Eserciti di u yoga per suscitarà u tonu è l'umore

Parechjate ùn anu ignoratu u iocu, crede chì per praticà averanu bisognu à avè un corpu assai flexible. Questi errori sò assicutatu spiratori di e fotografici di e persone chì cumandenu cum'è asanas. Di solitu issi discrizzioni riticanu those who have practiced yoga for many years and whose bodies have long been so flexible and pliable. Ma ùn hè impussibile di capisce quandu l'alma di quantu tempu passavanu veramente, perchè u so corpu hà pigliatu una forma. Per quessa, quandu anu à circà l'imaghjini, deve circate di pensà à l'altru direzione: formi belli è un corpu flexibule hè un modu di travaddu. È cum'è ogni viaghju, hà u so propiu iniziu, chì, in fattu, hè u puntu di iniziu da ellu cuminciamu, vulendu cambià una cosa in noi è a nostra vita. Cù questu pensamentu, ognunu di noi avà principiatu à cumbatte asanas. I lati di ioga sò adattati per ogni persona, è ancu per algunu chì u corpu ùn hè micca distinatu da a fluria è a gràzia. Una cumpagnia impurtante per tutti i praticanti hè a circusta di unità trà spiritu è ​​corpu. È micca solu per diventà cum'è plastica chì a zitella da u ritimu di Pablo Picasso. A cosa principal hè di cunsevi è di a manera chì seguite. Eserciti di u yoga per suscitarà u tonu è l'umore l'aiutà.

A bellezza vene da ellu

Inoltre una persona assai attrattiva ùn hè micca aggradèvule quandu sia in folla, inganna o tensa. Ioga prupone à rilassà, aiuta à risolve i prublemi di ghjornu è mostra a manera di capiscenu a nostra manera. In u prucessu di l'autuditora, diventenu a più flexibule è più ridottore - ogni muvimentu novu hè più faciule, a spine hè ridutta, u risultatu, a pelle aghjuneghja una nutritioni fresca è stanca fresca è viscosa, comu si brillava da l'internu. U corpu accumenza di radiate bellezza.

Trascendendu fora di i limiti di a cuscenza

Avemu nascinu cun pensamentu puri è una anima brillanti, senza preghjudizii è experienti nervi. Quandu anu creatu, avemu avutu supranvià situazioni stressanti è acquistà abbitanti periculosi - chì era riflittutu à u nostru corpu. Sutta u pesu di sti prublemi, i spaddi sagged, a spina assumiu una pusizione antinaturale, u mo cervu hè sempre caricatu di prublemi, chì a fai assai difficiuli di rilassate. I praticanti ioga prupone, avemu dumandà cusì à circà l'armunia, un pocu equilibriu trà u motion and quietness. Questu ci ajustau megliu capisce u nostru gustu, cumprende l'attitudine in u mondu chì ci circonda è pigliate a decisione bona. A ghjente sò venutu viaghjate à i classi di yoghi cun cirte aspettate da ciò ch'elli ponu ghjunghje per allizienti praticanti à tuttu u tempu. Hè ridiculu à dì, ma assai parechje persone trattate a pusizione di e so mani cum'è qualcosa infantil. Forsi si usanu à fà cum'è cusì 20, 30. Quaranta anni fa, ma forsi ùn hà mai pensatu chì elli avissiru a ripetiri. In certi casi, fatturi, cum'è per esempiu, u crescita, pò esse cunsideratu una contraindicazione per una postura. E certe volte in u stessu creatu, sguardu, pò guidà ancu qualcunu di corpu di corpu mentre à realizà l'asanas. Ma, gràzie per un persistente persistente è a furmazione ancu e persone ghjustu pò fà un persone nantu à e so mani. Cusì, i yoggi destruzioni i nostri crenzii è e credenze nantu à e nostre propri mancassi è limitazioni. Cumminciamu à capiscenu chì i limiti di e nostre posibilitate sò assai più largu di l'avemu averemu pensatu, è da questu sensu l'aligria di a reencarnazione, cum'è se ne nasciemu novu. Hè piace à vede l'ochju di cumu un cane petite hà amparatu à rializar cumandamenti novi. Hè per quessa asana hà un valori psicologicu enormi è multipurpose. In u sensu fisicu, l'estimulazione di u ghjornu di u sistema endocrinu permetterà mantene un livellu hormonal equilibratu. Muvresse acquistenu un tonu, rinfriscanu. U l'attuale psicoterapu di u ioga in quelli chì praticheghji hà regularmente, hè riflittutu in a vita di u ghjornu. I seguenti di u ioga cuntenu ch'elli ponu espansione i limiti di e so capacità.

