I fotorejuvenatori è punti di pigmentazioni

U culore di a pelle humana depende di una sustanza cum'è a melanina. Comu regula, quandu l'età di u corpu, u so equilibriu in u corpu hè interrugatu è spuntate di piggiati di e diverse forma è di dimensioni, in generale marrone in u culore, apparentanu nantu à a pelle. A maiò spessu, questu hè osservatu in e donne. À elli normalment hè stata per un metabolismu ercultu, costi cusmetichi, à qualchi malatie, in particulare crònica, longa di sughma, u gravidenza è i falluti hormone.

Per riduce i mancu spiegazioni sò assai assai di droga, in particulare in forma di creme, è ancu altri metudi di trattamentu: surgitron, dermabrasion, Fraxel, phototherapy (photorejuvenation). I spazziu di pigmentu è ancu altri difetti di a pelle pò esse facilitatu da facilità cù l'aiutu di i prucessi supra.

A fototerapia (o com'è spessu chjamata, i fotorejuvenatori) hè u bumbardamentu di e zoni di a pelle cù raghji di luz di una durata, 500-1200 nm. Melaninu assume a lumera, chì porta à a so disintigrazzioni, è sta disintigrazzioni ùn hè micca influenzia u restu di u corpu. In questu casu, e prutezione in questu locu coagulate, chì ponu conduciu à un tempore tempurali di u puntu. In ogni casu, doppu quarchi ghjorni, a mancia scorri, è in u so locu pareva una nova pelliccia neve. Cusì, cù questu trattamentu di trattamentu, ùn ci hè micca correzione di u culore di u pelle, è tà manciate sò eliminati.

Cumu hè a prucedura per a fotorejuvenimentu?

In u spaziu cù spazii di pigmentu, chì si tratanu à prugrammi, un ghjelu de contactu hè appiicatu, se ne necessariu, i vetri cun vetri fosche sò posta à l'ochji. Allora un tippu IPL speziale hè sottupostu à a radiazione nantu à e parte di u ghjornu di a pelle, quasi appiintau sughjoghji immediatamenti è micca affettivu u restu di u corpu.

In i punti pigmentati annantu à a pelle, i proteini sò cuminciati cù coagulate, a rimoluggia di i celi malati - quelli chì cuntenenu troppu pigmenti, colaggiu patologicu è melanin. I celu sò distrutte assai rapidamente, di mediu, u tempu per quale a cela hè distrutta hè circa 0.001 sicondi. Allora u corpu sguassate i cèlluli di i tessuti, è à cambiò crea novi, sani.

U cursu è a durazione di u prucedimentu per u fotorejuvenatori

U tempu per quale hè realizatu u prufilu di fototerapia pò varià da pocu minuti à 1-2 ore. Hè dipende nantu à u numeru di e prubblema aghjunte di a pelle, a so situazione è a dimensione. Dopu à u prucedimentu, e prime pochi minuti a pelle in queste spaziu pò esse rossi, dopu ghjornu. Per riflettà l'effettu di i fotorejuvenatori da i medichi, hè cunsigliu per esse l'esposizione di u sole da e prime dui simane è micca di piglià prucessi di l'acqua per 3-4 ghjorni. Sì tutti i ricommandazioni sò siguati bè, a pelle hè diventata è dinò, un corru sanu naturali.

Per sguassà e so arruganti è impedisce u crescente di a pelle, hè spessu necessariu di guidà un corpu tutale di trattamentu, ma vale a pena - a pelle sarà ghjovana è sana. A fototerapia assai effittiva in u chjappu di u photoaging, quandu a pelle pate u surdite di a radiazione ultraviale.

A fotorejuvenazione attiveghja i prucessi di rinnovamentu in a pelle, stimula a so recuperazione, a sintesi di nutrizi, chì, à u turnu, principia à avè un effettu benèficu in l'apparizione - a furia hè stretta.

Di genere, u percorsu compone di 2-7 stile, l'intervalatu entre quale hè di 3-4 simane. À u listessu tempu, a cundizzioni di a pelle gradualmenti addiventa megliu è megliu, chì hè faciule di vede per a so aspettazione: a pelle hè allisata, u numbru d'asterischi vascular è varii diminuite. Per a tercera e quarta settima, i pori principiani per estremità è arumatichi scumpressanu sensibule. Se u paciistu passa un cursu sanu, pò esse garantitu chì a so pelle stà in excellent condition for a long time.

U tempu è intensità di a radiazzioni in u trattamentu di a pelle varieghja secondu e caratteristiche di u corpu di u pacictu, in quantu à i so matte di pigmentazioni.

Contraindicazioni per u prucedimentu di i fotorejuvenatori

A so tecnica avà contraindicazione. A prucedura ùn si pò esse realizatu cù u bronzu pocu ricivutu è cù a fotosensitivi aumentata (hè rarosa). Ùn hè cunsigliatu per aducazione fototerapia in casu d'infezioni virali, gravidenza, malati di a pelle è di diabetes mellitus in forma aguda.