Comu per esse a fatigue da l'ochji, l'esercizii per esaltà a fatigue d'ochji

Per impediscenu l'ochji di addiventà infartu o rossu, l'aricchi ùn sò micca riuniti nantu à elle, è l'ochji eranu boni abbastanti, l'usu di ricetti. Per esse a fatigue da l'ochji, l'esercizii per a sguità di a fatigue d'ochju, hà amparatu da sta pubblicazione.

In a farfalla compraremu a margherita di chimica è a calma è preparanu una cullizzioni di paraguni. Pigliate una colazione di cullezione d'arbi, valdi di 1 tazza di acqua fogera, insistemu à 30 minuti, da tene. In infusione ardenti, lasciute a gasa, è mette per 5 minuti per parolle. A camomilla è a testa di tufi vi darà i vostri ochji chiarità è aiutà e to ochji per restè un pocu. A matina, prima di lavà a faccia, avemu arriccà i nostri occhi cun una infuzione cale di camomile.

Se ci hà vede l'occhi infämate, una decucchitura di minturno avarà da aiutà. Pigliate 2 cullizzioni di zucchera secca è pour 2 vetru di acqua è fremiu in focu bellu durante 5 minuti. Strain the broth, un pezzu di gasa umietta in infusione è per 10 minuti, attacheti à l'ochji.

Per trattà cù e riconche di l'ochji, in questu quì avemu da esse aiutu di u pane. Sugisce pocu, trasfurmate in u latte cálite è ponu apprezzamentu di pane nantu à a pelle à l'ochji per 10 minuti. Allora u so scumparu è avemu pusatu o rende una crema nutritiva per blefarani.

Facemu i sacchetti di gaze, mette i petali di rosula, aghjunghje in acqua calda, aghjunghje nantu à i parolle d'ochji di 10 minuti, sta mascara salvarà da i sacchetti sottu à l'ochji.

Un fisicu fisicu per l'ochji vi aiutà à mantene a visione. Quandu l'ochji sò stancu di l'urdinatore, ogni ora necessariu di restà. Faremu a ginnàstica simplici è assai effittiva.

1. Coperbattu un ochju, è cù l'altru ochju, traduce a vista, da u puntu più vicinu à un puntu distanti, è da fà u stessu exercitu cù l'altru ochju 3-5 è volte.

2. In turn, movè i vostri ochji à l'upertu, da ghjusta à u dirittu, in paese, po ghjustu, in sensu urugalè, è poverate i vostri ochji in u antiurientale.

Per guardà i vostri ochji sani, bisognu di manghjà: pane negru, vegetale rosso, fruttu, zucca, blueberries. E più di più di elle hè, u megliu serà per a salute di i vostri ochji.

Chì ciucciati sò bè ​​per l'ochji?
Goti di Vizin ùn pò micca esse ghjucatu ogni notte, ponu distinuerà i vini di sangue è disturbanu l'alimentazione di l'ochju. Safestein hè cunzidiratu com'è una catta sicura. Questi com'è Hilokomod ponu esse usatu, restaurate una filmu di lacrime. Ùn sò rigulari u Vizin, Okumil, perchè ùn ponu micca eliminà u prublema.

Cumu a sguillà a fatigue d'ochju?
À ogni cantone ci sò parechje cù l'ochji malati, chì sò chjamati workaholics. Per ùn avè micca toccu l'ochji inflamati, avete da ripiglià parechje volte in u ghjornu è fate qualchì sforzamentu simplici. Sì a ginnastica per l'ochji sò fatti bè corremente, da questu, in questu modu, furmà i musculi è travaglià cù l'organiziu tutale.

Eterziose per sguillà a fatigue ocular
1. Spessu, spessu parpicano cesta. Quandu una persona si situata davanti à l'urdinatore, i so ochji partenu di puzzilenza, ùn si spiccanu da chjappà, chì hè assai dannuu à a visione.

