Evgeni Plushenko mostrà u so figliolu maiò

U prudore Olimpicu di u patrimoniu di figurazione Evgeni Plushenko ùn hè micca una arma in u so figliolu d'Anni II. In a so pagina in a reta di l'Instagram, l'atleti è a so moglia, Yana Rudkovskaya constantemente post-fotos di u zitellu, cellu cù u chjama u so figliolu Gnom Gnomychem. I fancianti di u parechje sò bè ​​cuncepimentu di tutti i successi di u picculu Sasha Plushenko, perchè i genitori sò felici cù l'ultime ricerca di u so figliolu benamatu.

I vera ammiratori di u talentu scatturari di stampa ritendu assai bè chì u so felici matrimoniu cù Yana Rudkovskaya ùn era micca u primu. Eugeniu era maritata di Maria Ermak, chì li dete u figliolu d'Egor in u 2006. Sfurtunatamente, u matrimoniu era fràggicu, è a coppula divuniscia quandu u zitellu era ancu dui anni. Questu chì l'anziani ùn anu truvatu micca una lingua cumuna dopu à parting. Comu a cunseguenza, Maria hà iniziatu à interferisce cù a cumunicazione tra u so babbu è u figliolu, chì a cresia partissi cù a so mamma.

Uni pochi anni dopu u divorziu, Maria riviscuva i so vede nantu à a criazione di Egor, è si firmò di limità a so reunione cù u so babbu. Malgradu a situazione apparentemente risoluzione in u mondu, l'abbunati Evgeni ùn anu mai avutu a pussibilità di vedà u ​​figliolu maiò adultu di u patruni di figura. È avà, l'altru jornu, Eugeniu Plushenko pubblicò una photo joint in a so pagina cù Egor. Signore in modu firmatu:

U mo figliolu Yegor. Iè, cum'è u tempu vola 9 anni.

I prumuvienti ùn cenni di sta surprisa, è cun piacè fussiru di cumentà nantu à a photo. Tuttu tutti, senza esvisione, hè stata chjappata da a similitudu esternu di u babbu è u figliolu, è ancu u fattu chì Yegor hè digià grande.

Divuzi straneru di Evgeni Plushenko è Maria Ermak

A storia d'amuri di una bella paria pareva un conte di fata. Parecia parechji chì Maria è Eugeniu erani simuli fattu per ognunu. In ghjugnu di u 2005, si stàvanu maritatu in San Petesburgo. A mamma di l'atleti è i genitori di Maria fôru felice cù l'scelta di i zitelli, è ùn hanu amutu a so felicità. Ma doppu a matrimoniu quarchi cosa passava in male.

Sicondu a mamma Eugeniu, a ghjovana moglie ùn vulia piglià u ritmu di a so vita: Maria hè annunzatu da i fanali, di furmazione, di teleestrem, induve participà u patruni di figura. A donna hè stata invidia di u so maritu, arranjendu un disegnatore di a famiglia senza altru.

U zitellu di Maria hà assuciatu à l'affari, è ellu vulia chì u so so-lawu abbandunà u sport è cumincià una famiglia. Eugeniu ùn hè micca cridutu senza professione prediletti. L'amici di l'atleta hà ripetitu chì Maria ùn hè micca interessatu à u successu di u so maritu annantu à u ghjacciu.

A prissioni di a famiglia di Maria è l'scandali constante prontamente stancu Eugene. Sicondu a matri di u patruni di figura, abbandunò a so moglie à trè volte, ma di novu cunghjiglutu è tornatu. Quandu ci era solu un mesi chì hà partutu da u ghjornu di u principiu di Yegor, u skattante infurmò à a so mòglia chì ùn pudia micca più cun ella.

I parenti di a picciotta fù pruibita per piglià Evgenia da a casa di maternità di u figliolu, è Maria ùn hà micca permessu à Plushenko per vene à u zitellu. A donna cambiò u nome di u so figliolu in a so métrica à u nome Ermak. Ancu prima chì Yegor hà trasfurmatu un annu, Maria Ermak arregistà u divorziu. Plushenko ùn hà micca ogettu, è ùn pruvate micca di turnà a so mòglia.