Cumu stende i scarpi novi?

A menudo, a susede o pitture di coghju ci piaciamu pò esse aggrancatu, ma spiamu chì si basta à purtarli un pocu è si stenderanu è piglià a forma addattata necessaria. In ogni casu, dopu avè fattu nant'à parechji volte, ricuveremu u nostri diti è aghjunti u corru è capiscenu chì i scarpi chì avemu cusì hè cusì sò cum'è cumpagnie. Se ti piaci à stu puntu chì seguite per vuglià aduprà, avete averari guardà a curazione di a stufa di scarpi in casa.


Cumu stende i vostri piu '?

Allura, chì pudemu fà per fà u diminuitu di i nostri pierri è i tufuli fallenu? Comu cumincià à dì chì i metudi di stinziu esistenu solu seranu efficace solu per i scarpi di u corpu in ghjuvantu, i articali articuli dà à stende assai. Hè impurtante ancu sapè chì ùn deve micca avè cun un stretchimentu significativu in casa, i scarpi sò ponuti solu da parechji milimetri è più spessu solu in larghezza.

In casu di sta scelta, vi vede e mette seguenti. Per un principiu, pudete ghjustificà à l'aiutu di l'uttini prufessiunale, cum'è un spray d'stracu. Avete bisogna à tumbà u pudete, dopu chì una distanza di 10 centimetri spray l'aerosol nantu à a superficia terrestra di u duffle da a pelle (i prudutti lacati sò trattati da l'internu). Avèndulu, avete bisognu di i scarpi è s'assumiglia à l'appartamentu. Sè ancu seconce l'inefficacità, a prucedura pò esse ripetuta. Se ùn voi micca vugliutu cù i scarpi, pudete aduprà un straccu per i scarpi, stu dispositiu speciali per crescenu a grandezza in larghezza è a larga sò spessu usata in tallaburte è scarpa.

Ancu ne hè un metudu di stretchiri manu cù l'aiutu di sapunatu lìquidu, chì in una proporzione di 1: 4 deve esse diluted cù acqua calenta. Cù a mistura preparata, hè bisognu à spruviassi à l'intimu è di a superficia interna di i scarpi. Aspettate finu à chì a suluzione hè assicurata, è impiccate i vostri zuttati o pads in elli, calzini di prezzi. Invece di una solu solu sapone, pudete utilizà u triple-dicolone. Per fà questu, avete bisognu à impregnate cù dui pezzi di tùnica, mette in i so sapori, è poi l'avvolta in polietilene è lasciate da a notte. A matina, cammina in ssu calzariu per ore o inseriscenu.

Per priservà l'apparenza originale di u calzate è a struttura cù u so vulume, i mètge di supra sò i più sicuri. Ma devi esse nutatu chì ancu di elli, ci sò parechje più manere di aiutà à stretchà i scarpi in casa. Per esempiu, pudete piglià dui sacchetti di plastica, fate elli cù l'acqua, strincà e pusà li cuddà in u volumu chì duverebbe creatu (questu pò esse cusì calzina, stivali o stivali). Allora putate u calzate in u freezer è esperendu chì l'acqua frigia, è poi tirau fora è frigge.

Ci hè un periculu considerable in l'utilizazione di stu metudu. À e temi tempura sottu u cero, anu ancu e batte di ferro fundatu di u sistema di calefazione chjene d'acqua sò rivolti. Ùn si cunnosce chì u pani di i vostri scarpi li sustene una prova seriosa cù u ghjacciu.

Ci hè un altru modu, utilizzatu in e cundizioni domestici, chì ùn deve micca bisognu cù u maestru di sapori - hè un mudificazione in a taglia di u calzari cù l'oliu castor. Per questu, i scarpi ci sò fugliati nantu à l'esternu è l'internu, dopu a quale si deve esse disprezzatu è, cammendu intornu à l'appartamentu, cumincianu a stretchjà. Sicondu l'affirmazioni di certi persone chì pruvateanu stu mètudu, a pelle ùn stenderghje micca in u stessu tempu, ma dinò in parechje è elàsticu.

Dicenu dinò chì hè pussibule stretchà e so scarpi si trova cù u granu integralu è aghjunghje l'acqua, da lasciate da a notte. U granu, vruptavodu, s'imbuffa, postu chì avete bisognu à a mane di a mattina solu quitera u granu da u granu pocu cum'è questu finu à siccati. A svantaghju di stu metudu hè a so durata, perchè l'argetti d'assicuranza di l'acqua pò assicurà per un ghjornu, è quarchi più.