Cosa da fà per un tassu bonu?

È l'estiu hè tempu per a spiaghja è di tombu. Parechje persone ci vole à esse in a spiaghja per un ghjornu sanu, è chì altru di fà nantu à a spiaghja, cumu di prupiacci?

Ma, sicuru, un rimeneru prolongatu pò purtà à averebte in cunsiquenza. Cuminciannu à l'incuntru simplici di a pelle, finu à u cane di a pelle, chì ùn hà micca bisognu à nimu. Bé, avà, u nostru articulu ùn hè micca micca quellu chì. Avemu torna di discussà a dumanda "Chi fà per un bonu bronzu? ".

Invernu hè u tempu chì tuttu hè tutta, è ùn aghju vugliutu in elle è vede u corpu pallidu, hè micca? Per impidiscia di sta succorsu, hè necessariu di cura di u sole in l'estiu, è micca di ricercà à l'aiutu di i salotti di salotti, o creme differenti. Bonu, pruvate da capisce questu.

Comu cumincià à vede ciò chì hè un bronzu hè, ma micca da un puntu visuale di vista, ma da un puntu scientificu. "Sunburn" - questu hè una prutezzione diretta da u sole, u corpu si pruteghja cusì. Ma ùn pruteghja micca di ragii visibles simples, ma da i ragi ultraviolet. Quandu i raghji cuddinu à a pelle, a cima di u latru di a stessa lunga hè sensu prima. Crea un ingrossu protettive. U ragi ultraviolet, in general, afectanu l'apparizione di sogliu in i capi fondi di a pelle. U raghji causanu irritazione in quelli strati, per quellu chì u sustegnu marron - "melanin" si distingue. A pruduzione di sta sustegnu dura più di un ghjornu, ma, a pelle scura hè una prutezione affidativa à u sole, è ferma bella.

I Científici sò stati riuniti chì l'ultraviolet in dosi normali hè utilità per u corpu, è a so mancanza pò causà di depressioni frekwenti.

Eccu, se ora ùn ci hè micca una oppurtunità di galla nantu à a spiaghja, duvete avè usatu u serviziu di un solarium. Prima parleremu questu quì, veramente, cumu si deve fà per un quemadore, è andate à a spiaghja.

Da quì u solariu. Prima di vultà u solarium, bisognu di rimèttu tutte e vostre makeup da a vostra pelle. Eppo, circa à l'adduzzamentu, ùn si scurdanu, perchè si pò passà à i raggi, chì purtanu à un bronzu imparu. Demande una schernu protettiva in u solarium, per ùn fà per dà a retina di l'ochju. Ùn combina diversi prucessi esterni è tanning - hè troppu stressu nantu à a pelle. Avete bisognu di un schedariu spettaculu per piglià l'arnesi in u solarium, a freccia dipende da u tipu di a pelle è u putere di u solarium. In casu si serebbe piglià qualsiasi medicazione, cunsultate un duttore perchè ùn ne perchè micca cunsiquenzi negattivi. Inoltre vi vò a cura di i vostri capelli. Hè megliu per a prutezzione cù un pienu chjucu, perch'elli ùn vulete micca ardenti.

A splutazioni dopu à a sessione ùn deve esse micca prima di una ora, altri ùn puderebbe carcà a pelle, chì ùn hè micca indispensable. Quandu a sessione hè finita, hè cunsigliu di vìviri un vetru di zucchero freshly squeezed, questu hè assai utile. U ghjumessu deve esse a zucca, u manghju, o l'albergo. Per un bonu bonu hè assai utile, postu chì sti zuzzini cuntenenu carotene.

Dà una media, avete bisognu à passà 8 à 10 sessi per u ciculu, ma trà e sessione chì duvete bisogni. Sè dighjà in un ghjornu pigliò un bagnu in u solarium, a ghjente ùn hè più valendu.

