Baby-yoga da u nascita à ottu ghjorni: exercici per a ghjuvagiu

Questa sete di esercizii currisponde à u complexu basu di u hatha yoga, chì hè dumandatu à apertura di i femori è di u ghjinochju, u sviluppu di musculi in u fondu di a basa di a spina, chì tonica è rinforza a forza vita di a persona, allora energia.


A flessibilità di i ghjunghjenu di u zitellu ùn hè spessu micca a stessa (a manca pò esse parechje ragioni more mobile than the right and vice versa), è cuntentu d'ùn esse pruduttu.

U cumplessu tira di cinque à deci minuti. U caprettu pò esse stancu da a fine di e lezioni o à preparà à cuntinuà l'esercitazioni. Ellu ellu stessu. À a fine di a sessione, passanu una relaxazione larga.

Rice da u pettu

Questa impiegalla tistimula u travagliu di u viaghju gastrointestinali è hè chjamatu per a nurmalizà a so peristaltiche.

Pigliate u zitellu da a voglia di a bassa è aghjunghjiu e so pere in i ghjinochje, affinchendu l'ultima in una pusizioni pocu spaziata (più largu chì i cosci). Prigà pressu a manu di u zitellu à i so costi, ghjustu sottu à i costiglioli.

Aliviar la presión y luego repetir presionando las piernas de esta manera dos ou tres veces, lenta e completamente relaxante antes de soltar sus manos.

Se u zitellu ùn hè micca cunfettu è hè stomacu fermu, facita massà l'stomacu è u pettu è pruvate a ripetirete l'esercitazioni dopu.

Risposte alloghju

A questa postura aduprate a spina in a so basa.

Pigliate u zitellu per i braccialini, cunnette i pericattuli chjappi di u zitellu è movi versu i lati (prima à manca, da a direcia).

In questu casu, cum'è in l'exercitu previosu, pressitu pressu a colleina (aghjustata oghje in ghjocu) à i so marge, alterativamente, prima à a direcia, da then à left.

"Bicicletta"

Questu sercere fatale com'è un straccu.

Change the previous pose, pigliate i ghjiru à i vostri ghjinochji à u pezzu è afficciassi, alloghju à e pedi di u zitellu cù tacchi avanti versu ellu, imitannu a ride in a bicicletta.

«Semi-lotus»

Sughjettu u zitellu in u pede, movi u pede à u latu à a coscia ghjustu da manera chì a vigna hè in a pusizioni di migità lotus. U talellu à u caderu hè pressatu assai altu, finu à chì u zitellu hà da vene. Ùn aduprate micca forza.

Appena, torna u pedi da u pede in a so pusizioni originale è repite u listessu samayapinapulyatsii cù a diritta.

"Butterfly"

Pigliate i turmidi di u zitellu cù e mani è cunghjuntenu i soli di i so pedi. Push inghjustizza in questu postu à u stomacu, senza applicà a forza excessiva.

Cresia

Pigliate u zitellu da i turmoni. Stiate pocu à elli, nantu à ellu stessu. Dopu repite u mo movimentu dui o trè volte; l'ochji di u zitellu u cercanu quandu si stende l'articuli di u ghjinochju.

Fate un massaggio secondu si ùn avete micca fà fà facenu l'esercizii. Dopu pudete passà à l'ultimu ejercitu di u cumplessu.

I primi spirimenti di rilassazione

Mittitilu u zitellu da i turmidi, liggeru sullivativi li gammi, mentri tirau di elli, andate più davanti.

Repetite parechji volte. Dici "stretch" è "let go" in un tonu aleguru à rianimà l'exercitu. Emphasise the contrast of the voice between "stretching" e "relaxation".

Questa attività permette à u zitellu per capiscenu a diffarenza entre "stretchjung" è "relaxation", combining in un exercitu.

I babigurini rispundunu bè à l'espressioni còmichi di l'adulti è diventanu i vostri espressioni faciale cambiantes.

Questu stimulates u soru di un sensu di l'umuri è spessu serve com'è a causa di u primu sonu di u primu figliolu di u babbu.

Pocu dopu a nascita, u zitellu ùn principia a notte a differenza trà una faccia seriosa è ghjucata. Utilice u cuntrastu emuzioni in i vostri studii.

Crece sana!