Cumu cura di i castagni in casa

L'Umanità di tempu immemoriale hè stata relacionata cù i reptili cù pregiunzione evidenti. In ogni casu, l'eccezzioni hè un suchu individuu chì abbitava a Terra longu prima, forsi à l'api dia di dinosauri è di l'ancestori umani, cum'è una tortuga. Oghje, avemu da parlà cumu di curabilmentu cura di turtles in casa.

Harmless and meek, arrastanciate nantu à una casa pesante, sceglie u so modu, a carica tiucciera di adattà à una varietà d'abitati. Ma solu pare avanti prima menzu risorse. In fattu, in un periudu speziale di battelli in u tournage, mostra a qualità di ligerezza è dinamisimu. Hè digià digià rispettu, chì a tuccherà hè un livante longu è certi individuelle hà survigliatu à centu cinquanta anni. Hè per quessa, l'intaressi à questi longu zaghjini di u cantu di l'umanità ùn esiste micca scappata finu à quì: i tarrizzi sagrati si vultonu da u seculu à u seculu in l'imagine di folklore, in caratteri di legends è miti. Per esempiu, in India, una tortuga hè una figura chì hà tenutu un solidu terrenu nantu à a so cunchiglia. In Turchia, vintimila anni fa, durante e scavi, si truvò un pezzu di tile di calcariu, nantu à u quale hè sculpite un rèttu arcaico, a antica di quale hè senza dubbitu. I scientisti anu stabilitu chì l'imaghjina hè di novi mila anni. L'animali stanchi sò illustrati, cum'è animali, nantu à vessi antichi, fresques è ancu tombi di a Grecia antica.

In l'età di "Illuminismu", i ricerca accadavanu à cumerci esperimenti nantu à i "guardianu" di u nostru pianeta, è i risultati di questi opri scientifichi ponu impreghene chì a tortuga pò stà scapularse à cinque anni è pò esse surveghjanu in nitrogenu puru à 12 ore. In cunfronti cù altri mamifazzi chì ùn suprananu più di cinque minuti. Questu hè spiegatu da u fattu chì i pulmoni è i so tissuti, in questa situazione, cambia à respirazione anoxica, a so respirazione anaerobia. Cusì, dopu avè lettu l'inutilizazioni, l'avete dicisu à acquistà sta calma, nunda intesu di voi, un animali, per i vostri figlioli. Dopu tuttu, cum'è psicologu dicenu, chì u zitellu deve esse studiatu per esse rispunsevuli di i nostri fratelli, da i diaperi, è dopu, tornu adulti, trasmissione l'amore à i so parenti. Dopu pigliatu un tali passu rispunsevule, avete bisognu di pinsà in anticipu induve a ciuperta vi curate - hè una di e cundizzioni impurtanti per a mantene a vostra mascota.

Allora, andate cun u zitellu à a tenda di l'animali. Hè un gran numaru di subspecies è decide di piglià un rettili di terra. U zitellu avèndulu una di e cose parechje tortu. Hè stendu a manu, dicendu: "Questu questu!" Pigliate à e vostre mani, perchè e so peddi fronti chì si trovani trà u vostru indexatore è u polu, è si lasciarà horizontalmenti, senza flacciulaggiu, mentri spedinu istante in a testa è i membri, senza perde in una longa stonda in prigiuneru, teme. Ci hè in manu!

A tortuga hè stata rilivata bona, postu chì i particulari cù u pesu luminu sò cunsiderati debuli, è hè improbabile chì vanu a vita longu. Fighjulà l'occhi di a tortuline chì ti piace. Sò deve esse claramente, senza lacrime è aperti. Toccu u cunchju è analizate cù cura. A "casa" di a tortuga hè tutta, senza chips e cracke? Meravigliosa! A densità di a cunchiglia parlà di a abbundanza di calcium in u corpu. A strada, l'inturnianza di a tortuga hè domu, cum'è l'uperu parietale di u cranu umanu. Hè perchè u nome di questu animali hè "turtle".

Bonu, u vostru scorsu è cunniscenza vene in questu. Avà comvi a seguità. Règule di una terrore horizontale o, almenu, un terraculu cubic o, in i casu estremu, una casetta di contrachjata. Chì duverebbe còmpiu per a vostra tortuga, hè bisognu di "casa" a casa cù serradi o fasci di fenu. Comu sustrato - aduprate una grande sbocca mischjata cù a turba, perchè chì a petite puderia dige in casu di necessariu in questa mutazione. Un lampe à UV à una altezza di trenta centimitri poti illuminà l'"alloghju". Inoltre, a casa hè dispunibile à mette in un spaziu incalfatu, per ùn avè micca abbozzi. I dimenisuni di u terrariu sò deve esse scelte arbitrariamente, ma u terrule di stanza standard hè calculata cum'ella: 100cm x 60cm x 60cm. Havi avè avutu un cisterna d'acqua è un utensili per manghjà. A cura di u ghjornu hè mandatu: rimpiazzà u sughjettu, l'acqua in a bidola è l'alimenta. A cura settimana lavagna u terrariu. Dopu ci stamuchjate nantu à a quistione chì si sviluppa immediatamenti, quandu a tortuga hè stata trava da casa da a tenda: "chì avè alimentatu?"

