U zitellu annunzià per parlà, cumu per aiutà?


U zitellu speranza, diventa più indipindente, apre u nova opportunità. Cumu cun l'abilità di camminà, l'abilità di parlà hè u più grande u travagliu realizatu da un ominu. E u stadiu cchiù passiunanti per i genitori. Dopu tuttu, ognunu voli u so carru per amparà à parlà rapidamente, correctament è senza prublemi. E assai pirsuni sapemu chì i genitori purtà intervenenu in questu prucessu è ancu necessariu. Inoltre, hè spessu da u celu è u diploma di toleranza di i genitori chì u sviluppu di i sapienti di parlà di u zitellu depune. Allora, u zitellu annunzià per parlà - cumu pò aiutà? Chì hè normale in u sviluppu di u parolle di i zitelli, è chì duverebbe piacevamu? Avemu l'aiutu per capiscenu questu questu un alloghju.

Avviluppu di parlà: 1-3 mesi.

In attu, a parolla à sta età principia cù un chiancinu. Ùn avete micca cridutu, ma u zitellu ùn mai più si chianci. Ogni mamma sapi chì questu hè u primu "discorsu" di a picciotta. Ci hè ancu diverse intonations, è un timbre diffesu è a freccia di u sonu. In seguitu, i chjusi cambiani, avvìnninu à geringe è tutti l'altri sonu fuzzy, micca cunnessu in alcuna manera. Hè digià simplificatu di voi per capiscenu a causa di a manifestazione di certi sonu. Ch'ella sia da chì u zitellu hà bisognu di diaperi limpi, vole di dorme, di famiglia o di qualcosa cosa.

U sviluppu di parlà: 4-12 mesi.

Obviously, u to figliolu ùn ferma micca un significatu à ciò ch'ellu hà dettu in questa stage. Ancu se senteremu "mamma" fuzzy o "dad". Intènditi di parlà si alternanu cù un chjaru longtore. À questa età in a lingua di i zitelli, tuttu sona u listessu, cunzidimente di a lingua parlata: Inglese, spagnolu, giapponese o urdu. U so figliolu cumenzarà aduprà parechji soggetti specifichi chì sonanu difeenti da u restu. Questu hè per questu "cunfortu" quandu publicava.

Quandu un zitellu oghje in età, avvicinà a marca "un annu", cumencia à pocu à capì ciò chì hà dettu. Questu hè perchè ellu intende è imiteghja u vostru mudellu di parlà. U vostru figliolu dinò cumprà a simple istruzione, cum'è: "Dà a mo mamma un libru". Questa hè l'età quandu pudete fà cumu influenza u più sviluppu di u discorsu di u babbu. I sperimenti cunsiglienu per cumincià à cantà cù i canzelli zitelli. Hè sensu stranu, ma veramente aiutanu à sviluppà a so cumpetenze di lingua. Sounds pronunziati "canti" sò più faciuli di difende è dà emozioni pusitivi. Sì, sì, pruvate - vi sorprenderà da u risultatu.

Avvenimentu di parlà: 12-17 mesi.

À questu tempu, u zitellu ùn cuminciassi à dumandassi chjassi chì sò chjave per ellu. Di solitu esse parolle chì sò un sìllabile. Per esempiu, dà, beie, in, è cusì cusì. U solu, u zitellu prova à parolle è e parole più longa, spessu "sparghjendu". Per esempiu, mettite - dm, vogliu - chu. Un puntu impurtante per i genitori ùn permettenu micca un zitellu per accede à l'abballunità di sti paroli. Hè necessariu di pronunzià a parulla completamente, corretamenti, lentamente. Ùn hè bisognu di forza à u zitellu à ripetiri, ma permettenu à sente chì toccu à dichjarà quella o questa parola. Oghje chì i genitori miss this moment, dicenu, vulete cultivà, sape. In u futuru, u zitellu simpricamente segue u percorsu di a minimu resistenza, sdegnu per pronunzià e parolle. Chistu pò esse un problema seriu in u futuru.

U so vocabuli per un zitellu di sta età deve esse à 20 parolle, anche certi figlioli pò parle assai più, è qualchi ligeramente menu. À questu tempu, pudete pruvate da stimulerà u parolle di u zitellu. Per esempiu, mostrà i ritratti simplici è dumandà u zitellu per nome di ciò chì hè dipinta. Believe me, hè digià prubabilmente capaci di chjamà oggetti familiari. Ùn pudemu micca sempre bisognu bellu, ma avete sempre stimulerà i sforzi di u zitellu, curreggiate a parolle di parole. Turnu in un ghjocu. Pudete venerà cun un sistema d'incentive - petits premji. Ellu avia dichjaratu! - questu hè a vostra ricumpenza.