2. Ùn avemu micca tossu un capu, fighjate davanti à ellu stessu è mantene a diritto. Lentamente sublevavanu l'ùacchi à u tettu, da quì à 2 minuti si n'arrestanu e torna lentamente, facemu turnate a nostra perspettiva à u pavimentu, è quì aghjustemu a nostra mira. Quandu u exercisu hè realizatu, a testa ferma ferma.

3. Mantene a testa in diretta è cercate in fronte di voi. Fighjemu à a manca, da prossimu avertinu i nostri ochji à a direcia, a cima ùn hè immagita, solu un travagliu occhiu. Quand'elli facemu stu sercitu, assicuratevi chì i musculi di e manichi ùn ci micca overextend.

4. Avemu vistu davanti à noi, avemu sempre a nostra capita. Imagine una figura ottima è descrirella cù i vostri ochji. Repetite l'esercitu parechji volte, prima un modu, dopu l'altru. E piuviglianu.

5. Imagine chì davanti à noi hè u dialettu di un vigore d'oru colore. U culore di u culore aghjusta à quella visione pò ricuperà Quandu duvete esse un esercitu, u capu hè immobile, i culi di l'ochji custerianu mozzi circular.

6. In manu diritta, pigliate un lapis, stende a manu è mantene a bocca à u nivellu di i nostri ochji. Fighjemu à a punta di u lapisinu è pigliate a manu lentamente versu a left, dopu à a diritta, a custa reste fissa quandu avemu vistu un lapis cù i nostri ochji.

7. Apricà finu à a finestra, observate à a distanza, è guardemu à a punta di u nasu, stu uttellu trenu u musculu d'ochju. Stu exercitu sarà ripetutu diversi volte.

8. Agghicate u nostru ochji è descrive cù l'ochji chjusi un cercolu imaginariu, ottu, da una cruciera.

9. Pruvate à squint assai fugliali è perchè durante 20 o 30 seconde. Questu esercitu sarà diversi volte.

10. Ci hè parechje persone nantu à l'arechje, è se attendu nantu à ogni puntu, pudemu travaglià nantu à un certu urganu. Se stimulates u lobe d'orella, pudete influenzà dinò a vostra visione.

A causa di a fatigue ocular pò esse cum'è u fumu di cigarette, diversi cosmetti, illuminazione cattiva o forte, chì travaglia dopu à un monitor. Per rinvià a visione, ci hè bisognu à dà un pocu restu.

Avviaremu un medio improvisu
- Pigliate e pezzi di ghiacciu è aghjunghje à a pelle sottu à l'ochji, o aghjunghjeghja a toalla in acqua fredda.

- Applica à l'ochji un cumpressu di camomile o un cumpressu di tè.

- Impulsà annantu à i turni quessi discrizzioni in friddi di lignu di cuttuni, anu prisedatu in savoir-de-infusion (½ tazza d'acqua fogera adupamu una culloca di salvia).

"O avemu avutu un sonnu di notte bona".

Per mantene l'elasticità di e parolle, e rinfurzà i musculi di l'ochji, facemu esercitassi per esaminà a fatigue di l'ochji. Sò fatti in ogni tempu.

Einzezziose per rinfurzà i musculi di l'ochji è l'elasticità di e parolle
1. Cù l'occhi chjusi fissure u piu celti.

2. Rotate in un circhiu cù l'occhi chjusi, prima in una direzzione, in l'altra direzione.

3. Amplamente aperte i nostri ochji è, fighjendu in un puntu, andemu fermu immobbili davanti à noi per 2-3 segundos.

4. Miremi immubiliate prima di stà 30 seconde, da piu di pezzu rapidu, da novu 30 sicondi avemu immobbili.

5. Fighjemu à u ponte di u nasu cun l'ochji per 5 segundos, poi allughjate.

6. À l'ochji, avemu intornu à a punta di u nasu, finu à chì u stizza di stizza.

Avà sapemu cumu per sguassà a fatigue da l'ochji, è chì esercizii deve esse fattu per esaltà a fatigue d'ochju. Avete una bona vista!