantene una razza grande un locu ideale chì serve cum'è una casa di campagna.

L'antenati di Alabai hà participatu in battalji in l'arena anfiteatrali, participatu in guerri guidati da Alessandru u Grande, causendu granni danni à i nemici. L'antichi imagineru cunservatu di u cane di casta d'alabai pruvucanu a so similarità à l'anticu mastino. Lu Mastinu era purtatu a Persia da Alexander ellu stessu. Eranu chjamati peri sferenti di furia, ci sò altri nomi in altre postu. Tibet era famoso per i discendenti di u lupu Tibetanu negru - una razza spiciale di i cani tibetici, in grandezza, distingu da un primu tempu bruttu è forza extraordinaria. U culore di u mantellu era diferenti: grisa, negra, nera è bronzuera. A so testa era enormu, u so capicucinu era cortu, cù doblegate nantu à i frontiere, una suspensione à u coddu. U mantellu hè bruttu, assai grueso.

In Cina è l'India, Alabayev hè stata utilizata per a prutezione, caccia è in l'esercitu. I cinese utilizaba Alabai per caccià i persone. In Auropa chjamanu l'Alaiati Molossiani o Epic Dogs.

Avvanzi di a razza

Un cane sicuru, tranquillu è equilibratu, chì possa un temperatu fieru è indipendente. Hè trattatu straneri cun suspicità è desconfianza. Alabai hè un cane determinatu è valore, assai persistente è fatale. Contene un instincu innate per prutege u so territoriu è u patrone di invasioni è attacche. Ùn teme di cummattiri cu granni predanti. Pros di a razza hè assai. In generale, sta razza di ghjocu anu aumentatu a résilience. Alabai pò esse per un pezzu di tempu in cundizioni difficili, cumpresu in i climi continenti severi severi, incù grandi cambiamenti di temperatura, à staghjunali è di ghjornu. Alabai sò assai senza pretensioni per i cundizzioni di a prissioni.

Stu cane hè propiu à adattà veloce à i cundizzioni di l'ambiente in u quale stà vicinu. Se ci hà un maestru è una famiglia, tutte e leie di a famiglia in u quale sarà cultivatu, si pò piglià facilmente. Alabai puderà adattà à a vostra famiglia, cum'è quellu chì i so ancestri una volta adattatu à e leghje è à i duminii di u "pack". Raising Alabayev, pudete alcuni numerosi risultati pusitivi. Cusì, pudete cultivà a toleranza per i cani di altre razze, chì permettenu à a vostra petite per observà u cumpurtamentu currettu à l'exposition.

Certi òmini sò dui Alabais at once. In questu casu, ùn hè micca necessariu di duie dui masciali. I machini sò inclinati per affirmà u so cumandu è u dirittu à u territoriu, è ancu a diferenza significativa in l'età di i dui masci, chì prima priva u prublema, finisci d 'avè u so effetti pusitivi in ​​u futuru. A situazione d'adopzione rigida di u cumandamentu hè inevitabbile. Trà i femicili sò assai novi cunflitti, sò più più sfruttati è spuntanei in natura. Aos pouchly, una jerarquia sperene entre elli, i cunflitti sò stati resoluzi più veloce. I guardia più attivu sò un paru di cani femini.

Bitches sò più dinamichi in a so natura, tendenu à "spur" u banda. Otar era stata sempri custodiatata da pare à Alabai - una puttana è un maschile. I primi cuccioli nascenu, a mamma hà detti l'esempiu di imitazioni.

I disgrazia di a razza Alabai

Alabai hè un cane orgogliu, ùn pò micca tollerà a ripressione, trattamentu nteru. Unu deve esse attentu è sempre apprezzatu bè à u cumpurtamentu di u cane, ùn punisce micca senza ragiò bonu. U cumpurtamentu di u patronu malvucatu pò esse in perdizione di cuntrollu di u cane. Inoltre, unu deve cuntribuisce à u cuntestu chì, durante parechji seculi in un filu, Alabai hà cultivatu funzioni di l'intoleranza à i predaturi di u mediu è u grande tamantu è u desideriu di affronta nanzi. Alabai vede in i ghjacari di i tribulenti di quelli predatori, è a riazione di u to ghjornu à i altri cani merite avvista cura. Hè necessariu di decisà se u ghjocu esse stimulanti, punizioni o retirazzioni neutru da a situazione. U principal veru risultatu di a situazione hè a prisirvazioni di u cuntattu tutale trà u patrone è u cane, u ghjacaru - l'amore è a devozione, u desideriu di cumprenderte ordine è esigenzi.

Cunsiglii per Alabama

Alabai tenenu un capeddu longu, ma ùn deve micca moltu care. Hè abbastanza per frarà u cane cun una macchina. Possibile ùn avete micca necessariu una machina. Malgradu u fattu chì e diverse rame è bastone sò spessu à a lana Alabai, è dinò a terra, à secare a terra, spusanu da ellu stessu. A lana di Alabai ùn si ponu imbriccà è si prisenta bè pruduttu senza cura sistematica.

U Moulting Alabayev principia in a primavera. Duranti stu pirìudu, bisognu à puderà u ghjacaru. Esistenu e cura regulare per unghie è l'uce. Questu hè particulare sìmulu, se u to ghjacaru pateva riazioni d'allergii.

U cane piace grandi, ma anchi avà, avarà duvè attaccati à l'amatori per movimenti attivamente, currimanu, facenu frequenti caminari. Alabai hè assai agile. Esercitivu fisicu di Alabai ùn hè micca nicissariu, però, i moderate sò utili. A carica fugliale media hè l'ideale per u Pastore d'Asia Centrale.

U megliu postu per mantene un cane Alabai hè una casa cù un grande patiu vallata da una fasa. U tarrenu permettà à u ghjinuu a spiegà attività, abbastanza spessu per esse fora, affissà l'amore di l'aire frescu. Descrizioni di a razza dimostranu chì l'Alabai cercanu di maximizà u so territoriu cù ogni opportunità cumunità, perchè a prisenza d'una presilla hè obbligatoria per sta razza.

Hè bisognu di fà a quantità possibili cun Alabai, aghju da parechji esercizii diffirenti, cuntrullendu accussì u pesu di u cane. Alabai hà una predisposition à un settore di pisu in excés. Pigliate aduprà à a scelta di sta razza, chì pigghià assai tempu per assicurà u so cuntenutu. Inutile, hè megliu fermerà a vostra scelta in una altra razza.

Malatii di u cani di u Pastore Asiàticu Centru

Alabai ùn hè micca assai suscettibile à malatia. Questa hè una razza moltu resistente à a malatia. L'unicu, cum'è parechje altre grande razzi di cani, Alabai sò propensi à displasia di u coddu è di ghjungi. U vantaggiu di sta razza hè a so piccula tendenza à disturbu.