E proprietà magichi di balin è a so usu di talismanu

U nomu di un minirale cum'è balin hè di u nomu di u cuntenutu di Balin in Mongolia, induve u so depositu principalu si trova. Hè cunnisciutu ancu da quelli nomi com'è a petra di u sangue di u pollulu è u changgua. U so brillo hè sedoso è matte.

Balin hè una petra, a cumulazione di quale hè più piacevule. Contene cinanuariu, quartz, cauline è traccia di l'aluni. U so culoru varia d'u vinu russu, quasi nìvuru, à grisu amarditu è ​​modestu. Inoltre, i vini di cinniu, chì anu vistighjenu tintu russu di culore, formanu un bonu patrunu nantu à a superficia di a petra pulitica, chì pare comi stizzi è taglioli di sangue. Ùn hè micca cunccidenza chì unu di i nomi di un balyne in inglese - chiken sangue di pietra - in una traduzzioni unguatu chì significa "una petra di sangue di pollo". In ogni modu, u nome, chì hè spargugliatu più largamente è più piacevule per l'ore, vene da u cuntenutu di Balin.

I tipi di minerale chì sò impurtati da a Repubblica Populari di Chine sò à qualchì volta chjamati Changua (scrittu: Tsang-Hwa), dopu u nome di i pruvinci chinesi di Chang-gua, induve a pancetta hè stata minatu da a dinastia Ming, chì rignava a Cina di u 1368 à u 1644. Allora solu i burucchiati chì anu pussutu i più altimpiamenti pussedianu u drittu di pussede figghi di ellu, è l'emperadoru di a China stessu ottene nantu à i so sughjetti. Dopu à questu, ùn hè micca surprisante chì l'antica chinesa cunzidirava u Balin un amuleto. I prutèggiri u patronu da e forze di u male, porta a prosperità è a furtuna. In u 1985, l'autori chinesi cumprenu ufficialamenti u prucessu di u bacinu in u territoriu di a so pruvincia, cum'è u depositu hà sappiutu esse esaminatu cumpletu. U primu dipositu si trova in Mongolia.

E proprietà magichi di balin è a so usu di talismanu

Siccomu u minerale cuntene sulitatu di mercuri, ùn pò micca esse usate per a raghjoni medica, perchè hà un liggeru effettu tossicu annantu à u corpu umanu. Per quessa, l'usu di un balyne hè permessu solu in a forma di un talismanu, amuleto o amuleto.

À u listessu tempu, u balin hè ancu unu è i pochi minerali chì ponu cambià a so culuritura sottu a influenza di u sole. A probabbilità, era per questu chì u balyne hè stata cunsiderata una petra di a Luna, è quelli chì avianu prudutti di fattu, l'amparò da i raghji di u sole, allughjendu solu nantu à a notte.

L'antica chinesa apprizzate i pruprietà magichi di u balininu cù iperpi è ghjade, è per questu hè statu ancu pruibitu di avè u cumuni. Solu l'imperatore chinoisu hà intesu dà a cunferma prudutti di sta petra, è a persona à quale un regnu hè statu fattu hà acquistatu un tipu di guarantisimu chì ellu ùn sera mai disidata. Ma ancu cun l'avventu di un altru guvernu, era abbastante abbastante per un omu di furnisce semplice nant'à u novu regnu i rigali di u so predecessore, fatti di un balinna, è questu omu evitava dimissioni.

Inoltre, u balin hè apprezzatu in u Giappone. Ci era fattu di rituali, netsuke è parechji ornamenti.

Ma cumu hè u balin in stu rispettu? Hè struitu chì u minerale attrava u benessivu finanziariu, a furtuna è a misericòrdia di i capelli altuni à u so patronu, dà a saviezza, avvirtenu di u periculu è aiuta à anticipà u frodulazioni, da parte di u cumpagnu.

L'astrologi cunsiglianu cun cura particularmente di vende prudutti di sta petra à quelli persone chì nascinu sottu i signali di Scorpio, Cancer, Fish, Aquarius, Libra, Gemini, Taurus, Capricornu è Virgo. Sò permessi di mantene a petra solu se a so prufissioni hè rirelata cù e scienze exactu, attività o tecnulugia. Leo, Aries è Sagittariu sò ancu propiu un balyne è ùn hè micca sicura, perchè u focu si firma o core di u balin cù a so incontinenza, l'impulsività.

Cusì i prudutti di talismanu da Balininu sò ricivuti per i matematii, ingegneri, affari, maestri di a scienza è finanziarii. Ogni attività, un modu o altre cunnessu cù lòggica, figuri e calculi, attrae sta petra, è aiuta per fà una attività tali è fructosa.