Ci hè un amori trà un omu è una zitella

L'amore hè un sentimentu sutil è effeminu chì avè pare à parechji chì ùn hè micca stanu in tuttu. Perchè l'amuri ùn hè cunfunditu per altri, sentimenti ugguali, ma ùn sò micca stoni prufani. E forsi a virità, ùn ci hè nè amuri? In ogni casu, cumu si u sensu risultatu trà i sessuale opposti? Eccu l'amuri di a mamma - hè quì, è l'altru ùn hè micca. In u nostru articulu "Ci hè un amori trà un omu è una zitella" avemu da pruvà à cumprà: hè un límitu per questa sentimentu è esse esistenti entre un omu è una donna, o l'amore hè chjamatu altru sentimenti?

Probabilmente, per dà una risposta senza dubbbu a quistione "Ùn ci hè qualcunu entre un zitellu è una zitella?" Hè impida. In ogni casu, ùn pò micca esse universalmente ricunnisciutu è quellu chì quandu assulutamente qualcosa pò accade. Dopu tuttu, assai di voi espresamente affirmate chì ùn ci hè nè amuri in questu munnu! Ancu perchè dichjarani cusì - questa hè a pregunta. Forsi, perchè l'amori chì anu u so core.

Per discutiri chì l'amori trà un omu è una zitella ùn esiste micca, forsi, hè stupidu è senza significatu. Per questu no solu fàcenu travaglià tutte e vede brillanti è e so parenti felice chì si svilicanu in i so sentimenti è dà una tendenza felice d'autra. Chì ci hè, s'ellu ùn amò?

Oghje in stu sensu luminoso dicenu chì l'amore ùn esiste in una forma pura, chì sempre hà qualchì parechje, dicemu, un parte interessanti, chì priva l'amore di quella innocenza brillanti cù a qual hè carattarizata. Ma abbanduneghja stu mercanti: ùn tutti i zitate ùn fate micca bisognu da u so amatu.

Ancu s'ellu ùn hè pocu sbagliatu. Tutti avemu bisognu di qualcosa di u nostru queritu. È, prima di tuttu, avemu parlatu di ternità, calidez, cura, passione. Avemu bisognu di sentenu, asprave di sensazioni. Vulendu sperienza di novu è novu u dulce momentu di u primu toccu è di basgià, una volta è novu mi circà à i vostri ochji favuriti, circà l'altri dittatura d'amore. E vulete chjamà tutta a "simpatia cù elementi di l'intiressi stessu"?

Prima di tuttu, l'amore hè carattarizatu da un sensu cunsulari di attaccamentu à l'omu. Parissi chì senza ellu ùn pò micca manghjate è bè, anche respira hè difficiule. Sentite a urgente bisognu di vede tutte e seconda, per aghjunghje a manu cale, di abbraccià è solu per esse, almenu cun una vista tocca à i vostri cumpagni preferiti. Dicerete chì u ligame hè caratteristicu di altri sentimenti forte - per esempiu, per l'amici. Ma, avete vede, se una persona hè u vostru amicu struitu, ùn avete micca sentitu l'emozioni deskritti più arriba. Di sicuru, senza un amicu, sarete aburutu, vulete passà u tempu cù i vostri amici. Ma quandu un carmu anu vistutu in a vita, ancu i più cercani amichi ùn anu in u passatu indrentu.

Amuri hè un preoccuppa. Questu disgrazia per salvà di ogni catastrattu, per attache, per ùn avè qualcellu ùn offend you. Cunsigliu crieghja tutti quelli dolci è spiritu, è dispusizione chì abound in l'amore veru. Eccu passate u parcorsu di invernu, respira in u feriu frescu frescu di i ghjàllichi. È hè cusì curtevuli, ma persistente u ligame à u to fur hat più strettu, perchè u vientu spinoso ùn ci ùn spalla u to ochji. Ellu dumanda s'è si ponu guanti, è se i scurdate di l'omi in casa, sarà ghjunghjeghju i vostri mani tuttu u so modu. Ellu manderà a vostra cravatta cù a tendernessa materna, tutte ellu intèndite di cupà a so quella chì brusgiata da u friddu. È quandu vi vene a casa, ellu viaghja immediatamenti à u bagnu à bascu, è prepararà un calore du caldu caldu.

