Cume faciule hè di lascià un ghjovanu?

L'amore diventa, è ùn sì micca. Inoltre, ùn sete micca lascià, ma quandu una persona caru rindirizzatu è, chì hè male, si senti stupidu. Sò incunsciante, micca deliberatamente dannu signali chì a vostra rilazione si movi versu u finale, ma ùn si ne vanu. Solu perchè ùn hai micca capitu chì ùn ci hè più u più amore ...

Cumu per rumpere u cingulu vucudu è quantu faciule questu da un ghjovanu? Scupremu!


Semu sempre daremu à l'altri signali. Anch'elli anu aiutu per aghjurnà u nostru cumpurtamentu secondu u chjamate o micca. Quandu sì in amore, sò signalosi cum'è "Mi piacemu", "Vogliu esse cun voi". È quandu una persona hè spaventata à voi, site per alluntanallu - "và esse", "ùn vògliu", "ùn aghju micca bisognu", per quessa, vi fate l'aggressione. A ghjustizia, devu dì chì a maggiuranza di noi facemu inconsciente, infatti attentativi di cumportanu cum'è una persona decente, quella hè passiva. Dunque, i psiculoghi chjamati "a resistenza di materie" l'aggressione passiva.


Parting hè sempre difficult. Ma una cosa, quandu ùn ùn importa micca nantu à tè, cambia o pate, o ancu ghjurà. Allora l'ultima finta serà ghjustificata. E un antru - di dì nunda, nunda di nunda "avemu parte" à a persona cù quale avete passatu parechji anni, chì hà sappiutu diventà una parte di a vostra vita è ùn mancu ùn avete qualchissia male ...

Hè spiciale, ciò chì ci hè di dì. Micca incestu per una manera. Questu hè, se ellu hè bonu, è u ghjallu, quì hè male? Sì, se sè vo vulete dividinu u munnu in u male è u bonu. In questu casu, qualchissia deve esse culpabilhe, è ghjè chì vi serà culpèvule s'ellu devi. Allora ùn rinuncia micca, sottumissa, "portendu a vostra cruciera". È se à quellu tale vita hè stata insupportable, beni, hè liberu di abbandunà, per tuttalli, un brutale cum'è chì ... Eppuru intesu prublemà nantu à un ghjustu è l'ali, è avà, cù l'amici simpatici, sculaccià mentri i corne è a cuda. Chì era per esse pruvucatu ...


L'aggressione passiva hè caratteristica di quelli chì preferenu turnà a responsabilità di qualcosa à qualchissia. À quelli chì ùn vanu vulutu cultivà. Si cumpurtavanu cum'è zitelli, ùn pudendu micca cumprenderà i so sentimenti, esprimianu e so paroli "Vò" è "Ùn vogliu micca". Ma i figlioli ùn ponu micca, ma a personalità infantil ùn volenu micca. Infatti, hè necessariu di assumisce a responsabilità à l'atti è, probabilmente, per sperimentate a sensazione di tortu, è cusì, pò esse solu.

A responsabilità è a culpabilita viaghjate in manu, perchè sò categorie rilassante: a responsabilità hè una idea, a culpabilia hè un sentimentu, è sò interrelati. Hè per esse, u ricunniscenza di a so rispunsabilità inevitabilmente pruvucassi una sperienza di a culpabilità - è questu hè normale, l'esperienza di una culpabili sana porta à u crescitu è ​​u sviluppu di l'individuu in u cuntestu di a relazione. Sì, hè spavintosu per sentenu culpè, particularmente quandu ùn cunnosci micca quantu faciule hè di lascià un ghjovanu. Sfortunatamente, l'ideulugia di a socieali di cunsumu devaluta u valore di u sviluppu di u soffrenu è u dulore, è simplicemente disconfort. A vita, cum'è a publicità dimustrà, deve esse un piacè cumpletu, è per quessa chì pari naturale chì assai ùn vulianu micca esse responsabilità à l'azzioni chì pò causà l'altru. Ma veramenti pensate chì in a vita reale hè micca mai pussibile di fà per quellu?


L'altru catégorie di quelli chì palesanu l'aggressione passiva sò i persone chì ùn ponu micca chjamatu aggressivu. E deliberatamente evitari tutti i cunflitti e l'affronti, perchè in such situazione ùn sanu micca cumu si cumportanu, u pànicu, inconsciente per capimienti cum'è una minaccia à a vita. Hè capitu cù a so idea chì ùn hè improbabile chì u partitu "offisu" anu a morte è manghja. Ma l'attitudini di i ghjetti sò stati in a zitiddina, è per u zitellu l'ingerimentu di i genitori, nantu à a so a so vita, significa una amminenza fisica diretta. È quandu u zitellu criscinu in un ambient imprevisible, ùn sapiamu chì esattamente u prossimu tieni pò pruvucà a furia di i genitori, ellu apreghenda à svià l'anguli aguti in relazioni, spessu ignoratu i so interessi. Ci hè più faciule per una persona di ùn averebbe bisognu di u prublema, solu di discussione. E stenderà u tempu, evadisce u cuntattu direttu, fate chì ùn viaghja nunda di evità una conversazione sfavilla. I tecnichi sò assai sofistichi - da perseveranti ritardi à belli ghjurnale. Jokers, à u modu, dimostranu l'aerobati di u cumpurtamentu passiu aggressivu: elle ricunnosce i signori di una tempesta vicinu è truvate un modu per difuse a situazione cù l'aiutu di l'umuri.

