Cumu pudè à trattà a depressione in casa

Quale hè chì in a so vita ùn senti micca a prissioni di a depressione? Puderà a maiò parte di avemu adupratu stu prublema. Avemu a paura di tristezza, spleen, nervosa. E perchè? Ci hè parechje varianti di risposti: ùn sapemu chì fà cù questu, avemu a paura di parirà débilu o di rinfriscà a mascara di una persona èternu felice. Ùn parechji pirsuni sapanu cumu si tratta di a depressione in casa. Ma a depressione pò esse un incitantu à cambià a vostra vita per u megliu.

Quandu a tristezza chjude à a porta, avemu a paura di abrirla, perchè dopu se chjappà è l'auto-pity, è a dispramentu, è a desesperanza. Ma questu hè tuttu impotenza è u muru hè felice. A l'accettà in modu amici, intende chì l'ingerimentu pò vultà per a forza, cusì dolore pò esse misericordia è umilità. È questu, a sua volta, hà da guidà à u crescitu spirituale. Ùn ci vole micca discu micca un invitatu invitatu, state à sente cunsiglii d'amici, per sguassà di questa cunnizzione più veloce. Chì capite, a diprissioni ùn hè micca ghjustu cum'è questa, e circustanza l'hà purtatu. E spessu, hè a perdita, qualcosa bè chì hà partitu a vostra vita, è nunda ùn hè apparinatu. Emprumbe per sente abbandunatu è inutilu in vita. Avemu vedutu solu i latte e mani e ùn ne capu avà u bonu. E ancu più più, ùn si capissi chì solu cù a dipressione sìammu in u passatu, invece di vive in u prisente.

Per fà u travagliu di a depressione, hè bisognu di accettà u fattu chì u pardonu è a tristezza sò in a vita di ognuna di noi. Ma si abbandunonu, è a tristezza pò stà. Allora hè ora di dumandà sè stessu: chì vo ùn avete micca davanti à u mumentu per u sensu chinu di vita. Quandu avemu da principià per esse à noi stessu, hè più faciule per noi di capisce a nostra rilazioni cù u mondu.

Puderete per sente tristi. Pruvà d'intende in quale parte di u corpu hè, diretta in ssu spirti è l'exhalazione. Catch all the moments and pictures that come to your mind, and then return to reality. Induvularmenti, hà bisognu di forza è curaggiu, perchè fighjenu in l'ochji di tristezza ùn hè micca faciuli. Avete sentutu cum'è un observatori esterno chì ùn cunnanna micca i cundizzioni, ùn hè micca ghjustificatu, ma simpliciamente esisti cun elli. Ùn sò micca stanu culpèvuli, permettenu di chianciri, brusgiate, ma cunsigliu. Nisunu serà u supportu di l'ànima ferita cum'è voi stessi. Da questa position à sè stessu, tuttu hà cambiatu rapidamenti. À quellu chì hà andatu, pudete cunse e di calma di calma. Cum'è l'anu dettu, ogni diprissioni porta un messagiu in sè stessu. È esse l'accerta sperimenta chì avemu da appruntà à esse studiatu è indipindenti. Impunevvi u core prumesse una intrepretazione chì ùn site micca vittatu di stu mondu.

Impruneta cù a diprissioni ùn hè micca piacevule. In particulari a maiò, in casa. Di sicuru, a diprissioni da una banda hè una reazione nurmale à qualchì avvenimentu pateranu in a vostra vita. Ma di l'altra banda - hè a strada di a malincunia, chì ùn te rinvià micca. Per esempiu, hà scumpete cù u vostru amatori. Avete travagliatu risicientu, piatru stessu, solitude. E, solu micca nantu à a basa di avvenimenti reale, ma ancu da i cunghjettu propii. È questu quì sò i splei anu cun noi in a perra. Iè, hè difficiule di apre sienti a vostra imaginazione, ma avete bisognu di fà questu sè vo ùn vulete passà a vita cù l'installazione "Ùn aghju micca bisognu". A depressione è e situazione assuciatu cù questu hè solu un stadiu chì devi esse passatu cù un corpu apertu. Aghje a gràzia a vita per ciò chì hè bonu in a vostra vita. Truvate mette, cercanu per elli, è ùn viranu micca. Dienti cunsiglii pratichi à i psiculogisti chì facenu a depressione in casa:

• Cumu pò esse facite senza much diffiurtà, hè di vede a tennulazione di l'ombra scura. Se ùn avete micca e cose brillanti, ùn sia micca mandatu per andà à cumprà. Hè assai aiutu. In a medicina alternativa, ci hè una industria chjamata terapia di colore. Ùn crème micca chì i culori brillanti pò venerà, è vede e vostri amici, chì sgradate chjamate sicondu di u vostru modu. Se crede, guarete sicurezza "l'ordine" in casa. Pienghje purpurenu, fate cum'è parechji accenti culuriti in l'internu, attacca un cartellu affirmatu di vita nantu à u muru.

• Fighjate in a vostra vita più luminosa, cammìnanu per a strada nantu à i ghjorni sole, fighjenu u focu. Ùn hè una chjappia, pudete chjamà una cannila.

• Caminate per a cità. Pudete fà ballà o esse realizatu. Comu s'ellu ùn deveria micca esse chjappà di a casa, ma, per esempiu, dances à voi aiutà à l'altru di un certu momentu per esse da l'intrusive pensamentu. Dopu tuttu, ùn penserianu solu di i movimenti è di a musica.

• Chjamate quelli chì ùn sò micca stati sappiutu da un pezzu. Better yet, fate una appuntamentu. Cuntate cù l'amichi, a gente cercana - nunda di più ùn hè micca aiutu per trattà emozioni negativi.

Pensa à qualchì passatempi chì avete longu di fà - forsi questinu, o bordar, o ancu i corsi di attu.

Queste simplicità, apparentemente, i cose ci portanu qualcosa bè, chì ùn hè micca ghjustu annantu à rimpiazzà a depressione. Ricerdu solu chì i vostri azzioni è e decisioni duveranu guaria cuntentu.