Cume prestu à pulizziari l'appartamentu dopu a festa?

I preparazione per i vacanze sò sempre gustosu è eccellente: una mesa festiva, trattà, invitazione, fun, rughju è risate ... E chì passa in pochi uri? Monti di rascali, mess, caò. E, sicuru, i pussibuli cunfittati di l'appartamentu, chì, senza ellu si alluntananu di fun, sò sperti: cumu pò guidà un appartamentu in un tipu "divinu" è prumessu? Ochji sò temerati, è e mani. Ùn pensate micca da parechje persone è ùn anu micca state cuncepitu da u pogulu. Se vulete, pudete mette in prustitu tuttu in u so postu è torna torna fillà a casa cun cunfortu.

Allura, quantu rapidu per neve l'appartamentu dopu l'annu?

Accuminciamu a fini.

Paul. Se ci hè una tapita nantu à u pavimentu, ùn ci hè nunda chì si deve esse fattu, deve esse sprimmata da aspirazione, hè ancu megliu piglià da a strada è di bocca da u fondu di u core. Sì ùn avete micca a forza o a vulintà di taglià cù una carpetta in a via, appicie aduprà u solu mètudu sempricu di a limpezza di u tappe: l'asperu cù un grande salinu, poi sussiste l'scupa in acqua di savonu, è scumpete a tapitula bè, fendu qualcume di scurzà a scupa in l'acqua. Di sicuru, ùn spiega micca di scumparià una carpetta, avete bisognu di una limpezza umita, questu, lavate i pavimenti, postu chì solu u rag dump poteddi u polu petite. Hè megliu aduprà l'acqua di savone per lavà in pavimenti.

U limitu. Strangamente abbastanza, ma spessu sottu à u tettu dopu a festa, ci vole à esse ridutu. Per esempiu, avete apertu u champagne è splattendu u suffittu. Per caccià una tale mancia, hè bisognu à calà a ferru è ferru a mancia per una manca o carta fina.

Tableware. A spessu, praticava a vapuri più di tutti, postu chì dopu un vacanze s'acumula in quantità enormi. Se immediatamente dopu à a fine di a festa, hai lavuratu tutti i platti, in a mattina hè megliu di verificà a so purezza. Di stà à sente, scurdate di a volta di i pranzi è i lasciò? Dopu tuttu, si i lasciate e manciari grasi nantu à i piatti nantu à un pezzu, manghjanu duru nantu à ellu è hè tantu difficiuli di sguassate, chì distrende distensa l'aparicio di i pranzi. I platti dopu a accuglia di i clientni sò più bè rinfurzati cù soda, utilizendu una spugna dura, perchè ùn ci n'hè nisun pollutants da ellu. Tali piazzi neve pò esse puliti in u closetu finu à a festa vicinu. Ora a so apparizione ùn amminenu micca nunda.

L'cristalleria hè micca cunsigliatu per lavà in acqua calda, pò perditu a so spline. Per aghjurnà l'apparizione di u cristalu, rinite cù l'acitu. Se a solu suluzione cù l'aghjunghjule di u salottu cù e fugliale brutta, poi dopu qualchì ora dopu u fondu hè perfettu.

U vitturinu seranu bè fineurà cù un vellocche di dintori cù una piccula quantitati di pasta di toothpale, perchè si brillanu cum'è novi.

U cuticulu fattu di l'argentu hè pulita cun una mischia di calcitone è ammonia, rinfriscata è fretta cù una toalla brusa.

S'ellu hè in u prublema di festa un sferimentu chì si trova una cervexa messy o vinu biancu, un tagliu nantu à a tavuletta, cusì ponu esse spusati di sti tacchi d'una sponja di vodka. Sì i manciati nantu à u tovagliu da u vinu russu, duveranu esse sprinkled cù sali è dopu un tempu chì l'arrusicà cù l'acqua. A Contaminazioni da a frutta hè eliminata da u latti caliu o l'acqua. Se a tacca hè struitu, hè megliu trattatu cù una suluzione di l'acidu citrinu, è poi aduprà l'acqua. U spazii di u caffè sò bè ​​bagnu cù una solu suluzione è a tacca di u tè sò più difficiuli di sguassà, anu bisognu di tratta cù glicerina o ammonia. Stains da a cera sò sappiutu cume seguitu - fate a tacca cù una carta di carta è fate u postu di a contaminazione cù un ferru in caldo.

I mobili, anch'ellu deve esse brushed. Sì unu di i invitati accunsentiscenu una tazza calenta nantu à u revestimentu puliticu, una tannera bianca da a tazza pò esse eliminata incù un teleniu di lignu dipped in suluzione alcoolica o oli vegetale. Se ci sò e burbeni nantu à a superficia pulitica, cogliela cù carta è ferru cù un ferru caldu, ùn tocchi micca u tuttu lucidatu.

A pulizia ùn hè micca cusì diffusa di fà ancu dopu una festa ghjunta assai affascinata, a cosa principal hè di riunisce forza è cumincià!