10 Tips per esse ridificà di Eterta Modestu

Modestia hè un sintimu di malu in a presenza di straneri, un sensu di insicurity. Questu hè un prublema per parechje persone. Tuttu a persona hà pudendu manifestà in modi diffirenti. Qualchissia rimesse un pulse, qualchissia pèrdite u regnu di parolle, qualchissia pèrdite l'autore cuntrollu. Avemu ti dugnu 10 suggerimenti per ridivà di l'pudoressa excessiva.

Spessu, i mammi è i muggini da a zitiddina prima suggerenu à e so figliole chì a zitella deve esse modesta. Allora criscinu, queste nozze ùn sanu micca di fà liberà quellu pudendu. Ùn sò micca sapè chì fà per impediscenu di vintu.

Per una banda, ùn ci hè nunda di malu cù pudori, in particulari per una donna. Hè assuciatu à a educazione è a educazione. A natura assai di l'omu palesa u coraje è l'attività, è in una passività donna, pudori è poise. D 'altra banda, modestia eccessiva, incertezza annugna à l'impossibilità. E quale hè questu persona in a vita verita.

Da pudori u 55% di i giovani soffrenu, quantu sufrimentivi perchè a so prova. À l'età, i pirsuni diventanu menu timidi, ma quarchi anzianu in età maiò dispunia diffiultà in a cumunicazione.

Modest persone ùn avianu micca furtuna in a so vita persunale o in i so carriera. Perchè ùn ponu micca firmamente in elli. Tali persone ùn si pò micca sottumessi, ancu si sò boni busti è i prufissiunali ricevenu un sughjettu di pocu è ùn ne pervevene micca creazione carriera. Questi ufficiali sò amatu di i so superiore perchè sò silenziu, ùn demandonu un incrementu di salari. Ma ùn hè micca rispettu per e persone.

Modestia pò piglià forme patologichi. Tali populu ùn ponu micca purtà micca si pratiche, si sò mutu, quandu si fàrimi in una tenda. À quell'èpu quandu duvete fà stendenu per i vostri diritti, serà solu per blush, addiventanu pallidu, ùn sarà micca pussutu dì una parola in difesa di ellu stessu.

Cusì a pudoressa hè sopratuttu una bona qualità, quandu hè presente in moderà, ma ùn deve micca interferiscenu à a vita, à godighjà è à guddà. È per questu, prima di tuttu, avete bisognu di parechji vostri desideri, anchi fate assai modesta.

Per vendu pudè, duvete bisognu di cunnosce u mutivu di a vostra timidez. A maiò spessu u sensu di timida vene nantu à quessa pensate chì l'altri discendite si fate una cosa incorrecta. Pensate chì a ghjente ùn piace micca per voi, chì sì qualchì modu scantale più elli. Avete cume chì cose da sbaglià. Sò in un statu di tensioni è preoccupa, perchè e cose ùn vanu cum'è voi.

Per via di a vostra pudorita eteressiva, a ghjente puderebbenu pensate chì vo site cunfrontu, micca educatu, è in generale arroganti. Ma invece sò solu teme à avvicinari, iniziu una conversazione, sò paura di spressione a vostra opinion, affissà i vostri sentimenti. Per questu vo private di l'aligria di a vita. Ma ogni pudete esse correcutu aghjustatu u travagliu nantu à sè stessu.

Eccu 10 consiglii per ridivandu di pudoressa eccessiva:

1. Attach yourself un esforzo di ùn preoccure micca quelli chì altre persone pensanu à voi. A ghjente chì ghjudicheghja micca per una manifestazione esterna, ma da qualessu tipu di pirsuna chì veramente sò.

2. Ùn ùn eseguite a perfezione da sè stessu, sì sì. Fighjate e vostre difetti è virtù realistichi.

3. Avarà à l'altru abbandunatu, ùn l'avè micca attribuitu l'impegni veramenti senza aspirazione. Cridite chì e persone tratanu com'è ugguali.

4. Sapete esse sociable, surrisu più spessu è salute à l'altri populi. Amparate à vultà una conversazione tù stessu.

5. Pruvate di trattà cun un sensu di l'umuri, se diciate qualcosa di qualcosa. Ùn fate micca attente à quellu, seguita parlà.

6. Sittite mette realistichi, amparate à fà a cunversazione cù l'altri, di parlà cù stranieri cun fideli è à gustu.

7. Si avete bisognu à parlà à un grande uditori, preparanu in anticipu per questu avvenimentu. Vestitatu cù gustu, per ùn avè micca malcomucciu nantu à questu. A ghjente serà felice per vede. Cumentale visuali à l'audienza, cunvinte chì l'avete dicenu qualche qualcosa impurtante per elli.

8. Aprende a sviluppà una conversazione cun interlocutore, cumplimenti, dumandate l'opinioni di u vostru interlocutore.

9. Fighjate à elli in u spechju è descrizinu mentale propriu da u megliu partitu. Eccu, ùn avete bisognu di cambià qualcosa di voi stessu, pudete cambià i vostri capelli. Consultate un amatu chì fiducia. U cummentu principali hè di truvà in bè qualità bè è qualità.

10. Parlate à voi stessu, cum'è se d'una altra persona. Pate a vostra mancanza è ghjudice chì l'altri abbitani sò assai pitruli. Ma sentenu più confiatu in a societa da voi. Dopu chì avete scrivutu tutta a vostra dignità, è serete cunvinta chì sì assai megliu chì l'altri è ùn deve micca esse modestu.

In certu puntu, a pudorita hè presente in ogni persona. Ma ùn dà u so putere nantu à sè stessu. Da per firmjà in isolation, hè megliu liberà di l'timidez è diventa a cumunicazione cù altre persone. Esperemu chì e nostre 10 manji di salvà a libertà sopra l'aiutà.