Cumu insegni rapidamente un loro?

Aduprate un pappagallo, ogni ghjocu so travagliu chì l'appiccicatu avellu più prestu pussibile ampara à parlà. Chì deve fà fà per vultà a vostra petite senza parolle? I patroni di futuri pensanu chì a capacità per imità parolle umanu depende solu da a razza. Hà purtatu una cacatua in a casa - facia definitivamente parlà, hà cumpratu un pappagallo modestu è ondulatu - vi puderete sultà solu à u Twitter. Questu hè un altru! Molti poca persone sò capaci di "mantene a conversazione". L'unichi excepezziuni sò l'inferneri è per parechje altre razzii cumuni cumuni.

Quandu sceglite u futuru "interlocutore" utilizate i raccordji di specializatori. Cume prestu à insignà à parlà un pappaddu, è chì deve esse fattu per questu?

I primi paroli sò in generale particularmente forti, è in questa capacità di "parlà" hà sviluppatu sempri più. L'esercitu cun un bun in u lattu si deve esse ripetutu 7-14 ghjorni, finu à u resultatu. U patrone deve esse pazienti è micca irritate à tuttu, ancu se sentenu è averna esse chì l'avè astutu hà amparatu durante stu tempu per imitalla micca qualcosa di u parolle umanu. Ci sò à aduprassi di a classe à a matina, à u stessu tempu, prima di l'alimentazione è da almenu 20-30 minuti. Quandu u Pappaggiu apri i paroli semprici, vai per u lividu passatu - insegni à parlà brevi frasi. Intruducendu a sala, dicenu "Hello!", È quandu sia da "Adeweva!" Abundanti di l'alimentariu, dicenu: "Kesha voli manghja". Cumu entrenamentu adattatu, un pienu intelligente ricorda a frasa veloce scunvigghiamente è hè abbastanti capace di usà di sicondu a situazione: prontu a ghjallina principia à salùtanu cun voi, eseguisce a nutizie in lingua umana è manifesta una prutesta si ùn ci piace micca qualcosa. A pratica mostra chì hè assicurà necessariu per l'acelli avè in u so vocabulu almenu dui o trè persone chì significanu una attitudine negativa à ciò chì passa ("Nightmare!", "Disgusting!", "Chì vergasi!", Etc.). Quandu si cumincianu a furmazione di frasi, i corsi avianu più tempu. Idealmentu, l'acellu deve deve trè lezioni un ghjornu in a mattina, in a fine di u ghjornu è in a sera. Se ùn pudete micca aduprà, pruvate aduprà una copia di l'audio. Questa hè una strumentu assai efficace, ma solu sutta una sola condicioni: se u recordu hè fattu bè. I pappuliti pozzu ricurdate ghjustu a vuci di donne è di u zitellu, arregistrati in a cullizzioni di 60 à 20 000 Hz. A parolla è i penali per esse stampatu cù un intervalu di 10-15 seconde, senza u storicu stranu. A ricerca includi per 40-50 minuti, ùn hè micca forte. L'effettu vodarà, o più preferitu, à sente, in u 3u 4 ghjornu dopu a gravazione hè stata virazione per a prima volta. Solu ricordati chì ancu a megliuta teknika ùn pò micca rimpiazzà un pappellettu cù una persona, a ricordia di audio hè una strumenta auxiliaria.

U pappagaddu ​​ha acquistatu un vocabulariu prufètu u riccu da parole individuali, ma à u listessu tempu hè difficiule di memorizà e sentenzi? Canta Fate u sicretu in u cantu di cantu, cantà e canti di cantu canti cun parolle sichi. E serà megliu se a vostra primu preminuete u so cantu durante a cumunicazione diretta, è poi esce à u listessu in a grabazione. L'aceddi musica l'amuri, è assai prubabilmente, l'acellu vi scurdate di u motiu, prima si rippreteranu senza palori, è ripusarà u testu. Quandu impendiscanu u pappagaddu ​​à i sentenzi è e frasi, ùn si micca scurdatu chì u vostro pratiche ricorda ciò chì era intesa cum'è una. Sì cambiassi l'intonazione o l'ordine di parole in una canzone o frase, u pappaddu ùn serà micca capaci di riproducesu bè. Audiutore distortu, da u puntu di vista, sona, l'acellu hà intruduce in silenziu, è poi, probabilmente, cambià da a lingua nativa d'ave. Per esempiu, vulete una petite per dì: "Bienvenido! Sò cuntentu d 'avete voi! ». Ghjè in una secunna securità chì deve averia dettu novu, ùn ne ùn diceva" Sò cuntentu di vedà! Benvenutu! "