Un soci passiu aggressivu sempre manipule una altra persona, furzò per ellu à avè i so sentimenti è cundonce à a scunfitta. Quelli chì sceglienu un modu passive-aggressivu di cumpurtamentu sò quelli chì evitenenu micca l'intrattenimentu, solu perchè ellu stessu hè teme di u dulore, ma perchè ellu hè teme di causà à u so cumpagnu.


Stu cumpurtamentu hè preghjudiziu ghjovu chì a persona refusa a so vita, trasfurmà e cumpitenza di u so criscenu è a realizazione à l'altru: "Dunque (a) fate u soiu / u mo vulete". Allora una persona ùn hà micca amparatu à fà ciò chì hè impurtante per ellu. Ma u rifiutu di ottene una sperienza vitale ùn a livassi micca di u so necessità. Ancu s'ellu hè accumpagnatu da cunflitti cusì dolce. A responsabilità di quella chì una altra persona si sentenu hè una forma specie di megalomania. Ci hè chì averemu da cuntrolla i sentimenti di l'altri populi, è questu hè micca veru.

Hè necessariu per capiscenu chì per una persona passiu-cumpurtamentu aggressivu hè una morte morta, è questa ragazza ùn sanu micca sapè cumu faciule hè di lascià un ghjovanu. Negula a cumunicazione - a basa assai di ogni rilazioni. E quandu a coppiu still parted, questu ùn ùn solu i prublemi di dui persone: nunda cumportanu nudda, i leczioni ùn sò micca amparati è in u futuru, ci hè una grande chanceu di pisassi in u listessu rache.


Quandu ci sò difficultà in a relazione di dui, hè sempre utile prontalerà. L'attempte di manipulazione sò micca solu ridículu, ma ancu intruduce. "Diciaraghju capisce chì aghju pacatu" o "ùn hè micca ovviu quantu pardamu" - questu hè un mudellu tipicu di cumpurtamentu umanu, quandu a mamma hà l'incerta chì u zitellu ùn piace micca quelle da u so chianciante o à l'altri manifestazioni non verbal. In a vita adulta (a cunvivialità di dui persone uguale), nimu hà bisognu di guesserà i pinsamenti di l'altri, capiscendu l'altru senza parolle. Quarchi cosa pò, ma ùn deve micca. Hè per quessa l'unicu modu per purtà à a persone cù quellu chì vive in prossima, chì in a vostra rilazione hè un problema seriu, hè di parlà cun ellu. Inoltre, deveru dettu: questu hè fatta, micca solu quandu stessu fate cumuveru passiu aggressivu, ma dinò quandu si regurgenu chì i tecnichi sò appiicati à voi. E, avè principiatu una conversazione, hè impurtante per voi per esce di ciò chì l'esitare à voi, ùn hè micca cuncepitu, anche anu ingeratu - senza l'affissà o accusate i vostri cumpagnie chì senti cusì, è micca altrimenti. E, sicuru, discutite ciò chì tù stessu sò pronti per fà per un megliu entendre. Ancu qualchì volta u fattu di una dichjarazioni cumu pò esse unu di tali azzioni. Dopu tuttu, a discussione di difficultà hè un signu di a vostra indifferenza à una persona vicine.


In un sensu, u cumpurtamentu passivivu aggressivu hè un signu di u ghjornu, perchè avemu crescenu in più andatu di l'altri, preferendu a realità virtuale. Qualsevolu di diri, a cumunicazione elettronica (via messageri di Internet o sms-app) hè una grande opportunità per oculazione di i veri sentimenti: a to face ùn hè micca visibile, ùn ponu micca sente voce, è puderete pensà à e parolle è richegisce quantu volte com'è piace. Pudete in generale, senza spiegà nunda, sparisce da a zona d'accessu: "Oh, dispiace, u telefuninu hè statu liberatu (" ICQ "cariu, u mail era cubierto, etc.)". À u principiu, quandu ùn ci hè nudda rilazioni, infatti, sarà, per suprattuttu, travagliu: a persona si chjama una o duie volte, è si ferma, in fattu, in voi finu à u lume ùn hè venutu cun una falza. Ma certi persone sianu aduprate stu tetticu, anche quandu a rilazioni hè tutte e diversità, chì significa chì avete digià averete imparu per cumprènni unu à unu. Questu hè chì ghjè chì acceranu secondu u patronu generale, senza dà l'impurtanti per penserà, è chì esse precisamente a nostra rilazione è chì sia questa persona particulari voli da voi.


È se veramente ùn vulete perdere (è a relazione è a persona), devenu esse preparatu da u fattu chì avete bisognu di parè cunsiglii da un psicologu. I sperti chì, sfurtunatamente, hè assai difficiuta di affruntà indipindente cù l'aggressione passiva (ùn importa micca à un sè stessu o cun un partner). Avemu bisognu di travaglià dura, capisce è accetta u prublema, scuprite i so radichi (chì sò cusì accetta fugliali in l'inconsciente chì ùn si pò micca vistu), è solu avè, dopu avè truvatu un modu per trattà cù l'aiutu di un spécialiste. Ma se u vostru amore per voi hè caru, significava chì vale la pena.