Se ùn avete micca iniziatu, pruvate à leghje cun u zitellu. No, per suprattuttu, ùn hè micca di parlà l'ABC. Senti à pusà vicinu à u zitellu, pigliate un libru cù grandi pittori è leghjite. U zitellu averà è eseguite - u migliori formate di i sapè fà. Fighjendu un ritu di ghjornu. Questu avaraghju servitore bè bè, è i figlioli sò assai piacevule à "lighjendi" i belli ritratti

À questa età, u to cumpagnu chì sà quantu hè impurtante hè di pudè parlà. A cosa principale per ellu in u principiu hè di ottene u cumentu. Allora - sperezza quarchi, cumprate sentimenti, cuntentu, lamenta, etc. U sonu diventa a basa di cumunicazione per u zitellu. Assistenza in questu. Questu hè assai impurtante.

U sviluppu di parlà: un è mezu à dui anni.

U vocabbu di u to figliolu addivite u grande è più grande è pò esse à 100 parolle. A maiò parte di e parolle seguenu esse monosilievani, ma sente u più spessu combinazione di duie o più simuli paroli. Per esempiu, "dà vucciu", "zucchero". Spessu, u zitellu combina parole micca bè ragiuni, confunde forme è finisse. Questu hè normale. Hè strattu chì d'esse espertu un discorsu cumprendenti da un babbu di un annu. Ma pruvate di corrigie, tutte e cose, avete bisognu. È hè di questu tempu per usarate pretexts simples, cum'è "in", "on", "above". "Sottu", etc.

U mo figliolu dumandà dumande interrogante simplici, cambià u tonu di a so voce per "rinfurzà" u so significatu. Ùn cessà u zitellu! Sempri sempre contatti, ancu i più sèmprici. Believe me, u zitellu vole à sapè tuttu, ellu bisognu risposti. E eccu avemu parlatu micca solu di u sviluppu di u parolle, ma dinò di u sviluppu generale di u vostru zitellu.

U sviluppu di parlà: 2-3 anni.

U vocabulariu di u zitellu hè digià vicinu à 300 parole. Pudete ancu esse chjassi brevi. Per esempiu: "Ioju u latte", "Give me the ball". Hè una età assai emotiva, quandu u zitellu "parla" ùn solu per l'aiutu di i parolle, ma ancu attrae gestiti, espressioni faciale, tutte a so capacità per espresi. Capricci Spartierati per u fattu chì ùn a capiscenu micca, puderanu stimulerà a corretta di di parole è di frasi in u zitellu, è vice versa - si sò chjusi è si nevene di sviluppà in termini di parlà. Hè assai impurtante per i genitori di sustene a so figliola, pruvate d'entendre, averebbe interessà à apre e novi paroli, è l'usi correctamente.

Per aiutà, torna i libri. Se ùn avete micca ancu attaccatu un ziteddu, fate solu! In seguitu serà più difficiule. Toccate cù u zitellu in parolle - i nomi di i diversi oggetti, cuncetti è sensazioni.

U sviluppu di parlà: 3-4 anni.

À questa età, i zitelli sò cunnisciutu più di 1000 paroli è accumincianu a parrari cu cchiu sentenzi cumplessi. Hè assai impurtante per insignà u zitellu u valore correctu di a grammatica. Believe me, hè digià à pudè assimbligà sta infurmazione nantu à u nivellu incunsciuttu. Speak correctly to yourself! Vede u vostru discursu, perchè tutti i vostri fiaschi è negligenza sò assimilati è ripetuti da u zitellu.

Ci hè ancu un pocu sonu chì pò esse difficili per u to figliolu. Per esempiu, "Р", "Ч", "Щ", ma in generale u vostru figliolu ti parlarà di quessa chì a maiò parte di a ghjente hà da capì. Se qualchidu sonu sò datu à u zitellu più difficiuli - travaglià ancu per elli. In a forma di un ghjocu, cù l'aiutu di poemas di divertente o di canzoni, pudete furmà u zitellu in pronuncia. Ùn cundisce micca stu mumentu!

