Exposing myths about marriage

U matrimoniu hè un trait detrás da quale parechji vanu vede solu a tènebre di l'ignurante. Hè difisu di i miti è l'estereotipi chì sò stallati radichi in e nostre mente. Ciò chì succede dopu chì l'anellu d'impegnu hè nantu à u to dit? Tuttu chì si mantene cum'è prima, o viceversa, tuttu serà stata differenti? Tali dumande girendu in tutti i piani di creà una famosa famiglia. Dispunimu qualchi miti è illusione chì impediscenu di passà a linia di solitude è a cunvivimentu ordinariu.


Myth number 1. Doppu a matrimoniu, u sessu serà più menu.

Purtate. Infatti, ùn ci hè bisognu di preoccupari di a sessualità doppu a matrimoniu, perchè l'studii anu dimostratu chì e coppiu chì anu in amore sò più probabili di fà l'amore cà i poviri chì si sò vivu solu. Inoltre, e coppiu chì anu ligatu in u so matrimoniu sò più felice in u lettu da e parenti "liberi". Fà chì questu hè duvutu à u fattu chì e persone chì si maritò, hà fattu per l'amore è conscientemente, è parechje persone ghghandu viaghjanu solu per l'inzitare, in a circustanza chì anu busti l'applijanti di a crescita per una vetrina.

Myth number 2. Sì vi vanu longu prima prima di a matrimoniu, u matrimoniu serà forte.

Purtate. Sì avà hè ghjuntu oghje à u fattu chì u to cumpagnu hè un ghjornu in ghjornu in casa, questu ùn significa micca chì a cose hè digià persunale. I studii in a Università Yale anu dimostratu chì e coppiu chì abitava nanzu davanti à u so matrimoniu scumpete duie volte di più spessu, quelli chì ùn hanu micca fà . Quandu a ghjente viaghja bè, ùn a so dumandà micca l'altri, è quandu u momentu di u matrimoniu venga, pudete cumincià à pensà: "Ùn aghju casu pû fattu di ciò chì sò sempre sòiu!" Certi psicologi dicenu chì ùn hè micca necessariu di cunvivà cum'è prima, à avè u sessu hè utili è necessariu ...

U mitu número 3. In u matrimoniu, pudete scurdà di tutti i piacè.

Purtate. Parechje persone pensanu chì dopu à a vita di a vita di a tòia sarà un grind, ma nimu pensa chì tutta dipendenu di noi. Sicura chì, invece di partiti surghjenti, andà per andà in u parcorsu cù u zitellu, ma hè ancu un piacè, un passatu gustoso di vita.

Myth number 4. Sì avete sempre u tempu, ùn andate micca avvicinà.

Purtate. Tuttu hè assulutamente sbagliata è ancu vice versa, hè indicativa chì avete una relazione sana. Dopu tuttu, per u cunflittu à esse aghjustata, hè necessariu di voce è di discussione. Naturalment, ùn hè micca necessariu di discussione ogni situazione cù un platu bruttu. Ma i sposi felice è forte sò basati nantu à u metu di riconciliazione è di critica. Un psicologu britànnicu dici chì tutti i criteri critici anu rimpiazzatu cù i cumplimenti in a rapportu 1: 5. Per esempiu, dopu unu "anormale", ci deve cinque "bellezza", "dolce", "amatu", etc. Una ratio cresciuta diminuite 1: 3, da vale a pena riflette.

Myth number 5. I Ghjuvannali Enricu Nazziunali

Purtate. Pensate chì u chianu di i zitelli è u cambiamentu constantu di diaperte farà u vostru matrimoniu più forte? Ùn avete bisognu di sperà. Sfurtunatamente, cù l'apparizione di u zitellu in a famiglia, a dinamica di a relazione trà i cô esposi hè scritta. Parechje parenti ùn ponu micca supremu quì sopra à tuttu a so vita. Se a vostra rilazione hè in l'urdina di a distruzioni, ùn hè micca un incutru à u fattu chì u zitellu sia permessa, pudete è vice versa, appughjatu da l'altru di l'altru sempre.

Myth number 6. U matrimoniu hè unnaturale.

Purtate. Probabilmente, solu l'omi indipindenti vulete avè. Dopu tuttu, anu a so prumessa - per fertilizà quantu parechji femine possu. Ma pudemu dì chì una donna destroi l'istituzione di u matrimoniu, perchè dopu a festa, avemu da esse più indipendenti, indipindenti è ecunomicu.

U mitu número 7. Brakers salut.

Purtate. A revista inglesa pubblicò un articulu in u quale si dice chì i bachelors età à più di 40 muta in volte e volte di l'omi chì si sò maritatu. Studi russo suggerenu a stessa cosa.