Un altru sensu hè cusì un preoccule sincero? Ùn simu parlanti d'amuri di a mamma per u nostru figliolu, perchè u chjama di u sangue è l'instintamentu maternale hè più forte chì tutti l'altri sentimenti, questu amore ùn passa mai, ùn pò micca cremà da u vostru core.

Eppuru, probabilmente, l'amori veru, chì un avutu successu trà un omu è una donna, hè ancu improbabile di esse brusgiate. Pudete pruvà a scurdari, si alluntanassi, ammucciatu sottu à a volta di una altra persona. Pudete ancu fà piglià da a so via chì un mumentu scurdà di qualchissia chì amate per parechji anni è chì ùn puderebbe micca scurdà. Pudete ancu esse felice cù u novu omu, ma certi volte, in una notte fula, quandu a nova a seconda mità dorme, pacìglite cù u pillow, ùn avete micca, è ricurdativi di quellu unicu, l'amatu, u megliu. E a tristezza ti strangulavanu, cascarà nantu à tè, cum'è una bola di neve à quale. Hè impussìbuli di scurdari u veru amuri, è se l'hà scurdatu, significa chì ùn era micca amore, ma l'amore più forte, cunfrontu nantu à l'affittu slavisu è a tendernità devota chì vinìanu da voi. Truver love tu ùn traite. Ma s'ellu capisce chì ùn avete micca un modu di rinviallu è tornanu à l'anzianu amuri hè impussibile - perchè avete bisognu à avè per capiscenu cum'è una pagina felice di vita è si rallegau chì site successe à voi. In più, avà manghjatu da l'internu, priva di l'oppurtunità di ricustruisce a vostra felicità femminile.

Invece, forsi, hè impussibile di parlà cusì categuricu chì ùn pò esse solu un un amore. Dopu tuttu, una dichjarazione significa chì avemu spessu parlatu di l'amore è u tempu, anche in fattu, quandu e parolle d'amore volanu da i nostri labbre, semu veramente sicuru d'amu. E ùn anu micca cusì cynically trample esse sentimenti, dicendu chì sò micca falsi è inventati, perchè l'amore in vita hè sola. Forsi l'amuri hè un sentimentu cumuni è pò visitarà parechji volte. Dopu à tuttu, chì altru, in più forte, reale è, più impurtante, amore mutu, ponu purtate una felicità cusì curretta, per dà una agudiziu brama per vive è esse amatu?

Mentre u cori di l'omu deve bisognu d'amuri, l'Amore esistenu e fiori in tuttu. Certe volte u dolore, u delegiu è u resinimentu. Eppuru, hè sbagliatu di chjamà stu sensu "amore". L'amuri hè un sensu lustru di pisu chì face u cori canta, ùn permette. E se porta u dolore - pense: hè questu amore? Forsi si sò avè travagliatu un attache maniacale à una persona, ma ellu ùn vole micca per appartene? Tandu permettemu chì tali sensazione destructiva parmettini in a vostra anima? Dopu tuttu, affucchiate a vostra vita nantu à quella. Quale hè chì ùn avarà mai apprezzà i vostri sforzi, risate risque di manca un sensu veru chì ùn avete micca avutu bisognu da a cecità è a vicinanza di u vostru core?

Per truvà l'amore hè una felicità grande, per mantene - l'arti reale, per falla crià ogni ghjornu forti è più forte - travagliu di gioielli. Ma, crede à mè, l'amori hè vale! L'amuri vale a pena di tutti sacrifici in u mondu, ma u veru amori ùn mai a forza di fà un sacrificiu veramente seriu.