Cumu capisce una donna?

I amate noi, avemu aduprà tutti i misteri di interessà i genitori, ma spessu cù chì u nostru misteru conduite un malincipente trà noi è u sessu più forte. Mentre ch'è avvintendu cun forti, sò stati canusciuti di guessing è cun i paroli "rinunziari" o "stancu" abbandunate u campu. Cumu? Dopucimu tuttu, sò i stessi, cù u scantu, coperto cù un velu di misteru. È scantanu "ùn capisce micca", inventà belli cù noi è scazzate à a nostra lògica. È vultà i lacrimi è pila nantu à u dolce. No, aspettate, avemu a capiscenu.


Cridianu chì cunnuscenu noi

Parechji siti nantu à a psiculugia è i magazini di e donne ordinariu notificanu à l'omi nantu à ciò chì veramente sò. E sta informazione avemu da daveru perchè perchè? Allora chì l'omi sò ciò chì facenu cù noi. Hè cum'è una struzzione per a manera di utilizà. Eppo vi vede, ùn mancà micca l'articuli cù i nomi piccati "Quale l'amassi in u sex?", "Cumu fà u purtà à l'aghjuntu?" O "Perchè cambià?". L'omi ùn sò micca esvisione, anu detti ancu à i testi simili solu di noi. E dopu avè lettu à a prublema nantu à l'òpira maestra di "Cumu a cura di una donna?" Accumincianu a fingenu di esse un super-macho. Hè ridiculu per vede a manera di povira chì sò, utilizendu i so metudi nantu à noi, cunvulsivu assumendu chì avè unlevelatu u nostru còdice è sò oghji omnipotenti.

Eccu, aghju fighjenu i sbagli masculini basculanti in l'intelligenza.

L'omini voli una cosa - si maritassi

Eccu micca! Tutti i zitelli sò seriu nantu à u matrimoniu, chì significa chì ella hè ancu appiicata à l'scelta di un sociu. Iè, quandu a ghjovana hè statu determinata da a so priurità di vita, è hà dettuna chì ella era propria per u matrimoniu, ella cumencia à vede à qualsiasi partinarii cum'è un maritu potenziale, ma solu perchè ella hè preoccupatu per l'esercitu è ​​i relazioni serii, chì sò assai più impurtante ch'è u stampellu in u passaportu. Ùn àbbia paura chì dumane matina arraggiarà à u registru di e persone cunghjuntatu, forsi ùn avete micca passà un casting per u rolu di u so maritu.

I donne sò u saccheghje chì passanu assai soldi nantu à cose senza necessità

Prima, ùn sò micca "cose ​​senza necessità". Qualchida compra face a satisfazione di a donna, secondu un funziunatu funnutu di trembles o una cortina chiaru in a cucina. L'omi sò più pratichi in i so acquistori, in a maggioni cumpranu una nova cosa in cambiu di l'anzianu, avemu avutu u dirittu di sceglie. Hè per quessa chì u quintu paru di coghju aiuta à a ragazza per sentu spéciale. U nostru "vogliu" diventeranu "averebbe bisognu" è u megliu per discutiste cù noi à quelli mumenti. Ancu s'è pruvate à turnà à u sensu cumuni hè sempre valenu, ma micca in una forma rude. Dìcimi chì in quelli sapori è di u so vistimentu blu, a vostra dile mi piace assai mas sexy di quellu in questi "manichecci" terribili in un cincu centimeteru hairpin.

Lavatu, cleaning, cooking - destinazione di a donna

Perdiga, hè questu where is spelled out? Sì a zitella è hà degnatu per svegliammi in a matina cù un aroma di cafè è, in u stessu tempu, strapped a vostra camisa per u travagliu, ùn era micca solu vigoru, ma spessu, ùn significa micca chì era guidatu da un sensu di deve. Sò i tattizoni di e donne chì mostranu a so preoccupazione. È, crede à mè, ùn ogni omu era cusì benignu. Allora invece di cullà u nostru u nasu è pigliate cunvalidatu, ludà a vostra hostesse è a ringraziallu per quellu gestu.

Una donna bella ùn ponu esse intelligente

Bonu, ciao, venite! Ci hè chì avà ogni donna bella avissimu avè un certificatu cù ella, cunfirmendu chì u so IQ hè più altu chì quellu di un scimmia? Questu errore hè dinò l'espressione "blondes - stupidi". Cumprenda, finarmenti, chì stu stereotipu hà subitu stessi. Una bella donna pò esse più intendente ch'è micca, ma a so saviezza ùn devi micca di fà cumpensà, perchè un omu hà da esse un capu, ha di supranveghjà u so cumpagnu in forza è in a so mente, cusì avemu, i biddizzi, anu aghjustà a so capacità usendu un stupidu stupidu.

