Chì s'ellu ùn hè micca ligatu in u pattu?

Un beddu amicu, de sternu, sapendu chì u to figliolu hè attente à u pettu, chì persiste in continuamente chjappà. Hè famu, è pare chì u latte hè diventatu. Ùn àbbia paura. Hè pericopiche è sempre faciule di risolve. L'imaghjine hè un periodu naturali di diminuisce a quantità di latti pruduttu.

A maiò parte di sta cunnizzioni avà nantu à a 3a, 7esta, 12 simane di a vita di u zitellu. E à u fattu chì u mulinu di crescenu ùn esige micca più u pettu, chì ghjè usatu per fà u latte per ellu in u mumentu. Hè precisamente perchè u zitellu cresce rapidamente in questu piriu, u corpu di a mamma ùn hè micca avà u tempu d'adattate à i boni di u novu babbu in u latti. Inoltre, a mo matrone hè una perpende una cambiamentu tempuranee in u fondu hormone, chì alsoe influenza a produzzione di latti. Ma in u modu di l'alimentazione, in nisun casu ùn deveru temutu. Tuttu chjude sò temporaneamente (in solitu micca più di 2-3, raramente 7 ghjorni), è puderete copre cù elli si aduprate u zitellu à u to pettu in a prima solicitude. Cumu pudè aduprà à i prublemi di stu pianu, avemu dicu in l'articulu di u tema "Qu'a falla si ùn ci hè micca un latte quant'è in u pettu".

Cause

U cantu di latti pruduttu ùn hè micca sempri u stessu per diverse ragiuni - l'attività è l'umore di u zitellu, u statu di a salute è a situazione emuzionaria in a casa, l'animale di a mamma, chì anu influenza forte in a taccione. Qualchi esperimenti credi chì u salto in u sviluppu di un zitellu, chì parechji casi sei simani, pò esse chjamatu "famatu". E fatigue superimposed, travagliu, violazione di u pumu è nutrimentu di a mamma dà u pianu per u sviluppu di una diminuzione di u latti.

Chì deve fà?

I medichi pariri i mariti in u primu locu per attentà à a so dieta è u restu. A Mamma Responsibile simpricimenti simu u restu e manghja almenu cinque volte di ghjornu. Duranti u periodu di reduczione di u latti, l'usu di più liquidu - almenu 2.5 litri per ghjornu. Questu hè assai impurtante per a pruduzione di latti. Trascorria in l'buttigliatoghja u cantu necessariu di tè cù u latte, u phyto tea per crescenu a tacitazione o compota di frutti secchi è bèviu regula! Ùn pinsanu constantemente à a mancanza di latti è di preoccupari di l'alimenta, vi tocca banale è rilassate. U làscanu appare. Trasferisce una parte di l'intarpulidi domestiche à i parenti. In i periodi di latte latte, porta u to babbu in i vostri braccia o in un sling, struisce a pappulosa di a vostra pelle, parlate cun ellu, pigliate bagni caldi caliu, fate u zitellu à voi à voi mentre dorme. E i miccanichi sicretti di u latti iniziali prestu necessariu à travaglià in un futuru vicinu.

Ricurdativi - hè u fogliu chì vi aiutà à rinsignà a lattazioni. Hè per quessa chì in u periodu di a crisis, u zitellu pide pettu più spessu, grazie à quale u regulatu u vulume di latti pruduttu. Un mouton cum'è «ordine» di più latte, è u corpu di a mamma hà rispondi à a so dumanda. Ricurdativi: a crescioni di travagliu nantu à u principiu di "demand-supply", più chì u zitellu hà assicurati u latte, più propriu serà pruduttu in i ghjorni dopu. Ùn si ricusate di alimenta, ancu se u latte, cumu pensate, nimu. Mentre chì tù ghjunghjite à voi, aghjà u zitellu sciaccià. Dì l'un'altra quantità impurtante hè chì ellu prova per aiutà sopr'à i difficultamenti temporanevi, cum'è avete bisognu di u so sforzu, a so intelligenza. Struke u mulinu nantu à u so back, culo, capu. Chì i bè ùn sò micca sempre aghjunghje u significatu litterale di ciò chì hà dichjaratu, ma u missaghju emotiva è l'idea basta sò sappiutu accuratu. Inoltre, u cuntattu "a pelle à a pelle" durante l'alimentazione aiutà à a pruduzzioni di u latti. Esperimenti chì anu stimulantu cunsiglii cunsigliate u pachunaghju temporale per annulà a sazià duranti una diminuzione di u latti. Spend a lot of time in l'aria aperta, caminate longu cù u stroller. Hè ricivete micca di fà cumerita, ma à u parcu. Pruvate ancu d'urganizà u vostru regnu di modu cusì à l'assignazione di u tempu per l'alimenta di notte - perchè senza ellu u vostru corpu "ùn capisce micca" quantu latti deve deve esse pruduciutu issa. Di solitu questi misuri sò suffirenti per restituurà u mudellu nurmale di alimentazione è per a scurdà di u decadenza. In i casu estremi, pudete ghjunghjite a stimulazione addizzjonali di a taccioni.

Chì ùn valerà fà?

A riduzzione di laktatsionnom in ogni casu hè impussìbule di supplementà, dopaivat è calma l'un zitellu cù un pacificu. Ùn aduprate micca a buttiglia, invece di i so cuntenuti. Cumplementu u zitellu cù a formula hè accettata, solu accuminciannu da u sittu ghjornu, dopu à l'iniziu di a riduzione di latti. Finu finu à quì, deve esse capitu chì u zitellu ùn hè micca veramente fami, ellu vole cum'è un pocu di più latti. Pruvate per riducerà a cumunicazione cù l'altri, per ùn avè micca alimentatu u zitellu. Verificate chì u zitellu hè in a pusizioni dritta in quandu u mette à u vostru pettu, cusì piglià u pezzu? Avìa malu o ùn averebbe friddu? Ùn ricusate di nutriscia in u schedariu, se perchè hè stata prununata per elusion o l'insistenza di i so amori.

A finalina alegre

Fate a situazione ottimista. Ùn hè bonu per un criaturu per avè una mamma triste è mamma sottu à ella. In rialtà, nunda di tràsicu hà succorsu, è tuttu serà cunfurmamente agitu. Vulariu à ciò chì avete, stà à aghjustà u voluminu è a qualità di u lattu, ma cun tranquillamente è una gran goccia di u latte di mamma hè una cuntribuzione impurtante à a salute di migliori. Cuncitanu i cunsiglieri ani amparati è aiutanu à restituà è priservà l'ameglie. Avà chì sapemu ciò chì fà, se ùn ci hè micca lece materiali in u pettu.