Quandu avè un secondestu?

Prudùnimu o dopu, in quasi ogni famiglia chì hà digià un solu zitellu, a question si sviluppa, quantu à principià un sicritru figghiu è da esse aduprà? Sì i primi ghjovani parenti sò stati creati da almenu duie zitelli, è deve esse decide per elli quandu u so sicritru figghiu era natu.

Spessu chì u primu zitellu ùn avia micca u tempu di crescenu, è i genitori scopre chì avà hà prestu una sorella o fratellu. Questu situ di l'affari spessu scentsi un ghjovanu paru, cunvince chì hè troppu tempiu per inizià un sicritru figghiu. Ma permete dà un pocu cuscini di una piccula età. U zitellu cù una piccula parte di età sò più interessate in ghjucà à l'altri, anu avutu parechje interessi cumuni. A mum, appena più chjucu, cresce un pocu, sarà più tempu libre. I primi passeti passanu per l'eredità à u sicondu è ùn ci saranu micca una quistione, duverebbene un peseta, un carru, quandu u primu zitellu oghje da elli hè cultivatu. Ma ùn hè micca obligatu à retrocede à u travagliu, è andate da licenza di maternità, quand'elli dicenu, à u stessu tempu. Da u stessu, in principiu, pudemu dì micca solu di i zitelli, di u tempu, ma ancu di i zitelli cun una diferenza di 2-3 anni.

A diferenza in l'età di 6-7 anni hè ancu i so vantaghji. U zitellu annorbitariu hè ghjuntu tramezu à a scola è ùn ne ùn vole mai più attenzione cum'è prima, è a mamma hà assai di tempu per educà i più ghjovani. U primu zitellu pò aiutà à mamma in parechji maneri, solu ùn viaghjà più un figliolu in una babzia! Inutili, esse stimatu sensu di gelosia per i più ghjovani. Ùn fate micca forza di fà ciò chì ùn vole micca, in particulare chì hà dicisu chì avè un altru figliolu per sè stessu.

Anni à 16-18 anni di nascita à un sicritru pettu hè bonu per quelli chì ùn sò micca "tardi" mamma, quandu u primu hè natu à l'età di 40. In stu casu, u zitellu più grande hè ghjuntu un adultu, ma a mo mamma, dopu tanti anni, mamma, cum'è a prima volta. Ma u zitellu più anticu avere prestu a so famiglia è u zitellu è i più ghjovani avè un bonu cumpagnu cumpagnu.

In ogni casu, quandu vale à vende a second child, hè à voi! I figlioli sò sempre felicità! E se pensendu à questa quistione, vai per ellu! Chì diferenza faciule quantu serà a prima quandu u sicritru figghiu hè natu! E in generale, di sicuru, di decide di dà nascita à un altru nimu, particularmente in i nostri tempi difficiuli - hè una decisione forte è ogni famiglia sia d'orgogliu da ellu!