Farewell to first-grade on the line of September 1 from graduates and parents

Per ogni persona per parechji anni, a scola hè micca solu un locu induve ellu assicute i cunniscenzi nicissarii è capacità, ma dinò un tipu di siconda casa. Li megghiu travagghi chi travagghianu senza restu solu per aiutà i zitelli sviluppanu un successu significativu in u studiu di l'aritmetica, a lingua russa, a letteratura, a geografia è altri temi sò spessu perciuti da i studienti cum'è camarate in età maiò è ancu di i sicondi genitori. Tutti ricordanu u nostru primu ghjornu in a nostra scola nativa - 1 di settembre. Standing on the line and listening to parting words from first-graders from parents, teachers and graduates, ùn hà micca adivinendu chì era quì chì l'etapa più impurtante in a nostra vita principia. A cumpagnia di classi hà tornatu i nostri meglii, è i maestri - cunsiglii saggi. Questa ora assai persone assucianu cù u primu amuri, belli cù i cambiamenti, incrusioni incredibili in e campagni. Parigghiassi i primi studienti di u ghjornu di u cunuscitu in bona poesia è prosa, i studenti di l'urganizazione è i duttori l'anu da scurdate di sta stampa cum'è u periculu più maravigghatu è felice di a so vita.

Wishes for first-grade in Day of Knowledge - Parolle di parting da graduate

Cumminsi à a so ultima linea l'1 di sittemmiru, nantu à u cunuscitu di u ghjornu, i graduate sempre sò esperimenti sensichi. Iè, sò felice chì avà lascià prestu a so modu di vita, ma ancu tristi da a venuta separazione di i maestri è i cumpagni di a classi. Si abbandunate a scola, i studenti di l'urganizazione, i pupulazioni di 9 è 11 a classi, dicenu daveru di l'adeptu à quelli chì sò venutu à studià. Vulenu chì i primi-graders ùn rinuncà ancu prima di i travaglii più difficiuli dati da i maestri, sempre stà à fà a so cumpagnia di u megliu modu, find the right friends and come every time to the class in a good state of affairs.

Esempii di paroli di vuglietti per i primi gradatori - Parting words from graduates in Knowledge Day

I saluti di parting dirigido à i primi università in u ghjornu di u Cungu, sò sempre un passu tristi. I studienti in u culleghju: l'ultimu año di scola prestu lampassi per elli, cum'è un ghjornu. In ogni casu, eleci duttore è novu studienti sò sempre sicuru di una cosa: ùn anu micca mai a scurdari di a scola, ricurdannusi cù parolle tipiche. Cusì scrivevanu puru di i primi studienti.

Prima vota - in a prima classa! Felicità nantu à tutte tutti. Sò in u pianu ragiuni, andate per a cunniscenza. Tutti i cungregati nantu à a strata Straight à u minimu di a scola. In una nova forma è cù fiori - l'orgogliu di u papa, l'alegria à a mo mamma. Un novu libellatu darrere a so back, In questu, u libru di testu ùn hè micca simplice - Questu hè u libru ABC, è cù i libretti. Ùn li scurdanu, carusi? À a scola duvete sviluppà, Ùn vi scurdate di qualcosa, È sempre inserisci lezioni, Per ricevi publicu. Sapete assai, Tuttu ciò chì pudete capisce. E studiu, vi cuntintaraghju sempre. Eppuru, avete prontu per andà? A scola hè aspittava. Veni!

Primi gradatori, per voi oghje a festa hè specialu, eccitante. Ogni voi hè in u palcuscenicu di qualcosa nova, senza esplorazzione. Ci sò assai scopee, novi amichi, impressioni. Chì a chiave per voi sia luminosa, stella, interessante. Cu sapè!

Cù i primi cumpetenze di scola in folla à i primi ministri, u ghjornu di u sapè davveru Puleveri revelenu, i zitelli d'aiutu - Girls and boys In a vostra famiglia oghje l'a scola accetta. Vulendu i primi studienti, avete una bona educazione, Per esse un pupulari impussìbule, pudete diventà, Allora chì i genitori puderanu orgogliu di Success, È a scola avete insignonu Tuttu à pudè è da sapè.

