Nutrition per i zitelli in età scritta

Invece chì u to figliolu hè crisciutu è si andà à l'scola, ellu vole ancu una gran quantità di cura è attenzioni. Una nutrttiva propria di i zitelli in età scritta hè una guarantzia di salute in l'avvene. Hè per quessa hè impurtante per sapè infurmatu nantu à quantu pussibuli è più prestu.

Inoltre, cum'è in i zitelli più ghjusti, u regime di nutrimentu cuntene u ghjornu un rolu grande. Sicondu i medichi, u più optimu hè a nutrizzione di i zitelli 4-5 volta à ghjornu. L'ordine seguitu pò esse un esempiu di u modu di supply supply. U primu u colazione ghjunghje à i zitelli di l'età di scole à 8 ore, u sicondu à 11, u pranzu micca prima di 15:00, è cena à 8 pm.

Nota a durata di u tempu chì separa e manciate micca più di 5 ore. Inutile, u zitellu sentiu famu, i prublemi cù digestioni o digestioni di l'alimentari ùn sianu svolti. À a notte u zitellu ùn pò mancu manghja à 12 o'clock.

Sicondu u zitellu attends l'esame, u secunna scola si mette in a cafeteria scole. Allora a vostra bena cumuna à l'iniziu di u ghjornu hè di alimenta u zitellu un culaccio completo. Hè u colazione di i zitelli di età di scola chì hè un prublema più frequente, perchè spessu un zitellu, s'hè svugliatu, curri à a scola senza avè avutu u tempu, o ùn vole micca di manghjà. In u stessu tempu, sicondu l'studii, i zitelli chì regularmente u mancianu u bacinu ricevenu assai più nutrienti chì quelli chì ùn avè micca u colazione.

Di sicuru, ciò chì manghjate per u lamentu hè di più impurtanza. Unu di l'opzioni pussibuli è dispunellibule simplici solu hè pruduttu cù lettu, frutti o frutti. Cù stu scagliu, i zitelli sò dati cun un ottimu set nutriente.

In a dieta di i zitelli d'età di scrittura ci sò parechje matte. Ci aghja un pocu di elli:

- Oghje per a freschezza è qualità di i prudutti per i zitelli.

- Evita fatty, sharp, salate o fried foods. Fat, affumicato o carne cù sangue - micca per i zitelli d'età di scola. Abbandunate queste manciumi, almenu per i studiusi maiori. U picculu zitellu ùn saria micca pudè di purgà, i disordini alimentari sò pussibule.

-bisognu in u dietu di u zitellu devenu cumposti sopopti (cum'è carne, verdura è latte), latte, cottage cheese, bread, butter (verdura è crema). Di sicuru, ùn scurdate di e legumi, frutti è boli, chì i zitelli amare assai.

- ma tè, caffè, chocolate o cacao - solu un pocu, a so attivazione interessanti hè cunnisciuta per tutti.

- I platti più utuli sò steamed.

- I beverages nantu à a tassa si appranu sempre dopu à u sicariu.

- Dà dulce solu dopu a manghjà. Inutili, u to figliolu, nazhivavshis, ricusà l'alimentu utili.

Quì hè u pruduttu mediu di prudutti necessarii per un zitellu di 11 anni, cunsigliatu da i prufissiunali di a salute. Allora, ogni ghjornu chì u zitellu dete manghjà 200 grammi di carne è legumi, in quantu prudutti di granu; 3 tazzi di prudutti di latti, quant'è parechji prudutti di e piante; 2 tazzi di frutti è 6 cullenette d'olii (vegetale è crema).

Parli un pocu di a cultura di nutrimentu. Hè impurtante micca solu ciò chì u zitellu hà manghjatu, ma ancu cumu. Ghjè in i figlioli d'età di scola chì i costuli chì sò partiri per a vita sò stati dispostu. Fighjà à u zitellu cumu manghjatu bè, dite d'avè alimentu sanu. Per fà quì, prima di tuttu, esse un bon esempiu di u zitellu à seguità. Ùn fate micca di manghja una zucchini oddiu o li piaci à kefir solu. Fighjate cumu vi gustatu di sti prudutti utuli.

Pruvà coccia in casa cù più spessu, fate una scola micca nantu à rapidu, ma nantu à nutizie utili. Involve u zitellu in u prucessu di preparà a lunch o a cena. Allora ellu hà amparatu à apprezzà u vostru travagliu è diligence.

Arranzà e pranzi di a famiglia. Questu ùn hà micca solu forza à rinfurzà a vostra famiglia è portanu più vicinu à i vostri figlioli, ma, cum'è l'studii juru, reduzanu a prubabilità di overeating, acceleranu a digestioni. A fine, una cena cumina hè una maiò ragiò per cumunicà cù i zitelli, hà amparatu più nantu à a so vita, di l'umani, di l'esperienze.

Un accordu spéciale hè necessariu per i zitelli di l'età di scola chì ùn vulianu micca manghjatu. Ùn pusiste micca pressioni in u zitellu, altri ùn anu inganne cù elli. Forsi u so cumpurtamentu hà una spiegazione logica. Truvate s'ellu si manghjò in a sala di comedor, o manghjò qualcosa in casa. Forsi ùn ùn piace u pane chì vi prupunimu. A lege senza a forza, ma per cunvinzione. Sott'impunia, pruvate à persuade à pruvà un platu útil. Forsi u zitellu accunsente à manghjà a mità, è selezziunate u restu di u vostru lunchu da u vostru produttu favuritu.

Involve a vostra zitella in u prucessu di cumprà l'alimentarii è di a cucina, perchè hè a via più faciule per infurzà ellu i principii basi di l'alimentazione sana. Fate chì u zitellu sviluppà l'indipendenza - in fattu di voi, perchè vi serà piacevule per dà l'un scelte di prudutti in vendita. Ma ùn lasciate micca e cose. Per ùn turnà micca a casa solu cù u suci o di dolci, cumportanu bè. Chì u zitellu sceglie frà e colti o fagioli, trà e uva o banane, limite l'eletta à quelli prudutti chì avete avà da compra.

Da u puntu di vista psicologicu, ùn hè micca indispensèvule annantu à i zitelli di l'età di scola cù l'alimentariu, sia a ghiaccio, u zucchju o a frutta. Cumu stu cumpurtamentu, pudete insegni à u zitellu à ùn avè notu i signali per manghjà. Sè vo vulete vulete praise un zitellu in una manera speciali, sceglie un libru o un bon ghjocu. U megliu di tuttu, se tu dà u so tempu, vai per l'esercitu o ghjustu caminari.

Un altru puntu impurtante in a nutrimenta di i zitelli in età scritta hè una cumminzioni cumminenti di l'attività fisica è di l'ingest calorie. Se u so zitellu hè prestu in l'esercitu o hà qualchì altra attività fìsica, questu ùn vole micca chì avete esse overeat. Ancu in i zitelli assai attivu, un altu cuntenutu di grassu è di zucchero in l'alimentariu pò porta à un pesu di corpu eccessivu. È u pesu extra, tipatu in a zitiddina, u zitellu cù una probabilità alta di trasfirià è in l'adultu.

Nutrimentu di i zitelli i deve esse prudutti è prudigius. Se vulete chì in u futuru u vostru nicu ùn sape micca i prublemi cù digestioni o pisci di pesu, fegate à e nostre cunsiglii.