Cumu prutezione cuscuglià a puzzula in casa?


L'ochji bassichi eccezziunali sò a chjave di successu. Questu permette di fà un pruduttori puliticu, corsi apposta colti di i cosmiculemi decorattivi è, sicuru, ciurenu bè. Per creà una cella di cella, anu bisognu di esse datu a forma propria. Cusì avete aiutà un specialista in qualunque salone di bellezza. Ma questa prucedura hè chjaru chì si pò esse realizatu di modu rigulari è cun u nostru ritimu di vita, hè megliu problematicu per visità salotti di bellezza cù tali freccia.

Cuglieru di culi ùn si pò micca esse chjamatu arti. Questu hè un prucedimentu simplice simplice. A cosa principal hè di sapè chì fà. Cumu cundùcelu debite cuscenu e cella in casa hè a suluzione di una parechje cumpagnie, chjamate l'elegione di pinzelle, sguette di sensibilità, selezzione di e cellule. Quandu tuttu questu hè pronto, pudete facilmente rializà sta storia.

Prima hè bisognu di decisu nantu à a forma di e cellue. E cigliu vanu in e forme seguenti: à volta, diretta, curvule è rotta. Sceglite a forma di e cella chì si mette a to fàccia. Se ùn pudete micca trattà dinle cusì, cuntattate un spéciale, aiutavà aiutà truvà a forma cusì. Dopu avè visitattu u salonu, serà più faciule per voi di pruvà e vostri cigli, perchè ùn esse un "mudellu".

Quandu decide nantu à a furmazione, ùn hè micca ghjallinore per fricà i vostri celluni. Per principià, bisognu à raportu un certu prucessu.

Per scopre i vostri cigliutti bisognu avete bisognu d'un scuru d'occhiu biancu o argentu. Hè necessariu di sculaccià una forma direttamente nantu à i vostri cigliu, per sapè chì e zocchetti caccià.

Tweeze megliu in lu celu, perchè duvete piglià un locu da a finestra. U ghjornu di u sole permette di vedere ancu i vesti più finos è chjosi.

Per principià, determinate aduprà u punteddu di u lápice, duvere finiscinu i vostri cigliu. In casu di dubbitu, basta à piglià un lapis è aghjunghje un fini in l'asprave di u nasu, è cunnette l'altru finale à l'arghjintinu di l'arghjera. Per caccià fora di ciumi cumincià da u borde internu di u cecchile, untuatu. A natura currettamente stabilitu a forma di i vostri ciglii chì li suitu appuntu è esibitu i pezzi innevutate chì puderebbenu subalcatu. Ricurdativi chì l'eyebrow hè più altu, l'ochji pari più maiori, ma à u listessu tempu a faccia addiventa più expressive. Dunque, ùn vi scurdate micca a cima di e cella. L'arcu sò stuccatu da u ponte nose chì si movenu versu u borde esterno, i.e. longu à a linia di u so criscenti. Dopu à cumbugliu, trattate a pelle cù un antisepticu o mette un tampuni stufa di acqua fridda per un pocu minuti annantu à e cella, questu aiutà à rimbisce u rubio.

L'arghjintariu principalu per caccià i celldi sò pinzeri. L'scelta di pinza hè assai grande. Ma assai spessu si truvamu un prublema quandu e piena nova ùn mancanu micca a so cumpagnia, solu ùn scherza. Questa atturazione à a selezzione di tali, à u primu mancu, un uttellu simplice, deve esse assai rispunsevule. Quandu l'acquistà e pinzelle per cuscini cigliu, u primu ciò chì hà bisognu à fà à cunnetta i cunsiglii di i pinzeri è circonda l'urge di junction. Se a linia hè irregu, ci sò spianceri è craci, è cusì cusì pripite, sia quantu ùn aiuta micca aiutu in cuttivà. I pugnammi di i pinzelle sò da esse u listessu cù arnite.

Accuminciannu a arraggiari li cecchi assai facci di tali problema comu u dulore. È questu hè normale, perchè in a zona d'eyebrow s'accupe un gran numaru di terminali nervi. Per rinforà un pouco a sensibiliità di prima di cuttivà e cella, realizanu un procedura simplici. Hè propriu, simpricamente a raspryte face è abundanti à fette a mugla in a mugla cun crema, è poi aduprà e zoni lubricati cun un tonicu per degrease. Questu permetterà u bombe di pilu per fà fà cuddà.

U piazzamentu di cigliu vi permettenu di ottene u so appaghjatu cumu pruduttu. Dopu issu prucessu, pudete aduprà una varietà di costerie per dà l'cellre a forma è culore chjamata.