Farewell to first-graders - Kind verses da i genitori

1 di sittemmiru hè u ghjornu più ghjucatu per i genitori di tutti i primi università. I matri di i morti di i figlioli in furasteru d'ayer, sicuru, sò preoccupati: u so figliolu sò felice in a scola? In a prima linea sulenniale dedicata à u Ghjornu di u sapè, leganu à i discìpuli di versi di bon amori. Parlendu di u fattu chì quì i primi graduate cumincià à acquistà cù u novu mondu di a cunniscenza, i genitori a desidernanu di truvà novi amichi, alcune i so scopi, acquistà un prugressimu bonu è excelente in i so studii.

Esempii di poveri avanti poveri da i genitori in i primi università

A scola hè una vita sana, un gran periodu di tempu, cunnessi cù l'avvenimenti più maravigghiati. Dicià paroli di parting words in verse, i genitori volenu li primi diploma ùn temenu micca, cuntestamente lezioni, ùn avè micca ri discussioni cù i maestri, è sempre aggradèvule è simpaticu versu i so cumpagni di i classi è altre studiente.

Sò cuntentu u mo criatura, a fine, hè ghjuntu oghje. Oghje hè u ghjornu di grande cuncettu, u 5 settembre hà prumminti à noi! Studi diligently, sia bona, Maestri, ùn ferite! È trattate sempre in cunfuranza à i rigorius, Per a scola avarà apre a via à a distanza! Aghju bundu, felicità, sì u mo mètu! Cumu cunversu u mondu di a cunniscenza, e quelli anni ùn passanu micca in vain!

Quì vinni l'ora desitgata: Sò scritte in a prima classa. Avete, u mo amicu, riciemu, ci dugnu un ordine: Dìite à ognunu di u scola, l'Ecumenica d'Honor! U cuntenutu sò sempre in modu Libri, ricetta, notebooks! À a scola, deverete amparà. Lighjiti, cuntate, scrivite. Ùn sò micca permessi à esse mandibule - Hè da fà tuttu per "cinque"! Avete bisogna sapiri "excelente": lotta à a scola hè indecente! Per sempre eseranu, Canteraghju i canti boni. Ci era sempre sana, Eat kasha, kefir è pilaf! Averete scurdà u vostru babbu, listene à a to mamma è u maestru ancu ... E assimilate u prugramma, Sì nenti, avemu aiutà! Se cumete u mandatu, In a seconda classa!

Ricurdà stu ghjornu, cumpagnu, Hè u primu in a scola; Ellu canta una campana gurgling, Chjamatu per fà affari. Solu solu a prima classa, Ma u principale hè cunsideratu, A via di a cunniscenza hè solu da quì Comu!

Farewell to first-graders from teachers

A scola hè una casa grandi, induve cintunarii di studienti è documenti di maestri passanu un terzu di ogni simana. Di sicuru, unu deve esse adupratu di una vita tali, ma ùn pò micca esse faciule fà à una volta. Furtificheghjani i primi studienti cù l'avvenimentu più impurtante in a so vita, u principiu di a vita di l'istruzzioni, i so i primi maestri chì vulete chì i zitelli sete sempri cunfirmati à e so capacità, di circà u cunniscenze micca per u valore di valutazioni, ma per u so propiu sviluppu, d'intrenatzà nove negozii è sia capace di superà eventualità senza lacrime è risentimenti.

Esempi di adeffamentu di maestru à i primi università

Ogni annu, u primu ghjornu di sittemmiru ghjè un prugettu per decenni di millaie di primi diploma. In questa alive è fidanzata di a cunniscenza è l'amici, i duttori di felicità à i pre-maistri d'i tempi di l'annunziu è i desideranu d'amparà solu "eccezziunale", per ùn disputà cù i so cumpagni di città, à rispittà i maestri. E parolle spartendu e parolle à i figlioli, i maestri esprimianu a so fiducia chì in 9 o 11 anni i primi d'altri di l'ughjettu abandone i muri di a scola per l'educatu, felice, preparatu per a vita adulta.