Sì avete vistutu cù curazione in a tenda, avete capitu è ​​si n'addunò chì ùn hà micca denti, ma ci sò pani cuddini chjappi finisci cu un pico. Di sti chjucchi, hà rigalu ghjunghjenu l'alimentariu à a so bocca, aiutendu a so forza, in forma, lingua. Cusì, bisognu di sapè chì l'alimentariu deve esse piccatu prima di spenderru in un pranzu, altri, a tortuga hè sempre ghjustu famenda.

A diversità di assai animali di terrariu, un reptile ùn hà micca bisognu di l'alimentariu vivu cum'è insetti, malveschi, rossi, u pesti è anziani lizardi. In ogni casu, necessariu in a dieta di i nostri salotti averebbe ricevete microelements e vitamini cuntenuti in una varietà di alimenta. Ma u so gustu omnívoru! Pudete puru furnisce cù insalata, clover, alfalfa, dandelion, foglie è i so fiori, cardo è purpiti zappagini è altri legumi. Fichi, frutti di ogni sorte, però, l'osse, siddu esse esisti, deve esse eliminati. Inoltre, cum'è una farfalla, a tortuga amare banane.

I predilezziunate di e tarri di terra sò imprevisible: ponu accumpari u fegatu finamente picciottu è u cori, i sardi cù i capelli è l'osse. E siccomu a tortuline cresce assai veloce, esse bisognu d'esse attiratu, duverà esse alimentatu di ghjornu, saturendu a dieta cù diversi additivi. Un cucciu, menu di 6 cm in lonxitude, hè nutrittu cù vitamini da u calculu di 0.2 g; più di 6 cm - 0,5 g Una persona matura (da 15-30 cm) - da 3-5 g.

In u vaghjimu, quandu u tempu di l'aria caldi, u bug hè assai sensible à u equilibriu di temperatura. Quandu ella manca à manghjà - questu hè u primu signu di a partenza di a nostra mascu in iperazione. Ma prima, avete bisognu à immerse in acqua calda, per vinti minuti, chì vàchinu u vinu digestivu. Piaccione secca cù una toalla di carta - stete nantu à u fondu di una casella grande propria cun una gruta minada d'espurta di turf preparata per una tortuga di dorme, sughjutta cun lampa seca o fìanu. A casella hè stata identificada à u sughjornu o à l'abitudine, cù una temperatura di almenu +6 ° C, è ùn pruvà micca di disturbà finu à a primavera, finu à chì a tortuità stessu si cena è trasfigurate. L'eccitazione hè in vain se u spillage si trova un pocu prima di u tempu hà sceltu. Prima di scagnu in u terrariu, duvete bassa in acqua calda. Duranti a prucedura, a biddizza di dorme cumincià à avè curamente! Ùn significa micca nunda di quellu - hà svegliatu, micca altrimenti!

Vulariu dì chì u vostru altru pupu necessite à piglià "ghjorni di bagnu". À l'estiu - cun soiling with soap - micca più di una volta per a simana, è un simple vodichkoj chì stava (senza cloru) - 2-3 volte à settimana. Shampoos, gels di ghiaccià, sapone di liquid - tutti questi prudutti sò boni per l'omu, perchè anu pussiduleghja pruprietà intossivativu, chì ùn hè micca desideratu à l'animali. Per a nostra tutela hè un saponu adattatu per l'aiutu, o simplicità. Ricerdu solu chì a bagnera in u bagnu, savonu, spugna - tutte "equipaggiu di bassa" perghjanu appartene solu à a vostra tortuga, è per quessa dopu a pazzu, piglialu à u listinu più altu, finu à a prossima ora.

Vogliu enfatizà a capacità: l'acqua pour so patas, arrivò finu à u fondu. Ùn vi scurdate chì questa spezia hè sopra sopra, nò parata. Perchè pò affucà! Dopu à paunà, pudete agisce cù a cascaredda da u fondu è a cima cù l'oliu d'aliva. Questu hà rinfurzatu a so struttura.

A tortuga sona insalata, ma si pò esse un sbagliu per crede chì ella hè sorda à tuttu. Micca! Ella simpricimenti simpricimenti sona di freccia freti. Appena, u sonu in a so vita ùn pò micca ghjucà u rolu di primu, salvu in a staghjone di staggione, quand'ella fai un gran rumore. Ma a vista di i tuglieri di terra hè bella, cum'è u sensu di l'oliu è di "compassione". Hè sappiuta per vede l'inemellu à una distanza considerable. Strangamente abbastanza, ma a so visione hè culurata: a nostra turtbala distingui i petali brillanti di e pianti di u disertu, à quale hè un grande "cazadoru". À l'altri rèttili, i moult du tarantelli, liberendu di i scaluli mortu, ma questu prucessu ùn hè micca uniformu è affecca solu a pelle.

Avvicinendu a conclusione lògica di a storia, vogliu ricurdari a canzone di i zitelli per u so zitellu:

"In una cammisa di cunchiglia di cunchiglia, ùn anu più forte chì una cammisa, Ancu s'ellu hà centu anni!

Allora, chì chì a to petra cù a "camisa" cìantu anni, prova à creà una vita piacevule per ellu in a vostra casa! Allora tutti sò felice è sanu di cumunicà cù l'altri! Avà sapete cumu cura per i taringiani in casa.