Hè pussibule piglià un gattu in un viaghju?

Tutte e cose ci sò cullate, u passaportu hè in locu, puderete salvà in un viaghju. Hè cumu per esse cun Barsik, beni, o Murchik, chì ùn vogliu micca fà parte di strangers. A quistione hè, hè pussibule di piglià un gattu in un viaghju? Più di una volta cada un di noi chì tenene un gattu, hà dumandatu in l'speranza di sèntelu una risposta positiva. E successu. Ci hè chì alcuni viaghji permette di piglià cun elli quattru amici. Solu per viaghjà in a stessa cumpagnia cù a vostra mascu, avete bisognu à spedizione un passaportu specialu per ellu è avè qualchì pocu permessi ufficiali. Ma, ùn dì micca quì, è viaghja cù u vostru pappu predilettu favuritu!

Allora, hè pussibule di piglià un gattu in un viaghju? A nostra risposta hè "Sì! ". Per traspenda una mascota in ogni forma di trasportu publicu nantu à u territoriu di u nostru statu, solu qualchi documenta sò abbastanza:

- un passaportu veterinariu cù una nota annantu à tutti i vaccinazioni necessarii, chì currispundenu à l'età di a robba;

- Certificate veterinariu di salute di un quattru amici.

U trenu . Se decide u viaghju in trenu nantu à e vaste quantità di a patria, ricordate chì l'animali sò assuciati à u bagagliu in manu. A strada, se vi transportate tanti di cinque cattene, hè bisognu di cuncludi un cuntrattu per u lettu di tuttu u carru. Quì, quandu si transporta un cat, serà abbastanza per mette in un saccu di volu cun u trasportu di gatti.

Steamboat . Piglia un bigliettu per a vostra petite è u natale felice per voi.

U pianu . E reguli ginirali dicenu chì u trasportu di l'animali in a cabina generale di l'avviani, eccettu à i guerri di guida hè pruibita. Ma u trasportu d'un animali in u bagagliu in una casageria speciale hè pagatu à u tarifu per l'excassà bagagli, basatu à u pesu propiu di l'animali cù u so cuntenutu.

U busu . A decisione di circà u paese per l'autobus, pensate à i vostri vicini in u salonu. Dopu tuttu, ùn tutti ùn averemu u mewing di un gattu spavintatu. Di sicuru, pudete piglià furtunatate chì una persona chì adore i misgi vi parechje à voi. Ma questu, sfurtunatamenti, hè un casu di centu. Cusì, pruvate piglià un bigliettu à u spedizione o un postu sicuru, induve pudete facilmente mette u cuntinuu cù u catatu nantu à a bagu sottu u sediu o mantene tutte e mani in mani.

A l 'aeroportu . À l'ariaportu, certamenti anu da passà un quesjonariu specialu in a forma urale, induve vi offre una qualchì maiò, à quale avete da esse risposta senza esitazioni. Questi dumandesi esse dumandate à l'impiegati di u serviziu veterinariu speciale.

1. Cognici, nomi, patronimu ?

Eccu i vostri dati anu sia scritta à u pedigree o un certificatu chì parle di l'heterogeneità di u cat.

2. Signori speziali di un gattu?

Questa domanda in ella stessu compresi l'identificazione di i gatti di pene, chì sò guattendu nantu à una marca legenda o chip.

3. L'animali hè sick?

Eccu avete bisognu di cunfirmà u situ di l'animali. Prima di tuttu, deve esse indicatu in u passaportu veterinariu di u cat, induve a vaccinazioni necessarii sò ancu discritti. Una grande parte di attenzioni serà pagata per a vaccinazione contru una malatizza cum'è rabia. À l'internaziunale internaziunale, stu passaportu sarà scambià per un certificatu veterinariu internaziunale.

I paisi di l'Unione Europea. Pigliate un gattu in un viaghju in paese europeu, questu hè un attu rispunsevule è risicatu. Dopu tuttu, avete da passà assai tempu è sforzu solu per passà l'animali, ma ancu nantu à u stessu cat, chì hà ovveru sottu un grande shock.

Incidentali, hè in cunnessione cù l'incrementu in l'augmentu generale in i casi di rabia di rabbia in a populazione di l'Europa Occidentale, i paesi di l'UE avè aduttatu è firmatu e novi cundizioni di l'impurtanza di animali in u so territoriu. Allora, tutti l'animali (cumprese i misgi) chì anu intrutu in u territoriu di l'Europa, devu necessariamente:

- eranu almenu quattrone di mesi;

- avete una marca o chip per identità speziale;

- esse mandatu d'avè un certificatu induve a data di a vaccinazione di l'animali cù a rabiesi deve esse indicatu;

- sò certificati sanitarji chì permettenu a rimorca di una animali;

- per avè una riferimentu cù i risultati di l'analisi per a determinazione di u titulu di antichi chì neutralizate u virus da a rabia. L'analisi ùn deve esse micca fatta nanzu di trenta ghjorni dopu a vaccinazione di l'animali, è più più tardi da trè mesi prima di a data di l'esportamentu.

A strada, tali prucessi anu bisognu à esse realizatu in quelli laboratorii chì anu ricivutu accreditazione speciale. A gran lamenta, in Russia è u Ucrania in u mumentu ùn ci hè nimu. Ma, anchi questu, i nostri gatti anu un dirittu u dirittu ufficiale di vena à i paesi di l'Unione Europea.

Caratteristiche l'ospitalità naziunale in certi paesi .

Australia . Pudete impurtà animali in u territoriu di stu paese solu s'ellu avete ricevutu l'autorizazione anticipata da un servitore infatigante di quarantena di l'australiana.

Argentina . Importazioni di i misgi sò permessi cun certificatu veterinari certificatu da u Cònzulu di u Paese.

Gran Bretagna . Ammaistule l'animali pè u Regnu Unitu hè pussibile solu dopu una licenza d'importazione precu. Inoltre, tutti l'animali chì intervenenu in u territoriu di u paese devendenu a quaranzisi speciale, chì dura sei mesi.

Girmania . Ùn bisogna micca solu cù voi tutti i documenti chì si davanu à i vaccinati fatti, ma ancu senza mancora di traduzzione in lussu.

Eggittu . In u paese, hè strettu pruibitu per impurtà gatte à l'età di trè mesi.

Malta è Tahiti . L'autorità di sti dui paesi ani pruibitu cumplittamenti l'importazioni di i misgi in u so territoriu.

Ungheria . Se decide di piglià un gattu in un viaghju à l'Ungarìa, ùn abbiate micca dà un certificatu chì nisun casu di rabia ùn sò statu informati in u piriu di trè mesi prima di a rimuzione, in un raiu di vinti chilometri induve hà vintu cù u cat.

Hè cusì chì e cose sò in u mondu. Allora, se sè dumandatu di piglià u vostru catatu in un viaghju, pensate bè. Ùn si sarà micca menu di un viaghjadore si i lasciate à qualchissia da parechji o vicini. Perchè torna una volta per a vostra petite un stress. Bona furtuna per voi!