Oghje hè un ghjornu impurtante. U ghjornu chì prima cresce u tagliu di a scola. Cu sapè, caru primi students! Questu hè u primu passu à u fascinating world of science. Ci hè parechje incontestablevi incredibili avanti, chì a strada hè divera è piacevule per voi.

Oghje hè a prima volta hè ghjuntu in a prima prima classa! Pò esse capaci di scrivite, contà, canti songs, scrive cute, find new friends è experience in life. In una mano un ramellu di fiori Per u primu maestru, È in u seconda schola di lingua, Avete crescente prestu. Parmittemu di felicità in questu ghjornu, Fate tuttu daveru cun facilità, Scuola finita per una medaglia Vulemu votu è firmà!

Per sapè annunzià a porta, Courage first-grader, Sò un discipulu di noi ora, è hè oghje ghjornu! Allora vi felicità da u core, Vulnerammu esse vantabili, Capu à a cunniscenza, pruricate, è, chì duverebbe orgogliu! Per "cinque" u vostru diurnu, sempre attaccatu, è "couples", "neudy", "cola" cù scantu scappau!

Parting words for first graders in September 1 - Parigghi in prosa

Felicità à i primi ministri, i prufessori è i genitori, i studenti di u culleghju è i rappresentanti di l'amministrazione di a cità, invitatu à a festa l'1 di settembre, indirizzanu cù termini di avviani in prosa. Scurtavanu a so fiducia chì a scola cumpleghjinu a vita di i zitelli cù avvenimenti novi, brillanti, li deveni scuperti incridibuli, indettendu bisogni i so talenti.

Esempii di farfalla di i primi studienti - Parenti à u 1 di settembre in prosa

U ghjornu di u sapientu, u 1 di sittemmiru, i felicitanti parmettianu i primi prifirenti è dà cunsiglii vita in a prosa. Basatu nantu à a so vita, anu adduzzu i picciotti è e zitelli: ùn tuttu in a vita sculastivu si sviluppa bè cum'è i pupuli è i so parenti vuglianu. In ocasioni l'uggetti sò dati à i zitelli cù a maiò diffiultà. Maestri savis è i studienti in u culleghju urdinate chì i zitelli ùn fallenu micca di difficultà è sempre stà per fà i so scopu.

Beni primi studenti, oghje hè unu di i ghjorni impurtanti in a vostra vita. Avà sò nantu à u limitu di a cunniscenza, nantu à a strada di cultivate, nantu à a strada di scuperti fascinanti! A porta di a scola hà abbandunata davanti à voi, chì prumetti assai interessanti, senza esporatu è belli. Amparate, amparate, cumunicà, assorbenu, piglià un esempiu. Felicità nantu à u ghjornu di u sapè, cù u primu annu accadèmicu, cù a prima chjamata, cù novi cambiamenti.

Beni primi studenti, oghje chì site in un longu u fascinating journey! A lot of new and unexplored will meet you along the way. Ùn àbbia paura di prublemi, perchè i vostri paisani è i amichi sò quì. Sò diligenti è zitelli, esse amate à i vostri cumpagni. Parente vi trasmessi sta maravigghia aventura! U ghjornu di u sapè!

Beniamatu, i nostri primi studienti, chì voi oghje hè bella è intelligente. Fighjenu avà sò un pocu ansiatu, ma prestu l'entendre cusì grande è sorpreneuru u mondu di a cunniscenza. Vulendu, chì u prucessu didatticu traspurtavi oghje piacere, è u so risultatu hà fieru di voi è i vostri parenti.

U 1 di sittu, nantu à u ghjornu di u sapè, i duttori, i genitori è i graduate indirizzanu i so primi gradatori. Vulenu i zitelli per truvà una lingua cumuni cù i maestri è veramente amanu a scola.