I zitelli. Dopu ci saranu dui!

Dopu à stà parechji anni, una famiglia sante hà intesu chì u tempu hè vinutu per un segnu zitellu. Ma anu capitu ancu chì per a prima volta sta serà una vita ghjuvendu di vita. I zitelli riaccanu à u messagiu di i genitori in modu diversu. Certi dumandate una petite invece di una sorella o un fratellu, è altri pinsanu chì solu vanu di rimpiazzari, perchè ellu hè un ziddu travagliu. Vi dite da voi stessu. Dunque, u genitariu aduprà apprezzatu bè per u nascita di u sicrittu pezzu, senza scurdà di i sentimenti di a so prima nascita. Dopu tuttu, questa hè a so prima esperienza in a vita. Pruvate di almenu micca adèttile i più sbagli.


Differenza d'età ottima
Questa domanda ùn hà mai più sguardu. Sempre in questa occasione sarà disputi è disaccorsi. Qualchidunu parlanu in favore di una distinga minima in l'età di i zitelli, dicendu chì i zitelli anu da avè più interessi cumuni. Altri avutanu à a riescita di l'età di scola com'è zitellu; serà indipindenti. Perchè un picculu picciutteddu sarà più longu.

I psicologici si adaginu à l'ottima differenza in l'età di 5 anni. Circa trè anni d'età un zitellu deve bisognu d'un amicu è persone. Parechji picciriddi dumandà à i so parenti per un fratellu o a so sorella. E à l'età di quattru, u zitellu hè digià abituutu di esse indipendente, chì permettà a mamma per gastru più di tempu cù u novu.

U picculu età di picciottu di i zitelli ùn devi micca permessu di dà ogni figliolu tempu è l'attenti. Ma se a differenza di età hè grande, u primu figliolu sarà indifferenti à l'aspettu di un parente più chjucu. Attenti, passanu assai tempu cù u zitellu di u so propiu liberu libru ùn hà micca.

Cume à rapportà annantu à una famiglia
Allora vi aspetta una reunione cù u sicrittu di u zitellu in a famiglia. Cumincià à pensà quantu megliu da dì da a so imminenti apparizione à u primu zitellu. E duvete bisognu di cunfidassi è cun tranquillità. Ùn li dumandanu se ellu voli una surella o un fratellu. Dopu tuttu, ellu puderà darà una risposta negativa, chì ùn si pò micca suità à tuttu.

Dopu tuttu, chì site digià culpite per quessa. Ùn parlate micca nantu à stu sughjettu cù un tonu disueticu o in una voce deliberatamente bona, ùn vi assicura chì tuttu sera bella per voi. Allora u zitellu pò esse alertatu! Divi a sincerità. Fate chì u zitellu si sentenu a correczione di a decisione chì hà fatta.

Ùn dì micca u zitellu more chì hà avutu un cumpagnu di cumunicà in casa, per i ghjuculi generali. Sì, avarà, ma micca immedaneviamente. Allora u primu natu serà fruste. Senza di parlà di u futuru fratellu o di a so surella in più dettu. Inseme, richieste i so ritratti o video in a nascita. Dopu tuttu, ellu, più ricenti, ùn pudianu micca solu caminari, ma ancu sitate o parlà.

Disse cumincià à inizià usà per studià e funzioni di u zitellu maiò in a famiglia. Pigliate à a tenda per cumprà per u zitellu, sente cunsiglii di scelta di i ghjoculi di i zitelli. In anticipazione, cunzidira quandu u babbu hè struitu. Se vulete mutuà un zitellu à altru locu, cunfidenza justificà stu muvimentu a migliurà e cundizioni è creanu comodità extra pè i più anziani.

Nun mai parlà di prublemi di l'embarrassi si pò esse sentiti da un zitellu. Questu avete pruvucammu in ghjilosu di un fugliu nascuto è aumentanu l'ansietà di u primu figliolu.

Ciammu acquisto È avà hè un avvene interessante chì hè stata attraversata. Mamma è l'ucch'ellu vinia in casa. I parenti portanu rigali. Ma ùn deve esse donatu ùn solu à a mamma è di nascita, ma ancu per u so frateddu maiò. È ùn tocchi, ammirazione, longa molla in a presenza di l'anzianu. Ùn si capisce micca i vostri sentimenti.

Assicuratevi di truvà tempu durante u ghjornu per cumunicà cù u primu zitellu. Stàtelu à tutti i so storii nantu à a vita senza avè, dìcimi quantu a miss e voi veramenti amà. E dopu introdutte parechji parenti. Fate l'ominu, permettenu di piglià pè u manicu, parlendu cun ellu, surrisu. Ma s'ellu refusa di cumunicà, ùn insistiu micca. Hè bisognu di tempu, ellu voli faciallu sè stessu. Ma quannu manifesta a ghjilosu di u zitellu, pensanu à a mancanza di attenzioni da ellu. In un ghjornu almenu una ora, assignate un pocu ghjilosu per a cumunicazione. Fate a vostra attenzione diretta solu à ellu.

Avemu dui già
I primi dui o tri simmonti di a so sughjornu di a nascita in casa sò assai difficili. A vita di tutti i membri di a famiglia cambiarà dramaticamente. Mamma hà spesu più tempu cù l'anzianu, u zitellu sanu senti una parolla in risposta à dumande: wait, no up you! U zitellu ti chianci, s'offindarà à a piccula occasione, indetta ancu aggressività à un petit innocente, perchè vi porta a mamma.

Reste una mamma, à chì u to babbu si usa. Caminari cun ellu, ghjucà, leghjite u libru. Ùt punisce micca un ziteddu, ùn a si compite micca à un novu. Dite chì u zitellu crisceranu bellu pianu rapidamente è vi andonu cun voi. È u megliu amicu à un fratellu minori hè solu un fratellu maiò è a so sorella.