Inoltre, sapete chì in u prucessu di tumbà ùn hè micca u stessu tannicatu chì hè impurtante, ma l'effettu esteticu è terapicuu: i musculari caliistanu, a purificazione di a pelle hè tutta di cuntribuisce à a rilassazione è a disinfetizzioni di l'attitudini respiratorii.

Ma ùn scurdate micca chì, cù u quaternu di u sole, riceve più vitamini necessariu per u corpu, chì ùn fate micca assai periculosi.

Avemu sintumu ciò chì a ghjente hà acquistatu durante a sessione in u solarium: l'effettu esteticu (a pelute bedda è un specchiu cusitu stimulà a nostra autoconezia). Eccu, avemu principiatu com'è stessi.

Un puntu interessanti hè chì nantu à u tempu sò menu più menu di u soli cum'è fonte di sunburn. U fattu chì a bola di l'ozonu veni prifirìvuli - sò i buchdi di ozone, chì porta à a ricunniscenza d'ultra-high doses d'ultravioletta, chì averebbiche à u corpu in generale.

Ma ùn pensate micca chì un solariu hè più dannusu di un bronzu naturali. Nunda di u tipu. À u cuntrariu, hè menu lessicu chì naturali. U solarium ùn pruvucarà e credenze di a pelle - questu hè u primu, è sicondu - in u solarium avete bisognu di passà menu più menu di quellu à a spiaghja. Sutta l'influenza di l'ultravviu, a furmazione di vitamina D hè attivata, chì hè assai necessariu per l'organu per processà calci è fosforu.

In l'inguernu è a primavera, i raghji UV facenu aiutà favurisce diverse malatii. Inoltre, anu aiutu in u trattamentu di e malatie di a pelle: a pelle hè purificata è guérés.

In u solarium, pudete subitu rapidamente un tassu bonu. Sì avete a prigiò a spiaghja, perchè prima di u periodu di l'estiu, o pocu prima di u viaghju à u mari, vale a pena "cumprà" un fasciu fogliu chì mantene a furma da ardente. Ancu durante l'adopru di i banni UV, l'«hormone di a felicità» hè sopra, beni, o nant'à i prudutori - beta-endorphins. Eccu i sustanzi chì elevate u nostru modu.

Comu pudete vede, un tassu bonu serà più faciule per acquistà in u solariu, in quantu à a spiaghja. Ma tutti sò interessate cusì à sta dumanda: "Ci hè quì à qualchì ristrazzioni allistendu? ". Eccu quistione ùn hè micca chì quì ci sò limitalli, ma u danu di tuttu questu. Ci hè diserbuli, ma sò precisamente a mozzetta di semplice sunbright under the sun. Per esempiu: a pelle seca. Pudete risparmià da a frebba, perchè dopu i prucessi di sunbà, ùn si micca scurdate di lubricate u corpu cù bracciale di moisturizing. Questu hà dettu a pelle una vista perfetta.

Ma hè questu restrizioni mpurtanti - gravidanza. Duranti a gravidanza, sunburn hè contraindicatu in quellu di e so manifestazione. In casu di sta ricunniscenza hè ignorata, ponu pigmenti nantu à a superficia di u corpu. Ma per u zitellu (fetu) questu ùn sarà micca nisuna amena.

Comu dissiamu, duranti u bronzu hè necessariu di prutezzione di l'occhi - hè un gran risicu.

In quantu à u cangeramentu di a pelle, allora u risicu hè causatu solu da credenze. E questu significa chì u solariu ùn serà micca putente di furnisce a tali malatia. Eccu un tonu nantu à a spiaggia. Prima di vultà à u sole in u caldu stanu, uttene un petit bronzu è quandu ùn hè tremendu per voi.

Cusì avemu analizatu e funzioni principali in l'acquistimentu di sogliu. Comu pudete vede, piglià un tassu bonu hè più faciule è più veloci in un solarium chì in una spiaggia.