Riposare femminile

Chì avete capitu? Iè, in a bagnu, sò tutti chisme (è avà l'attinzioni!) È chiarizzà. Iè, sì, l'omi chì a nostra si cumu in u cursu di l'eventi. E diceranu à u megliu amicaghju nantu à l'ultime nutizie. Justus operanu di fatti, e e donne cumplementà cù e so sensazioni. Ma e chjaru femina hè manifesata solu in i casi chì altre affari impurtanti in u sessu fieri ùn hè micca. Ma quandu un candidatu decentu apparissi nantu à l'orizzonte, cunducta telefonii annantu à i "cumpagnie di i scarpi di Natasha" è "u maritu di l'Alcochisiani di Mashkin" si sfondate in u sfondatu, perchè ella hà bisognu di creà a so propria chiarosa about ella, a causa di quale si pò esse esattamente.

Oh my God, veramente sapemu

Fighjemu a faccia, avemu da viaghjanu in viaghja cù l'omi per parechji mil anni, è questu tempu d'avè bisognu di bastassi per aprenetterà qualcosa cosa. Ùn ci hè nunda di male. Per quessa, una volta, quandu si lamintassi à u so amicu: "Ùn si capisce micca à mè," pensate à curretta, ma ùn capite micca veramente capitu. Forsi u vostru omu hà sapi più nantu à ciò chì pensate.

I nostri usi

Per sapè veramente una persona, avete bisognu à fighjà, aghjunghje à fà è observe, chì, in fattu, succedi in u prucessu di famiglia. Avemu solu infurzata verbale nantu à u seben, perchè ùn vi maravigghiate quandu, in a mattina, duie tazza di zuccaru si apparenza in a vostra tazza, è i pezzi di torta favorito nantu à u pratu chì ùn avete micca parlatu in altamente. È tuttu perchè u vostru omi hè osservatu. È falla u scurdà di a data di u primu baciu, ovenu una volta un annu, ma ellu mostra a so attentzioni in i ghjorni petite ogni ghjornu.

U Signore Freud hà dettu tuttu

Ogni persone per u tempu si tratta di parè megliu di quellu chì hè veramente. Ma ancu i vici più prufonda, prima o dopu, esce fora a faccia veru. Allora una zitella intelligente di una bona famiglia pò viaghjate bè issa amante di SDSM, è l'àvuru Klabersha hè un excelente ídolo culinario di l'opere di Pushkin. Di sicuru, ci sò l'omi chì ùn pò micca vedà più cà u nasu, ma ci sò quelli chì miranu à a ragazza un paru di volte, leghje cum'è un libru apertu. In ogni unu di noi, ci hè un psicologu chì pò esse analizà no solamente cumpurtamentu evidenti, ma ancu oculta. Questu significa chì ùn parlanu micca tantu di e azzioni chì facemu, quantu cumu duvemu fà. E l'omi hà amparatu à aghjunghjene dui plusie: i vostri giullandu, gestu, esprissioni faciale sò longu infurmatu di voi, è più eloquente chì u vostru discorsu.

L'omi sò educati da e donne

Ùn si scurdanu micca chì, secondu l'omu ùn si vantava di a so indipendenza è l'autoeducazione, i cuncetti principali di a vita, i raporti è e donne sò stati pusuti da a so mamma. Era u so esempiu chì dimustrò una duma veru. E sta imagina persequiteghja, dittendu e cose qualità chì a so mòglia vole esse. Quante ghjornu li fimmineddi sèntenu da i so cumpagni chì u ghjornu chì a so mamma preparava savurosu borscht più deliciosa, sguassate più spessu, ùn buttone mancianu micca cusì ... Ma a mamma hè ancu a principal mostra di feminità, tenerezza, bellezza è dispatchiva. Dopu à quellu chì ùn importa ciò chì ella dici à u so figliolu, perchè Natasha da 7-B ùn mi circà, perchè l'Olenka d'un primu cursu si scontra cù un bellu più successu, perchè Daria Sergeevna da u dipartimentu di cuntabilità accunsenu à vedeti. Sì, è ghjè! E questu ùn significheghja micca chì i vostri fideli hè u figliolu di mamma. Hè pussibule bisognu di a so educazione vicinu à voi, ora l'omu ideale. A vista à a so matri allora i relazioni cù u pappu, cumu per esse di situazione difficili, cumu per risolve i prublemi è sopra adduviamente affinchèvule, cumu si importa di i so amori, u futuru omu hà aprende à capisce è capisce u donne. Sò prontu chì in "desclasificatu", un omu hà acquistatu un aliatu forte.

E finarmenti ...

Damaschi! Be open and understandable. Forsi l'omi è lyubyaetzgadyvat rebuse e chiancianu à tutti i quelli chì anu circà un misteriosu è misteriosu, ma sò sculacciati à quelli chì ùn anu pruvatu d'amparà quelli da a so propria essenza, chì pò esse dichjarate senza manera è ùn teme esse stessu. E ci sò sempre assai sicreti chì ùn avemu micca bisognu di sapè di a forte mità di l'umanità.