Men's Sexual Fears

Sicondu studii di i psiculoghi, i porsi sessuale masculi difenu significativamente da e donne. E ancu i soprapanti i numeri. Quantu chì l'omi ùn ponenu micca, u 80% di elli sò teme da qualcosa in relazioni sessuale. Nisunu eccezzioni sò scritti guapi, macho, Kazan e Lovelace.

A cosa più terribili

Un recenti maghjinu à scogliu largu di omini d'età 18 à 50 anni identificanu quattru maiò temi sessuale. Citamu nta l'ordine per decendente.

Ci hè vintu chì a maiò parte di tutti l'omi anu teme di un sughjettu di u preghjudiziu (84% di i rispondenu). Infatti, queste informazione piace medichi è e donne. Questu suggerisce chì l'omi ùn credi micca percecule a terminazione artificiale di a gravidanza, per capitu. Ricunnoscci chì l'avversu hè un gran peccatu. Ma, sfurtunatamente, ùn sò micca pronti pronti di diventà babbi, quandu anu sensu teme di questu. In modu, u temu subconsciousu di u partitu di l'imbarcu hè una di e cose più cumune di impotenza in l'omi.

U sicuru postu nantu à i pezzi sessuale di l'omini sorprendenu assai. U 70% di a meza forte di l'umanità sò paura di vèrgini! Questu hè chì u tempu hè passatu quandu a castità di a mòglia era una cundizione indispinuta per un matrimoniu propiu. È e vergini giovani ùn sò micca u limitu di i sòni di l'omi. Chì à quellu malu (teme di u sangue, ragi fisiologicu o psicologicu) hè micca infurmatu. Per a paraguni - solu 38% di e donne ùn volenu micca esse u primu à avè i figlioli virgin.

U 68% di l'omi anu teme di paragunà cù l'altri omi in una manera sessuale. È ùn hè micca tantu di a talla di a dignità di l'omi. Dopu tuttu, non a dimensione hè impurtante, ma a capacità di "usà". Piuttostu spessu, i teme arise in e cumpetenze sessuale, manifestazioni vivu di senteri, fantasia sessuale, l'abilità di sperimentà - questu, in u pianu di a cumpatibilità psicologica di i partinariati. È l'omu hè focu mentre u so cumpagnu dici chì l'amante predilettu era più romantico, affettuosu, assertiu, etc. Sicura chì una donna intelligente ùn hà mai paragunà pubblica di i meriti di i so cumpagni. Ma l'omi ùn anu teme micca solu ciò chì e donne diciarà, ma ciò chì pensanu.

U fattu chì assai omi è un pocu egoista hè cunfermatu ancu da l'statìstiche. Solu u 46% di l'omi ùn anu teme micca à suddisfà a so cumpagnie. Hè ciò chì più di a mità di l'omi prupone à a satisfaczione di i so propiu culesti sessuale. Ùn hè surprisante chì in questu sensu, assai donne ùn sò micca sempre l'orgasmi. Cridemu chì u vostru òpere appartene à u codice prediluguu 46%, è e vostre verevuli sessuale ùn sò micca indifferenti.

Tuttu u terzu omu hà un scantu di esperimenti sessuale. Qualchissia da e donne fugliate di stu missaghju, ma a maiuranza serà felice - serà micca falu per fasgiunà nantu à e faldes.

Altre cause di teme l'omi

Frà altri pirsuni sessuale masculi, nota u scantu di a so libertà. Una donna, avennula un omu, aspetta da ellu cresce l'attenzione, cura, cura. Ma l'omi à u listessu tempu si sentenu propiu di qualcosa. Cù amici, ùn l'aghju micca a biera, ùn vi manca longu, parlate à mè, andemu cammi solu. È quandu si tratta di zitelli, parechji omi "evapora". Eccu, ùn ogni omu ùn hè vulutu sacrificà a so libertà per u sessu.

Inoltre, l'omi sperienze quandu sò attraenti à l'ochji di e donne. Inoltre, i genitali guariscenti volte cumpiacate in questu quì più di calvedari i picciutteddi cun tanti manufatti di cervecita. E u scantu di non piacevule à una donna hè più forte, u più currettamente l'omi anu vistu per elli (per esse, sicuru, ùn hè micca di narcisisimu).

U ghjovanu tendenu à teme u sessu per u timore di vede u so inexperience. Ma per parechje ghjoculi, stu "difetto" per contru hè un grand assaut. A situazione hè più diffìgliu quandu u tempore hè causatu da u timore di l'ejaculazione prematura. Hè assai impurtante per cumprenderà è furnisce assistenza psicologica da u socie. Inutili, timore diventa in disfuntura sessuale seriu.