Cumu perdu di pesu, senza perde a so frescura è a bellezza: scuprite 3 sicreti di Aishwarya Rai!

Ùn ognunu di ricurdeghja i storii di films cun Aishwarya Rai, ma a so bellezza ùn ponu esse inchiusu: una figura magnífica, rossi belli ghjorni bellissiti, pelle terciata. L'attrice indiana admette: prucessi di salone, dieti è forza putere chì prefere i cosimi di a casa, i frattiali è a yoga. E comparte dispunì li règoli chì anu aiutatu à venenu à a forma dopu à dà nascita è di novu per truvà e forme chì vole.

A "Regola di Eghju" hè una tecnulugia efficace chì Aishwarya hà sviluppatu nantu à u so propiu. A so essenza hè simplice: ottu vetru di acqua neve un ghjornu, ottu pranzi in porti picculi per un ghjornu, ottanta ghjornu di sonu duru in silenziu. L'attrenda assicura: l'observanza regularmente di stu principiu ti daveranu a pelle, a salute, a vivacità è u bon d'umani.

Fate una dieta cù i vostri preferiti. Ùn limite micca u menghjulu à i corsi altrimente caluri senza boni - ùn deve esse un postu per i lumi addiziunate è i tratti utili. Pruvate di manghjà più pezzi è vegetali, per bocelli selezziunate u fugliale, i fichi è i dati - ùn sultanà micca solu u sensu di famu, ma ancu proporcionanu u corpu cù micronutrienti impurtanti. In l'absenza di contraindicazione, aghjunghje spices à l'alimentariu - panzu, currie, craimi e caldi turmericu si mette u metabolismu.

Andate in sport per sapienti. Se ùn pò micca esse sullevati l'esercizii cù una barbell, seguitate l'esempiu di Aishwarya: principià a yoga è a natgia. Tali cumorti aiutanu à rinuverà u tonu è appughjatu a figura. Aghjunghjite i visitori di passeggi uccidentale com'è un complexu aerobu - è avete u corpu di i vostri sogni.