Cumu pò esse creatu un cosiness in una stanza?

L'apparizione di l'appartamentu, cunsulazione, impurtanza, ùn dipende micca solu cumu l'uttellu hè chjubatu, u disignu di l'appartamentu hè fattu, ma dinò dipende à l'scelta di lampi, di decorazione di muri, tessuti decorattivi. Vi diciaraghju cumu pudete creà un cosiness in a stanza, selezziunate u teatru decorattivu per fiaschi, tappe è carpenti nantu à u pianu, pittura è ornamenti.

Tire decorativi è cortini.
Draperi è di cortini sò l'elementi principali di decoru un appartamentu.
I Puritani ponenu sottumaritziunate e difetti di e porte è u ventu in a stanza, pudete expandà o allargate. À a finestra parechje più largu, hè bisognu à colpu e cortini nantu à i dui costi di a finestra, pigliate in più di l'apertura di finestra, parte di u muru à u left and right. Quandu avete bisognu di risturà a finestra, a cortina deve esse affissata à a cornisa, chì currisponde à l'apertura di a finestra, a larga di e cortini in questu casu, deve esse à u pianu.

E boni draperi è cortini, siddu si trovani gruffi dritti è assemblei.
Per ghjunghje, hè necessariu chì l'larghezza di i cortini supera l'una è di a meza l'alte di l'apertura di a finestra.

In un locu in u quali sò stati fugliati senza cartafacture o dipinto, pudete aduprà tessili per drapes e cortini cù un patronu per fà chì u tessili ochju u listessu colore cù i mura, ma era di una sfarente sante. Sì i mura di parechje mudellu, tandu pò esse usatu e tessili sbattuli o cilesti finamente chiseled.

Sì in una stanza nantu à u ventu hangat è draperi, è tagliolini, a tela di draperu ùn deve esse senza un patronu, da una tessitura liscia. Quandu e cose grande sò in una stanza chjuca, anu bisognu à esse coperto cù un dipenditu di pianu chjaru o di panni in lustru, altri esistenu sti cosi.

Hè permissibile d'utilizà un grande patronu per u tapichje in mobili in altì e grandi camere, pò esse usatu per cortini è draperi, è dinò per u mobili di grande tene.

I tessuti cuntrolli sò assai boni per u tapiceriu di mobili, per cojins, capre, tovuleti è di cortini. Per una stanza chì hè dipinta in culori chjardi, hè bisognu di sceglie una lumera.

Se ci sò radiaturi sottu u vitru, cortini facianu viscose, nylon, nylon, tulipani di serra sò purtati à u sollu di a finestra, perchè i tessili sò in cuntattu cù e battezza è esce.

Longa, stretta, drapere da u spaziu densu, dà a stanza un stigghiu stretchinu, sete fiori di una tela fina, per esempiu, da un nylon, sò culligati da assemblei magnificenti, dani a lume di luminiscenza è di l'airità, è a frescura pò dà a cortina di l'uttine da e materiali à a cage.

Avete bisognu di sapè chì, sè vo pudete usà tessili di viscosa o tessuti di sita brillanti cum'è draperies, o l'utilizanu pè tapiserie, per cortini, in un locu modestu ci si trovanu assai smartu in un locu modestu.

Draperi è cortini di tessili caru, cum'è a sita, di velucità, avete bisognu à fà cù u forcu, stenderanu cù tuflini pesci è profonda, bè, allura ùn spone micca, è brûninu à u sole.

Camini in caticcalla è tapete.
Curnutu bè cù a caratteristica è l'arbureti tremendi, pare ch'elli aumentanu visualmente a camara, spicialmente quan u patruni di catina hè homogeneia è pocu pocu. I caratteri chjomi sò colpi vicinu à u bacia, a tavula è à u sufettu.

Ùn si trova incùmodu chì i catuzzi hè spargugliatu nantu à un cantu o cuddaru, hè megliu di stolpirà parpule cù e parete. Ùn custruiscenu micca in un locu parechji sfarenti in u stile, u patronu è u culore di i picculi camini è tullieri.
E l'alfombbe è l'alfombri multicruciante sò vistiti boni in una stanza chì hà parechje muru.

In un spaziu ristrettu longu, pusonu dui rete in parechji gruppi di mobili, cusì l'abitazione hè divisu in dui parti, u listessu pò esse uttenutu cù dui tappe, quandu i muli sò solidi. Quandu u mobili hè cusì cusì chì vera chì una sola stanza hè siparata da l'altru, allura a sala visitatore ùn hè micca tantu longu.

Sì u tappe tappe u pianu finu in a stanza, u pianu di u culore di basa di a tapita si deve esse presa com'è a basa di colori di i muri, solu hè bisognu di piglià un pianu più chjaru.

Quand'omu diprezzate un spaziu per daraghju dulcezza è calidez, camini è catuzzi, esigemu cura, chì ùn hè micca sempre pussibule per i persone busy. Una carattere chì ùn hè micca piace neat, zattera, disgustatu à l'ochji è ùn pare micca ighjeni. Se ùn ci hè micca pussibile di impastallu u tempu nantu à a spessu a pulitu di a catifa, hè megliu abbandunà.

Ornamenti è dipinti.
Hè megliu perchè una bona scena in un locu lampatu, nantu à pareti lisciate veddi i pittura impressiunanti di a pintura. Quandu i pareti sò stati culpiti cù u wallpaper cun un patronu, aduprate a foto chì deve avè un grande marco.

I pitture ci vole di calà e equilibriu a situazione di l'abitazione. Anu aghjustatu cù a forma è a dimensione di u mobili, illuminà u scagliu di scrittura, chì deve esse situatu nantu à elli. Una figura cun un formatu verticali pò esse equilibratu da un vasu bassinu chì pò esse mette nantu à u gabinetto, ma una figura cun un formatu horizontale precisa un vaso forte o un vasu.

Hè bisognu à colpi una stampa nantu à u muru, à u nivellu d'ochji o un pocu più bassu. Un grande scogliu, scrittu in l'oliu, hè colpu à l'acqua. Foto, gràfiche è aquarelle sò chjappu di ghjunghje è parechji ritratti in a filetta, siddu appartennu quasi nicu in a natura è grandezza.

Aproveche i nostri cunsiglii è vi vede cumu pudete creà cusiminu in a stanza. Dopu tuttu, a cunsulazione ùn solu depende di cumu l'appartamentu hè impauritu è ​​cumu furnitu, ma ancu da a ghjente chì vive. Ùn serà maiò stosu in una casa duva chì l'ochji sò intesu, perchè u tempu in a casa depende di voi.