I scientisti ritenu chì l'omi maritatu ùn sò menu prutezione di soffrenu, i malofrimenti è di u spalle finale. Ma qualchì travagliu in l'Università di Oslo hà dichjaratu chì u maritu possa una donna intelligente, u risicu di a malatia cardiovascular hè ridutta. Cumu? Simply because ella cura è pruteghja u so sistema nervuu da ogni forma di tresse.

Myth number 8. Se u romanzu ùn hè persu, u matrimoniu durà più.

Purtate. L'omi pò cunposì cù posti di conscienza pura mimosa. In Gran Bretagna, studii anu dimostratu chì l'associu è l'ingaghjamentu à u matrimoniu sò più impurtanti chì mostra di sentimenti è fiori.

Myth number 9. Se ci hè un divorziu, pudete tù stessu culpèvule.

Purtate. Sè vo vulete chì i fiori in l'ortu ciurenu, è i pratiche sò ricivutu più d'una volta custera, poi tenete bisognu à pagà l'attitudine. In u matrimoniu, tutta a cosa hè esattamente u stessu. I nostri bisogni à l'altri cambiani càmbiu sempre, cum'è e bisogni. Per mezu di l'anni, pudete generalmente capisce chì e persone carezza assai varii. E cumu dopu avete vintu cuminciatu per tanti anni?

Naturale, l'autocrostica hè bona, ma in moderu. Ricurdativi chì in u matrimoniu è in divorziu, duie personne devenu participà. Allora sò e culpite di a situazione, i dui mariti.

Myth number 10. Ogni pratica guasi tutti i matrimonii finiscinu in u divorziu.

Purtate. No tutti, ma assai. Per esempiu, in u 2007, 686 000 parelles s'eranu divorziati in Russia, ma si mariani duie volte parechji - quasi santu di 1,3 e milioni. Di sicuru, questu hè micca bonu, ma finu à quì ùn hè micca una manera chì pudaria sughjate è rinfurzà u matrimoniu.

Myth number 11. In u matrimoniu, e donne campanu pitittu chì e donne.

Purtate. E donne è l'omi, chì sò maritatu, spessu viranu più felice è più longu ca quelli chì in u so età sò solidi solu. Inoltre, i famiglie, regardless of gender, often earn more and have better health.

Myth number 12. Hè menu sanu.

Purtate. In fattu, questu hè cusì. À l'Università di Londone, hè studiatu un studiu in quale 4500 donne è l'omi fôru entrevista, è era spiegatu chì e donne, veramente, piaccendonu più di u matrimoniu chì l'omi. U situ psicologicu di un omu hè più stabilu si vanu in u matrimoniu civile, è micca in u matrimoniu ufficiale. Hè impurtante per l'omi chì si ponenu liberi, ancu s'ellu ùn hè micca cusì.

Parechji siclioti dici chì vinu à a cunsultazione solu oghji i marroni senza casu ufficiali è micca quellu chì stanu in u matrimoniu civile. E viceversa - i donne venenu cagiunati chì i so cumpagni ùn volenu micca maritari, ma i sposi mariti sò più menu.

U numaru mitu 13. Per creà una famiglia, avete bisognu di una pusizioni finanza forte.

Purtate. In fattu, solu un omu ùn pensa, ma micca una donna. Per alcuni indipendenza finanziaria, una bona carriera è alcune altre successu, avete bisognu di tempu, no sulu un annu, perchè se a donna principia à ottene questu, poi in regula, dà i so milleni anni, bellezza di giuvani è ghjovani. Tutti i so maiò rigali naturali nantu à a so attività è a so furmazione, ma ùn era micca un fattu chì avarà da ottene u desideriu. Per quessa, una donna ùn pò micca truvà facilmente un misura decente, perchè ella hè ambiziosa è chjara.

Inoltre, in i ghjovani anni, ci anu interessatu à l'amuri è u frascenu, è se decide micca di creà una famiglia, ella cumanda com'è adulteriu cù ghjovani ghjovani.

U numaru mitu 14. Una donna aducata anu vistu per u so maritu longu è hè più difficiule per ella esse maritata.

Purtate. Puderete prima era cusì, ma oghje a donna educata è intelligente, à u cuntrariu, hà più chjaru di casu, in cunfrontu cù questi chì anu un "ventu" in a so testa, independentemente d'età.

Incidentally, Charles Hill, un attore americanu, hà investigatu 200 parigli chì anu stati casatu per più di 25 anni, è derivate a formula di successu maritali.

  1. Ùn ti crianu micca una famiglia è ùn ne stava in amore cun un cumpagnu chì hè assai più o menu attraente per voi.
  2. Crià una famiglia cù una persona per u so sviluppu intelettuale è età.
  3. E più impurtanti - più è più freti facianu l'amore!

Ùn lasciate micca i mitosi è e illusione chì distrughjenu a vostra vita, solu decide chì cum'è serà. Scrive è viaghjà felice!