Culore biancu in robba

Surely ogni donna hè inspirada da un culore biancu. I roti bianchi per i donne sò più cà un simbulu di innocenza è purezza, chì i donne bianchi hè un capitu di a felicità terrena di a donna: l'aranciu, a marcha di Mendelssohn, u vestitu di a castagna hè lumera, aria è di ovvi bianca. Una bona mità di l'umanità attrae ancu questu colore, ma hè più assuciatu à l'innocenza. Hè rializati studii, durante li quali ragiuni eranu revelati perchè u culore biancu hè attrattiva è indestructibile per sempre.

Simbolismu di u culore

Parechje chì sapemu chì u culore biancu hè un simbulu d'alegria, purità, inocenza, buntà, curativi, fortuna, virtù, vittoria nantu à spiritu maligni. Cù u culore biancu in generale, cunnette a lege è u veru. A branchezza hè assuciata à l'altri isulani superiore, ghjornu, l'acqua, u celu è i corpi celesti, cusì spessu in tutti culuriti u culore biancu hè assuciatu cù l'espirituali è a divinità. In u corpu umanu, u linu biancu è u latti biancu, chì hè assuciatu cù l'amore è l'alimentazione, l'unione di donne è l'omi, è u zitellu è a mamma.

Tuttavia, questu colore hà ricivutu u significatu oppostu, perchè espreso a frizza di u ghjudu è a radiance of the snow. Per a so natura, neutralizeghja altri culori, perchè spessu si correlate cù u silenci ice, u vacuum, disembodiedness è eventualmente cun morte.

Effettu di u culore

U culore biancu hè una sintesi di tutte e ranni di culore è hè cunsideratu cum'è u culore ideale di i sogni, cusì pochi pirsuni chì ùn ci piace micca è chì puderà ripulsezza. Invece ghjè un appuntamentu tutta a natura. In certi casi, hè usatu per trattà e malatie di u sistema nervatu.

Moda è culore

U culore biancu è a moda sò inseparabuli, ci sò, per suprattuttu, momenti di ricuszione è di recuperazione, in ogni modu, stu culore hè sempre presente in moda. Per esempiu, elegante indumentu festivu di culore biancu colore biancu - una brushedda di donna o una cammisa d'un omu, i figlioli di scolastru deve avè una blusa bianca - chì ghjè una tradizione. A salute di i vestiti sò stati ammulati cù schietti bianchi è colli. In u XIX sèculu, l'omi fighjenu plastroni pique (sacchetti strisciati nantu à i camicepie di u biancu splendore) è l'armari bianchi. I Clercelli eranu diffirenti in u collu biancu.

U culore biancu finu à u 1815 in a societat alta era un culore favoritu. I vestiti di donna da a strada di salottu era biancu. Ma doppu a caduta di Napoleone in u 1815, l'epica di questa culore fù sopra à i so vistimenti bianchi divintò una rarità. Inoltre, i vestiti bianchi sò stati ricunnisciuti com'è troppu chaste è modesti. Anu ancu avè pensatu chì i ghjovani ghjovani poviri ghjittunu i pussibuli, chì ùn pò micca sturitu di seguità cù u tempu novu, perchè ùn anu micca bè soldi.

Ma ogni cosa cambiò à a fine di u seculu 20, à quale tempu u culore biancu hè novu novu realite oghje - una quantità di vitture disinatori di moda vedi u so pruduttu in biancu. Valentino creeghja una trasparenza tutta è cima. Vivienne Westwood ponu attuale u vestitore à u populu. Yamamoto crea parechji prudutti bianchi purè à l'ora. I mudelli ani vistu grandi in prudutti bianchi chì sò fatti in ticnnia di origami (un vestitu fattu in sta tècnica s'assumiglia una figura da un macchina chì hè stata dovutu in diverse direzzione).

Image è colore

A robba di u culore biancu di una persona pò esse mudificà è abrupta. Ci hè un rolu, chì culore hè biancu. Per quessa, unu devi esse attentu à i cuntrastali caractères.

Pruprietà di a pelle liviana, u capelli bionda è l'ochji in vestiti bianchi vi parechjava avutra, cusì hè megliu dà preferenza à i parechji pastellaghji.

Tanned and / or swarthy by nature abbandunà a bjertezza fretta, ùn sultinuà solu l'ombre foscu di a pelle. Inoltre, in questu vicinu, a pilucca d'oru pò pari grisa.

U culore biancu hè perfetta per i pruprietari di u capelli u ochji scuru, ma cù una pelcula pocu biancu.

U culore di l'ivori, la lana blanquecida, sana bianca in biancu, cremosi, biancu lineari (biancu cù un ombra di grisgiu) vi aiuterà à ogni persona.

Ricurdativi chì u culore biancu aumenta a visione, oghje, cù un vestitivu biancu, una donna definittiva avarà più grossa di ciò chì vede veramente.