Breath of life

Hè assai impurtante di mantene a vostra individualità è a cumprinzia di u vostru altru. Questa hè una cosa chì sustene e pruteghja in tutta a vita. E a forma di u corpu hè solu una rapprisintazioni di ciò chì representemu. U risultatu di u nostru diliziu cuntinuu lentu, intrigatu, intru sensu, chì infetanu i tele-nervi, sistema circulatori, organi, ossi, tendini è musculi. L'obstaculu principali di a libertà è a satisfacità si trova in trascuranza di l'integrità di u nostru spiritu è ​​corpu. U cuntrollu di respirazione (in Sanskrit - Pranayama) hè unu di i funnamenti principali di u ioga. Cumu cuntrolle l'inhaler-exhalation, cuntribucimu a nostra mente. Questu hè l'utensili chì avemu l'usu quandu travagliammu cù prana (in a filusufìa indiana - un tipu specje di forza vera). In ogni locu, in ogni cundizione ci hè a vita, ma ùn hè prana. "Pra" in Sanskrit means movement, è "on" hè un cambiamentu constantu. Prana hè cum'è l'electricità, chì hè presente in a natura in tutti i so formi aleatorii è imprevistati. Lu lampu fasgianu quì è quì, è ùn pudemu mai avvisamente cun precisione induve ci trapassarà u celu a prossima ora. Ma se ligemu l'electricità à i filieri, u so muvimentu sarà prontuve - sulu quì pudemu gestionà. U filatu hè u mezzu per quale a traspurtate l'electricità da u puntu à u puntu B è pò esse aduprà l'energia, per esempiu, per illuminà e case è e strade. Guariscenu com guida per quale stu prana flussa, ma u fattu hè chì i caghji fussinu pò esse torciati, danucati o rotte. A pratica di u ioga permette di ritruvà a forza di vita à i nostri fili è permette di sta energia di flussu liberu à novu à u corpu.

Semu ciò chì avemu manghjatu

L'aparenza di a figura hè dipende dinò l'alimentariu chì cunsuma. Unu di i fatturi chjave chì anu aduprà a dieta. Ùn vogliu micca dettu di u vegetarianismu o cumu avemu manghjatu, ma mi piacemu cumprà di i mio scuperte, in particulari cun prudutti sani. Ogni jornu, avè da vendita è cumprà verbe, pepini, radiche è nettli. Mesturaghju tutti i prudutti in un blender e bevande, è ancu s'ellu ùn hè micca u bè più boni è dilicatu, mi sentu cumu mi cumene cù l'energia, a falla più forte è più forte. Cò cockti vechji da eterna, gemiculate di granulori è verdura sò ancu assai utili per u corpu, perchè cuntene assai boni vitamini, minerali è aminòcids. A parola "Surya" significa "Sun", "Namaskar" significa "salottu". Questa prublema hè populari in ioga. Hè cum'è a preparazione per un esperimentu spirituale è espansione di a cuscenza. U tempu ideali per a classe hè sunrise.

Tadasana (pose di a muntagna)

Stand upright, piedi, pulgari è tacchi tocanu l'altri. Assicuratevi chì u pianu di u corpu hè ancu distribuitu à u pede. Ùn ti struisce i vostri grossi toes, arrassate e sughjenu tranquillamente (questa hè a so pusizione per tutti i positi posti). L'ossigenu sò mantini in lineu cù l'altri, a strainata di ghjinochja. Hips è buttigli apprehensione, dissiru u pettu, prescia u stomacu. Tira u collu, mentre u capu aspetta. Mantene e mani in u corpu, tirannusi, palmi di fronte à e cosce è sò cun elli nantu à a listessa linea. Ùn ùn mi rinfriscà. Puru per 20 or 30 sicondi è respira normalment. Tadasana hè assai impurtante, siccomu a maiò parte di l'asanas cumencianu è finiscinu cu questa pose.

Uttanasana (postura di trazione intensiva)

À l'exhalazione, praticà in fronte, chì culloca i to palme nantu à u pianu parallelu à i pedi (dettati di e palme è i pedi à u stessu livellu), chì ùn ponu micca righjuntu u pianu, pò piglià i bracciale. Allora pruvate di tuccà a corpi di corpu. Stay in questa position per 1 -2 minutes, secondu di a preparazione. Doppu a inalazione, rilassate è torna lentamente à a pusizione di partenza, e mani à u listessu tempu cariu. Fate una exhalazione completa.

Urdhva mukha svanasana (posizione di u cane cù a risata)

Fate nantu à u to stomacu, ponu i to palme à u liveddu di u pettu. I pezzi mintu nantu à u pianu 30-40 cm sfu. Sutta l'exhalazione, strapate u corpu da u pianu è arregistrà i vostri brazze. Trascurgate a spine è cundannate a testa, curpondate. In questu casu, u corpu è e so ghjustu devendrà u pesu, ripusendu solu nantu à i palme è i pedi (senza respirazione). Mantene in questa position per 10-15 seconde. Allora riturnate à a pusizione di partenza.