Cumu prutezzione di u zitellu da u sole è u focu

L'estiu hè un tempu maravigliu, chì avemu aspittatu cù l'impatenza, fighjendu in a fridda finestra di frosty in winter. Ma a maiò parte di tutti, i nostri zitelli anu tistimunziatu, perchè l'estiu hè strada, correndo, ghjoculi, aire frescu, verdura è un minimu di u tempu passatu in quattru mura. In ogni modu, l'estiu hè spargugliatu da una sola alegria è di a felicità. L'estiu hè ancu un periculu, particularmente per l'organisimu di u zitellu, è questu periculu ci hè in impacti termale è solevoltu. Per disgrazia, pocu tempu u numaru d'accidenti ingiustenti scali hè sviluppatu solu per l'incrementu annuali in l'attività solaria, per chì ogni mamma hà bisogna sapè cumu per a prutezzione di u zitellu da u sole è u focu. Questu tema hà da cunsacreghje u nostru articulu di u ghjornu.

Prima di risponde à a quistione: "Cumu pruteggiri u picciriddu da u scontu solidu è termale? "Avete bisognu di circà di quì sò vinuti, perchè si sorgienu.

Allora, l'apparizione di un cumbattimentu, è ancu di l'emergenza di un insurgenza (perchè u sicondu hè solu un tipu di a prima), depende di e caratteristiche di l'organizmu. Allora, si a produzzione di u ciucciu di u zitellu hè abbastanza altu (per esempiu, l'organizatori di u zitellu chì prupone a fiertà troppu attivamente), è a trasferimentu di crostazione, per contru, hà pocu valori (l'organu lentamente apartu u calore accumplutu à l'ambientu), ci hè risicu di ottene un calore. Ci hè parechje malatie da calori, è tutti sò causati da u soprappenu di u sopraghjulevenu di l'organu di u zitellu débil (ma micca sempre infantil).

Malatii associati cù sopra i superheated, ci sò trè: u focu di calore, aghjunamentu termale è convulzione termale. À u quadru di un cumbùgliu, un suluzione hè ancu indettatu. Comu digià intesu, sta maladugia si trova in quelli casi quandu i cundizzioni à l'ambiente si cunfluiscenu cun u state interna di l'organizmu.

Chì pruvà chjudei termali, perchè sò cusì boni? Eppuru trite puderà sonu, u primu fattore chì pruvucassi l'apparizione di una forza di soli hè una temperatura di l'altezza alta. Inoltre, quì si cunsultate à l'umidità aumentata (quantu i più indipindenti tendenu à u 100%, u più prubabile di acquistà una malatia termale, perchè cun such humidity, a trasferimentu di crostazione si sviluppa ancu più lentamente). L'ombra, sicuru, pudete sempre savore è u vostru corpu da sopravantaggiatu, ma succede chì ùn ci hè nunda in oculazione, duvete esse sottu u sole sante - è hè altru raghjolu per un insolite. E, frà altri cose, avete bisognu à verificà chì a robba in quale u zitellu senti fora in a strada rispunsenu à u clima è à u regnu di tempura - ùn avete micca aduprà più cù i pinsamenti: "E se si (à a fini di lugliu) hè assai fretu? ". In casu di dichjarazioni, se u cuntenenu di un mudellu cambiamentu di u clima nantu à u ghjornu, hè megliu per piglià cose extra cù voi, più di mette à u zitellu.

À fatturii esterni chì aumentanu a pussibilità di un cumbattimentu, parlamemu, ora avemu nutatu i fatturi internu. Allora, u soli spessu spessu sorghji in u casu si ci hè pocu fluidu in u corpu di u zitellu (o adulti) è s'ellu hè in un statu particulari mobileu attivu. In una zona di risicazione sò ancu e zitelli cun pezze di pesu, dopu à tuttu u grassu ipotermicu di u fretu di u frenu u prucessu di trasferimentu di coglie. U chambre termale hè ancu particularmente affettatu da i zitelli cù e malatii CNS è quelli chì utilizanu stimulanti CNS (ie, ecstasy, cocaine, anfetamine). E ultimi, ma forsi, u più impurtanti: u più ghjovanu u zitellu, u più sustesibile hè di a forza di u soltante per u sviluppu sviluppu di i miccanichi di a termoregulazione.

Cumu prugramu li parenti canuscinu un calenzamore? I sintomi ùn pò stà à cunfundite micca di qualcosa. Perchè, se u so figliolu pèrdite u cure, u sudu hà cessatu di prisintà nantu à a so pelle, chì finu à quandu si spiccà fermu furmatu, se a so pelle addivintò caldu, ma à u listessu tempu si vittiru biancu è diventatu cume - sò questi i primi primi sinistra di un caldu. Inoltre, ci sò altri manifestazioni di forza di sullicità, per esempiu, pudete nutà chì u respiru di u zitellu hè arritmicu, anu osservatu a convulzione, a prissioni sanguinale hè riddumente ridotta (se pò verificà, sicuru) - questu pò ancu esse una manifestazione di un cumbattimentu. Inoltre, i zitelli sò sviluppa vomiting è diarrea, mentre chì un colpu in un omu adultu ùn sse senza sti manifestazioni.

Se un cumbattimentu pò esse di soprapermintendu, in u sole ùn hè sviluppatu solu quandu a cuttura di u zitellu hè sottupostu à u sole di u sole di u longu tempu.

Hè ancu avissi nutatu chì nimu di sti prununzii ponu esse brindamente, de sughjettu - duveranu sempre a sintenza d'avvena, ùn hè micca solu chì tutti i genitori ponnunu i cunsevvi. Allora, se un zitellu s'ella in una maladizzione, a so ferita ghjustu, vomiti e vurpi pericamenti, si a so faccia lavora è a so temperatura di u corpu crescita - sò signalati à ciò chì deve esse fattu per chì u zitellu ùn caccia un frenu di calor.

Se u zitellu hè malatu, ma ùn hà micca debbuli - hè chjamatu agimentu termale. A voltezza l'aghjustamentu termale pò esse accumpagnatu da cramps, chì implicanu gruppi di musculi in particulare (in a maiò parte di questi sò quessi sò e gemme). Si seconjunze si trovani cù a predisposizione, u zitellu ùn hè micca solu vistutu troppu crescente, ma ancu impastughjati in carni di travagliu attivatu accumpagnatu di prufitta profonda. In casu di dichjarazioni, u dolore in i musculi pò esse occurre. Sì u zitellu si chjalla di tali dolore - immediatamente fate u reste, sguassate l'excedente di ropa. Fate u restu, altri i cramps ùn passanu micca.

Cumu pudè salvà, cumu aiutà à un zitellu, chì hà sempre adupratu calori o sunshine? Prima di tuttu, pigliate a cura di trasportu u zitellu à u quali sarà più fresche: in l'ombra o in a stanza. Puscede, liberu di tuttu vistimenti. Intensificà à u zitellu in modu improvisu: una rivista o un fan, sè stessu. Priprte una compressione fretta nantu à a frunti, pigliate un rag è acqua, una temperatura di 30 gradi, è asciugate a pelle di u zitellu. Quandu u zitellu vene à i so sensi, stigalli cun u liquidu frescu, megliu - cù l'acqua purificata.

Comu pudete vede, per a prutezzione di u zitellu da un calore medientu, avete bisognu di sapè a causa di a so presentazione, sintomi è primi aiuti, se u colpu hè successu. Fighjite precautions simplicate - è u sole ùn sia micca toccu u to babbu.