Cumu sguassà u ciavolu di i scarpi?

Avemu spessu si trovani un prublema cum'è u gustu displegatu di i scarpi. Spessu, i scarpi chì anu accattatu, immediatamenti dopu a prima volta si vestite, principia à emettenu un odore disgustante. E chì faraghju ad ellu? Ci sò tanti maneri chì aiutanu à eliminà quelli smeltivi di i scarpi. Eccu alcuni consiglii per aiutà à eliminà questi sienti disgustati.


I casu di l'odore in i scarpi

Semu devi esse nutatu chì ùn ci hè micca un oliu, ancu i scarpi novi. Per quessa, andendu in ogni buttone di calza, sìammu un aranciu specificu è persistanti. Ùn ùn vi si prisentanu micca cun ellu, pruvatu nantu à i scarpi o stivali in u magazzinu, ma avemu a truvà l'arricu quandu avemu tornu à casa. À u listessu tempu, parechji tipi di pudori nascenu: hè l'arriciu di u travagliu, u cola è di l'embiu. Eccu i ciavelli, sicuru, ùn pò micca esse chjamatu pienu, ma à u listessu tempu, ùn aghju vugliutu à a strada o à u travagliu chì sapete chì dopu à quandu ferma un pezzu di odori speganti. E si i scarpi sò stati in funziunamentu, questa scrivuta pò esse micca scritta. Ùn aiutà micca, è lavare è limpiate cù parechni credi - u cumencia di emit stench à i momenti più inoltre, smintevi in ​​una situazione pratesa. Perchè hè cusì cusì? Forsi, chì i scarpi sò fatti di sintesi, chì ùn ùn permettenu micca l'aria per passà. Ma i piuviti di u paniu di cottura o di cuddetta anu ancu un arzu pupu, pari chì quelli alte materie ... Arghjetta chì?

Un calzate calatu hè u listinu di i vostri pedi è di a terra chì ricumpinsanu in ellu. U gustu di questu hè causatu da i bacteria. Ancu s'è vo site assai pulitu, i scarpi sò sempre oliu per u sudu, attribuitu da i pede. E se ùn avete micca avessu chì ciò chì succede, a polvera cù u bacteriu, per entra in i scarpi, principia à prudutti d'aromi à prudutti. Viaghjate in casa o visitate, è cuminciate à piglià i vostri scarpi, avemu claramente un sensu di malascimentu, è quarchi vergasi. Nisuna donna aduperà un tali disgrazia, anu da pruvà à fà tuttu di ridere di questa disgrazia.

Cumu eliminà l'odore di i scarpi novi

Oghje l'oliu di i scarpi à quandu avemu solu vinutu in casa da una sarra cù una nova cosa. Pare chì quì chì hè ancu qualcosa cosa piacevule questu, perchè hè un sapori scented. Ma ùn deve ne vogliu micca voi per esse tali, per novu, ma un oliu. A volte l'aiutu di a ventilazione d'abitudine, è per questa scusa si susciteghja i scarpi in u barcuni. Tuttavia, sta mette ùn sempre ùn portanu l'effettu stimatu. Eccu alcuni modu di eliminà l'odore.

  1. Wet a cloth o cotton swab in peròxidu di l'idrogenu è purifica à l'intimu di u calzate. Questa procezione pò, se necessariu, repetite parechje volte. U perossu di l'idrogenu pò esse rimpiazzatu cù una suluzione di manganese o l'alcohol o vodka ordinali, perchè anu una basa antibatteristica è desodorizazione.
  2. Elimine l'oliu cù i desiccante convenciali. Ma prima di fà questu, sarà più spianutariu di disinfecture calzetti cù l'articulu maiò citatu.
  3. U ciavolu hè ancu aiutu da una sustanza chì assume l'umidità è oliu cum'è un assimbligatore. Chistu pò serve as soda di furmagliu, è farina, chì deve esse adurata intra i so scarpi, è dopu à un'antis d'oghji saccheghji o mani cù un aspiratori. U carbone activatu hè ancu un assossuratu, ma dopu u trattamentu cù ellu, l'internu di u mantellu pò dà mantene i marcati neri.
  4. Un perfumu effettu di u distruttore hè vinutu. Dopu agghiusa di u vitrughju di cuttuni in l'acitu, i mette in i vostri pezzi per parechje ghjorni, è pudete ancu per un ghjornu. Dopu a rimessa di i tampuni, vèninu torna i scarpi in l'aria.

Malgradu u fattu chì tutti sti strumenti sò boni in u so propriu modu, vale aduprà combine cù i ghjorni, allura i risultati sò assai più tangibuli.

Limpete e to calzate cù l'acitu o di peròxidu, l'arrughje è l'asperu cun diodoro di i scarpi. È pudete prima perdurà in i scarpi di a farina, dopu à uni pochi d'ora mossi, ponu trattà cun solu suluzione di manganese. Hè assai semprici. Ma cù i vechji scarpi, u fuss must be great.

Puderaghju sferisce l'olfattu di i vechji?

Per rinforà u frenu di i scarpi vecchi, observe i reguli di iegge di u stessu è insignate per fà i vostri membri di a famiglia. Per evitari di sudari eccessivi di i pezzi, i mitjiti sintetici deve esse rimpiazzati da i medichi di cuttuni. Aduprendu i deodorante di u pede è u polludu, ogni mani ogni ghjornu sguassate pantyhose o calzini, perchè sti cosi si ponu esse suldati solu per un ghjornu, da ricordu di lavoro. Convince u vostru cumpagnante di e so cumpagnie, è ùn lascià micca impastatu nantu à i meddi sghicidi o stale à a mane. Ùn vi scurdate di mancià, ventile è siccà i scarpi in chì site ghjustu un polu. Questu hè sopratuttu à u periodu invernu.

Certi tipi di scarpi sò lavati. Questi piani includenu sapori, zapatori o crocheted. À l'altri scarpi, queste sò stivali di gomma, scarpi, sandali d'istati, sandali, ponu esse puliti in acqua calda incù l'aghjunzione di sapori o detergente. Ddu ssapogami è d'invichante più stati difficili. Sè pussibuli, per suprattuttu, hè dispunibule per avè duie pariglii di i sposi invernu è demi seasonu per avè l'uppurtunità di usalli in turnu. In questu casu, i scarpi sò avè u tempu d'avvizzà. Però, nò tutti ùn si pò liberà. In quessi casi, mudifiche i scorci, chì dopu rete l'odori offiziu. Ora ci anu publicatu in veschestzelki, avè un aromatu è antibacteriale.

Utilizà u desiccante. Ma pudete usà in anticipu, è micca davanti à a prima volta. In modu, e scritte e mette per contru l'odore ùn serà micca superfluitu à utilizà n stu casu. Pruvate di cambià i vostri pezzi per u ghjornu, se micca pussibule, perchè ùn hè micca fugliale per esse in u situ di travagliu in i coghju in chì camiera da a strada, perchè dopu un'anzu chì e so ghjente inevitabbilitarii cumincianu a sudari. Dopu à queste, mentre à u travagliu, utiliscia un cambià di i scarpi. In a casa, però, avete bisognu di pruvà à caminari più senza calzari, per suprattuttu, si i pavimenti sò cali.