I zitelli u gattivu di i vostri storii è i canzoni di prima di caminari di dorme Puderanu dumandà parechje dumande nantu à u mondu cun elli. Anu ancu avè l'uppurtunità di dì chì quandu anu stati, ùn mancanu i so dite.

Chì avìanu deveru i genitori?

Cumu aiuta per aiutà u zitellu sceglie per parlà correttu è in u tempu? E vale a pena feremu qualcosa? Worth it! I sperti anu identificatu diversi cunsiglii basi di cumportu di i genitori chì so figlioli sò ghjunti da dì:

- Aghjunghje à rilassate: l'eccessivu cura di quantu u vostru figliolu sapi parolle, quantu chjaramente li pridicheghja, ùn avete micca aiutu o u zitellu stessu.
- Un esempiu vivante hè impurtante: pigghiarè u zitellu cù noi à parechje posti diffirenti è dà l'occasione di vede è senti à e persone, e cose è ogetti. Questu hè un bonu modu per aiutà à amparà à parlà.
- Ùn no parleru cun elli cum'è adultu: Parlendu cù u zitellu cum'è se ùn sò micca 20 per aiutà à amparà. Anu sentate sentenzi curtas, una carizza in a vostra voce, per aiutà aiutà à u discorsu di l'adulti.
- Amparate cù cose simple: Cuminate cù cattivi simplicità cum'è, per esempiu, voce d'animali. Aghjunghje a so attenzione, è andaranu di ripiglià.
- Comenzate a parlà cun elli appena u babu: i zitelli apprendu a lingua da u mumentu di nascita. Hè ancu distinguishu trà e voce è di sonu, chì sò in u corpu di a mamma.
- Lea poesia, canta canzoni: sò un modu immensu per aiutà à u zitellu sappenu a struttura di a lingua. Anu ancu permettenu i genitori interaccettenu in modu divertitu cù u so zitellu.
- Ùn avete micca di a TV: Un zitellu ùn ùn percive un discorsu da a scena! No (ancu i zitelli) a telecastu pò sustituisce una persona viva, a so voce altamente, una facci renti.

Ogni cunsiglii per u sviluppu di a parolla di u zitellu.

- Utilizà e parolle adattate: Assicuratevi chì l'usu di l'usu hè parte di a vita di u ghjornu è di a lingua di u zitellu. Speak simply, with words comprensibili, cù intónazione even.
- Speak lento: U so figliolu deve esse capaci di sceglie di e parolle chì avete adupratu, necessariu per ellu. Allora ùn cresce in u vostru discorsu.
- Ripetiscenu parechji volte: Pò esse avvolteci, ma ripetendu e parolle è e frasi anu da aiutà u so figliolu.

Chì puderia influenzà u prugettu in u sviluppu di u parolle.

Ricurdativi chì tutti i zitelli sviluppu diversu. Allora, ancu chì u to figliolu ùn pudemu micca dettu assai da u vocabuli di i so cumpagni, questu ùn ùn anu micca bisognu chì ci sò parechji problemi. In ogni modu, quarchi cosa di l'esternu pò veramente impedisce un zitellu da sviluppà. Ci sò parechji fatturi chì influenzanu u parolle di i zitelli. Per esempiu, l'infizzioni di ucechjaru ponu accade à u ritrattu di parlà, è verificate chì u zitellu hà passatu un teste di audizione adatta.

Ci hè un scopu simplicatu per andà à navigà. Un zitellu à l'età di 1 annu usa sentenzi di 1 palora, 2 anni - da 2 parole, 3 anni - da 3 parolle. U schema hè cunnizciona, ma in u solu risponde à e cose di età di u zitellu.

Hè assai impurtante per parlà di seguitu à un prupietariu di i salute si qualch'è di qualchì l'articati seguenti sò apprezzate à u vostru zitellu:

Hè assai difficiule in questu mumentu per scrive una linea entre "normale" è "patologia". I sviluppi sò assai pocu micca. Qualchidunu parte di parlà dopu à un annu, autri dopu dui. In seguitu, cum'è regula, tutti "equalizer" è creanu picciotti sani assai sani. Ma i genitori sò sempri preoccupati. In questa questa l'espertevuli anu seguitu: "Se u vostru zitellu puderanu capisce più di una parola in a sente à l'età di 2 anni, questu hè u più impurtante".

Allora, ancu se u so figliolu ùn parlanu micca, ma in seguitu avè capitu: "Pozzu i vostri scarpi è voi quì - vi daraghju un ghjucatu" - ùn pudete micca troppu troppu.